Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 24 marca 2013

Powierzenie się woli Bożej na początku dnia




Panie, daj mi w spokoju ducha
przyjąć wszystko,
Co przyniesie nadchodzący dzień.
Spraw, abym całkowicie poddał się
Twej świętej woli.
W każdej chwili tego dnia kieruj mną
i podtrzymuj we wszystkim.
Choćbym nie wiem,
jakie  złe wieści otrzymał tego dnia,
naucz mnie przyjmować je w spokoju duszy
i w niezłomnym przekonaniu
że wszystko dokonuje się
za przyzwoleniem świętej woli Twojej.
Bądź Panem mych uczynków i słów,
uczuć i myśli.
We wszystkich niespodziewanych dla mnie chwilach
nie pozwól mi nigdy zapomnieć,
że wszystko posłane jest mi od Ciebie.
Naucz mnie postępować szczerze i roztropnie
z każdym członkiem mojej wspólnoty,
nikogo nie krzywdząc i nie trwożąc.
Panie, daj mi siły znosić trud dnia nadchodzącego
i pozwól znieść wszystko cokolwiek przyniesie.
Kieruj moją wolą
i naucz mnie modlić się.
Naucz żywić nadzieję,
Wierzyć, kochać i przebaczać.
Amen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje