Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 24 marca 2015

Modlitwa studentów

 Drogi Święty Gabrielu, powierzam Twojej opiece moje studia, które w tym okresie są moim najważniejszym obowiązkiem. Ty sam byłeś studentem przez całe życie i w tym zajęciu spełniłeś się aż do świętości. W nauce odkrywałeś zawsze nowe motywacje, żeby pokochać życie. Pomóż mi zrozumieć, że nauka jest potrzebna by zrozumieć swoją tożsamość i osiągnąć w przyszłości sukces. Spraw, abym w nauce zawsze odkrywał mądrość Boga, wielkość człowieczeństwa, abym nauczył się doceniać stworzenie i postępy nauki, abym zrozumiał własne powołanie, by znaleźć właściwe miejsce w służbie dla ludzkości. Spraw, aby moje wysiłki zostały uwieńczone powodzeniem na egzaminach i odnalezieniem pracy w swoim zawodzie. Spraw, aby nauka była już od teraz sposobem miłowania ludzi, którzy mi ufają oraz tych, których Bóg postawi na mojej drodze w przyszłości. Spraw, abym studiując przygotował się nie tylko do zarabiania pieniędzy na życie dla siebie i osób których kocham, ale przede wszystkim, abym był przygotowany na złożenie daru z mojego życia dla innych we wspólnocie chrześcijańskiej i w społeczeństwie. Amen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje