Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 1 lutego 2014

POZOSTAŃ ZE MNĄ PANIE


Pozostań ze mną, Panie, 
Twoja bowiem obecność jest mi konieczna, abym o Tobie nie zapomniał. 
Ty wiesz jak łatwo opuszczam Ciebie. 

Pozostań ze mną, Panie, bo jestem słaby i potrzebuję Twojej mocy, 
abym tak często nie upadał. 

Pozostań ze mną, Panie, bo Ty jesteś moim życiem, 
bo bez Ciebie popadam w zniechęcenie. 

Pozostań ze mną, Panie, bo Ty jesteś moim Światłem, 
bo bez Ciebie pogrążam się w ciemności. 

Pozostań ze mną, Panie, aby mi wskazać Twoją wolę. 

Pozostań ze mną, Panie, abym mógł słyszeć 
Twój głos i iść za Tobą. 

Pozostań ze mną, Panie bo bardzo pragnę 
Ciebie miłować i zawsze być z Tobą. 

Pozostań ze mną, Panie jeżeli chcesz, 
abym Ci dochował wierności. 

Pozostań ze mną, albowiem moja dusza choć taka biedna, 
pragnie być dla Ciebie miejscem pociechy 
i gniazdem miłości. 

Pozostań ze mną, Panie Jezu, albowiem ciemność zapada 
i dzień się kończy, to znaczy, że życie mija, 
a zbliża się śmierć, sąd, wieczność, toteż muszę 
odzyskać siły by w drodze nie ustać, 
stąd też potrzebuję Ciebie. 
Ciemność zapada i śmierć się zbliża. 

Lękam się mroków, pokus, oschłości, krzyży, 
cierpień, toteż tak bardzo pośród nocy i 
wygnania potrzeba mi Ciebie, Panie Jezu. 

Pozostań ze mną, Jezu, ponieważ pośród nocy 
tego życia, wśród jego zagrożeń potrzebuję Ciebie. 

Spraw, abym poznał Ciebie - tak jak Twoi uczniowie 
- przy łamaniu chleba, to znaczy w Komunii Eucharystycznej, 
aby była ona światłem rozpraszającym ciemności, 
wspierającą mnie siłą i jedyną radością mego serca. 

Pozostań ze mną, Panie, ponieważ w godzinę śmierci 
chcę być z Tobą zjednoczony przez Komunię albo 
chociaż przez łaskę i miłość. 

Pozostań ze mną, Jezu. 

Nie proszę Cię o Boskie pociechy, bo na nie nie 
zasługuję, ale o dar Twojej obecności. 

O tak !!! bardzo Cię o to proszę!!! 

Pozostań ze mną, Panie. Ciebie tylko szukam, 
Twojej miłości, Twojej łaski, Twojej woli, 
Twego Serca, Twego Ducha, bo Ciebie miłuję 
i nie pragnę innej nagrody niż większego 
pokochania Ciebie. 

Miłością mocną, praktyczną, z całego serca 
- na ziemi, aby potem zawsze i doskonale 
miłować Ciebie przez całą wieczność. 

Amen 

bł. Ojciec Pio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje