Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 22 lutego 2015

Modlitwa do Chrystusa Zmartwychwstałego

Chryste, który zwyciężyłeś śmierć i powstałeś z martwych, proszę, abym i ja żył łaską Twojego zmartwychwstania. Pozwól mi wierzyć, że Ty jesteś żywy i obecny w Kościele, we mnie, w mojej codzienności. Bądź moim światłem, gdy ogarniają mnie ciemności, bądź moją radością, gdy ogarnia mnie ­smutek, bądź moją siłą, gdy przytłacza mnie własna bezsilność. Przywracaj mi nadzieję, gdy mi jej brak. Ty, o Zmartwychwstały Chryste, prowadź mnie Twoją drogą życia i prawdy, pouczaj mocą Ducha Świętego, abym w cierpieniu pamiętał, że jest ono chwilowe, a dziękując za nie, czerpał siłę z Ciebie, Zmartwychwstałego Pana. Amen.


Źródło; Modlitewnik Seniora 
Imprimatur

Kuria Metropolitalna w Krakowie
nr 3000/2009, 15 października 2009
bp Jan Szkodoń, wikariusz generalny
ks. Kazimierz Moskała, wicekanclerz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje