Aktualny czas w Warszawa:

środa, 27 marca 2013

Modlitwa do Zbawiciela cierpiącego(1885)

Modlitwa do Zbawiciela cierpiącego (1885r)

Panie Jezu Chryste, niewinna ofiaro! który krwią Twoją zgładziłeś grzechy ludzkie, zgładźże i moje i nie dozwól, aby cierpień tyle dla mnie bez korzyści było. Jezu opuszczony od wszystkich, smutny, stęskniony, konający i powolny woli Ojca Twego, uczyń, abym z równem poddaniem się. woli nieba wszelkie zmartwienia przyjmować umiała. Jezu spotwarzony, znieważony, naucz mnie znosić cierpliwie niesłuszne posądzenia i potwarze ludzkie. Jezu poszarpany biczowaniem, raniony cierniem, zbroczony krwią dla miłości mojej, dopomóż wycierpieć bez szemrania niewygody, trudy, bóle, przykrości i choroby życia tego. Jezu wydany rozhukanej zgrai i skazany na hańbiącą karę krzyża, spraw, abym znosiła wszystko mężnie dla dobrej sprawy i zbawienia. Jezu dźwigający krzyż srogi, pozwól, niechaj ciężar mego życia z Twoim połączę, i dodaj łaski dźwigania go podobnież. Jezu na krzyżu podniesiony, przyciągnij mnie do siebie. Ty! coś umarł dla mnie, spraw, abym obumarłszy dla świata i próżności jego, Tobie jednemu się poświęciła i Twoich przykazań z pilnością strzegła. Amen.

 Książka do nabożeństwa dla polek (1885r)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje