Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 14 kwietnia 2013

Modlitwa do Jezusa




Jezu, bądź źródłem mego życia,
Jezu, nie oddal się nigdy ode mnie.
Teraz widzę – kto Ty Jesteś…
W Tobie mam wszystko -
W Tobie doskonałość,
W Tobie rozum, w Tobie prawda,
W Tobie Miłość, w Tobie siła,
W Tobie moc,
W Tobie wytrwałość aż do końca.
JEZU.
Bądź źrodłem mojej miłości ku Bogu i ludziom
Niech Boga i ludzi kocham Twoją miłością.
Naucz mnie kochać,
Daj, bym w ludziach Ciebie kochał,
By jedynym pragnieniem moim
Był wzrost ich łaski Twojej,
Bym szanował ich jak świątynię Twoją,
Lub bym budował w nich mieszkanie dla Ciebie.
Niech to będzie jedynym pragnieniem moim:
Rozszerzanie Królestwa Bożego,
Królestwa łaski Twojej w duszach ludzi.
Amen.
/Ks. Władysław Korniłowicz/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje