Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 18 września 2015

Modlitwa chorego do Matki Bożej Piaskowej


 

O Maryjo, Matko Boża Piaskowa,
Twój Boski Syn, którego na ręku trzymasz,
wysłuchuje każdą Twoją prośbę.
Daj siłę i wypraszaj u Pana łaskę,
Bym mężnie i cierpliwie niósł
krzyż mojej choroby, łącząc moje cierpienie
ze zbawczym cierpieniem Chrystusa.
Bądź mi Pocieszycielką, bym nie czuł się sam,
gdy serce moje wypełni ból i smutek.
Broń od rozpaczy.
Ty sama bądź dla mnie dobrą i miłosierną Lekarką.
Proś za mną u Bożego Tronu, abym z woli Boga
otrzymał łaskę zdrowia.
W Tobie o Maryjo, pokładam całą moją nadzieję.
Pod Twoją obronę uciekam się dziś,
o święta Matko Boga,
Pani Krakowa królująca na Piasku,
Uzdrowienie Chorych.
Nie odmawiaj mi tej łaski, o którą pokornie proszę,
o Panno chwalebna i błogosławiona.

Opis Sanktuarium Matki Bożej Piaskowej w Krakowie
-http://kosciol.wiara.pl/doc/648903.Sanktuarium-Matki-Bozej-Piaskowej-w-Krakowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje