Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 13 lipca 2015

Modlitwa do Św. Kamila osób które opiekują się chorymi




Tobie Panie, 
Boże i Ojcze nas wszystkich
cześć, chwała i uwielbienie!

Do Ciebie, 
z nadzieją zwracam się każdego dnia
prosząc o pomoc i błogosławieństwo.

Dziękuję ci Panie 
że czynisz mnie
narzędziem Twojego miłosierdzia.

Tobie oddaję tych
których mi powierzyłeś,
byś sam ich strzegł i prowadził.

Spraw aby mój wzrok był łagodny,
moje ręce gorliwe i miłosierne ,
a moje serce otwarte i pełne pokory,

Pomóż mi zrozumieć innych,
leczyć ich rany,
przywracać nadzieję.

Spraw bym był miłosiernym Samarytaninem,
który opatruje rany 
ciała i duszy.

Spraw bym był narzędziem twojej czułości, 
uważnym na potrzeby bliźnich
i gorliwym w służbie im.

Do Ciebie Boże, przez Maryję,
która jest Matką nadziei, współczucia i czułości,
wznoszę tę modliwę.

Spraw bym w człowieku chorym i cierpiącym 
widział obraz twego Syna
i służył Mu z bezgraniczną miłością!   Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje