Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 11 lipca 2014

MODLITWA KRZYWDZICIELA, KTÓRYM JESTEM

Ojcze mój w niebie, przez Jezusa Chrystusa proszę Cię za wszystkich ludzi, którzy cierpią i może nawet grzeszą z mojego powodu. Proszę Cię za tymi, których pamiętam, i za tych, o których nie wiem. Proszę za tymi, których skrzywdziłem, zraniłem świadomie lub nieświadomie; za tymi, którzy subiektywnie odczuwają, że zostali przeze mnie zaniedbani, odepchnięci. Stawiam ich wszystkich przed Twoje Oblicze, nasz Ojcze w niebie. Stawiam także siebie jako krzywdziciela, przyczynę ich smutku i boleści. Proszę Cię, Ojcze, w imię Jezusa Chrystusa, abyś mi wybaczył i uczył mnie kochać ludzi. Proszę, abyś uwolnił w sercach moich ofiar przebaczenie dla mnie. Uzdrów ich poranione uczucia, poranione serce. Mocą Twojej miłości złam wrogość, urazy, pragnienie zemsty. Proszę, poprowadź  ich drogami nawrócenia i uzdrowienia. Prowadź nas do pojednania. Błogosław ich życie. Niech poznają Ciebie, szukają prawdy, którą jesteś Ty sam, cieszą się pokojem serca i Twoją opieką. Ojcze, proszę w imieniu Jezusa Chrystusa. Amen.

Źródło;(Modlitewnik  " Przebaczenie ma moc", Krystyna Sobczyk)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje