Aktualny czas w Warszawa:

środa, 22 maja 2013

Modlitwa zawierzenia miłosierdziu Pana Jezusa.


 Jest to jedna z najpiękniejszych modlitw zawierzenia, oddania się Panu.
 Odmawiając tę modlitwę oddajemy Jezusowi wszystko to,
 kim jesteśmy, co robimy – nasze słabości, radości, uzależnienia,
 wszystko co nas buduje i co nas zniewala. 
Oddawać się Bogu trzeba codziennie, każdego dnia.
 Polecamy też odmawiać tę modlitwę codziennie samemu,
 jak można to w gronie rodziny, z przyjaciółmi.
 Zawierzajcie się Bożemu miłosierdziu, a zobaczycie jakie cuda i łaska zstąpi na Wasze życie.
Jezu Najmiłosierniejszy,
mój Panie i Zbawicielu.
Wobec nieba i ziemi, świadom swojej
nędzy, grzeszności i niewystarczalności,
oddaję się dziś zupełnie i całkowicie,
świadomie i dobrowolnie
Twemu Nieskończonemu Miłosierdziu.
Ufając Twojej Miłosiernej Miłości wyrzekam się na zawsze i całkowicie:
- zła i tego co do zła prowadzi
- demonów i wszelkich ich spraw i pokus
- świata i wszystkiego czym usiłuje mnie pociągać i zniewalać
- siebie i wszystkiego co buduje i zaspokaja mój egoizm i pychę.
Oddaję się Tobie Jezu, Najmiłosierniejszy Zbawicielu, jako jedynemu mojemu Bogu i Panu, jedynej miłości, pragnieniu i celowi mojego życia. Z całą pokorą, ufnością i uległością wobec Twojej Najmiłosierniejszej Woli oddaję Ci siebie:
- moje ciało, duszę i ducha
- całą moją istotę
- życie w czasie i w wieczności
- przeszłość, teraźniejszość i przyszłość – rozum, uczucia i pragnienia
- wszelkie zmysły, władze i prawa
- wolę i wolność moją
- wszystko czym jestem, co posiadam i co mnie stanowi.
Nie zostawiam sobie nic
wszystko oddaję Twojej Świętej Woli
przez ręce Niepokalanej Matki Miłosierdzia.
Rozporządzaj mną jak chcesz,
według Twojego Miłosierdzia.
Broń mnie i posługuj się mną
jako swoją wyłączną i całkowitą własnością,
Jezu, ufam Tobie!
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje