Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 1 czerwca 2014

ŚW. PEREGRYN - Patron chorych na raka



Peregrine (Peregryn) Laziosi urodził się w 1260 (1265?) r. w Forli, w północnych Włoszech, w zamożnej rodzinie. Podobnie jak wielu późniejszych żarliwych wyznawców i świętych, również nasz święty początkowo żył życiem dalekim od Boga, oddając się doczesnym przyjemnościom i rozrywkom. Młodzieniec zaangażował się również w działalność polityczną, występując zdecydowanie przeciwko papiestwu. A był to okres dramatycznych i krwawych konfliktów, bratobójczych walk związanych z wojną między papieżem a cesarzem o prymat w chrześcijańskim świecie. Podczas kolejnych rozruchów papież wysłał do Forli swego negocjatora, ojca Filipa Benizi (późniejszego świętego) z zadaniem pogodzenia zwaœśnionych stron. Niestety, nie dane mu było wykonać powierzonej misji. Podczas kazania, w którym nawoływał do zgody, został zakrzyczany, znieważony i wyrzucony z miasta. Zapalczywy młodzieniec Peregryn Laziosi uderzył go w twarz. Benizi spokojnie nadstawił mu drugi policzek i pomodlił się w jego intencji. Wydarzenie to zrobiło ogromne wrażenie na Peregrynie. Pokora, dobro, cierpliwość poniewieranego przez tłum, znieważonego przez niego samego Beniziego wstrząsnęły młodzieńcem i spowodowały jego przemianę. Poczuł żal i wyrzuty sumienia. Peregrynowi objawiła się Matka Boska, która poleciła mu aby udał się do Sieny i tam wstąpił do zakonu Sług Matki Bożej, zwanych też Serwitami. Należy dodać, że jednym z twórców zakonu i jego wybitnym przedstawicielem był właśnie Filip Benizi.
Po zakończeniu nauki i otrzymaniu święceń ojciec Peregryn Laziosi został skierowany do swego rodzinnego miasta - Forli. Tam z wielką gorliwością rozpoczął pracę duszpasterską. Poświęcił się jej całkowicie, w ciszy i samotności, nie siadając przez 30 lat! Miało to być pokutą za wcześniejsze życie. Jednocześnie dał się poznać jako żarliwy kaznodzieja, wspaniały mówca i wyrozumiały spowiednik. Był też fundatorem klasztoru Serwitów w Forli.
Miał już 60 lat gdy na jego nodze pojawiła się dziwna rana. Lekarze byli bezsilni. Rak powiększał się atakując coraz mocniej, uszkadzając kości. W końcu pozostało tylko jedno wyjście - amputacja. Wieczorem, w przeddzień amputacji, Peregryn dowlókł się do klasztornej kaplicy. W żarliwej modlitwie przed obrazem Ukrzyżowanego prosił o uzdrowienie. I nie zawiódł się. W nocy, we śnie, objawił mu się Pan Jezus i dotknięciem wyleczył mu nogę. Gdy rano do chorego przyszedł lekarz by go przygotować do operacji stwierdził, że noga jest całkowicie zdrowa i sprawna. Po ranie nie pozostał nawet ślad. Wydarzenie to lotem błyskawicy obiegło Forli i okolicę. Tłumy zaczęły przybywać do klasztoru wysławiając ojca Peregryna, prosząc go o modlitwę, o orędownictwo. On pozostał jednak nadal cichym i skromnym zakonnikiem, kochającym biednych, zawsze gotowym do pomocy, a jego pokora i cierpliwość sprawiły, że zaczęto nazywać go drugim Hiobem. Ojciec Peregryn Laziosi zmarł 1 maja 1345 r. w Forli. Niemal natychmiast zaczął się też rozwijać jego kult. 27. grudnia 1726 r. papież Benedykt XIII kanonizował ojca Peregryna Laziosi. Jego święto przypada 1 maja (niektóre źródła podają 30. kwietnia). Czczony jest jako patron chorych na raka. W Polsce św. Peregryn jest praktycznie zupełnie nieznany.
Modlitwy
Modlitwa do Św. Peregryna I:

 Święty Peregrynie, dałeś nam przykład do naśladowania bo jako chrześcijanin byłeś oddany miłości, jako Serwita byłeś wierny w służbie, jako pokutnik pokornie uznawałeś swój grzech, dotknięty - cierpliwie znosiłeś cierpienie. Oręduj za nami u Ojca Niebieskiego abyśmy jak Ty, oddani, pokorni i cierpliwi mogli otrzymać od Jezusa Chrystusa łaskę, o którą prosimy.

Modlitwa do Św. Peregryna II: 

O Święty Peregrynie, Ty, którego zwano "potężnym" i "cudownym pracownikiem" z powodu licznych cudów, które otrzymywałeś od Boga dla tych, którzy uciekali się do Ciebie. Przez tak wiele lat znosiłeś na swym własnym ciele chorobę rakową, która niszczy samą istotę naszego jestestwa, i który uciekłeś się do Źródła wszelkiej łaski, gdy człowiek był już bezsilny. Zostałeś wyróżniony wizją Chrystusa, który zszedł z Krzyża by Cię uzdrowić. Proś Boga i Matkę Boską o uzdrowienie dla tych chorych, których powierzamy Tobie. Wsparci w ten sposób przez Twe potężne wstawiennictwo będziemy śpiewać Bogu, teraz i na wieki, pieśń wdzięczności za Jego wielką dobroć i miłosierdzie.


Modlitwa o cud:

 Panie Jezu, stoję przed Tobą taki jaki jestem. Przepraszam za moje grzechy, żałuję za nie, proszę przebacz mi. W Twoje imię przebaczam wszystkim cokolwiek uczynili przeciwko mnie. Wyrzekam się szatana, złych duchów i ich dzieł. Oddaję się Tobie Panie Jezu całkowicie teraz i na wieki. Zapraszam Cię do mojego życia, przyjmuję Cię jako mojego Pana i Odkupiciela. Uzdrów mnie, odmień mnie, wzmocnij na ciele, duszy i umyśle. Przybądź Panie Jezu, osłoń mnie Najdroższą Krwią Twoją i napełnij Swoim Duchem Świętym. Kocham Ciebie Panie Jezu. Dzięki Ci składam. Pragnę podążać za Tobą każdego dnia w moim życiu. Amen.
 Maryjo Matko moja, Królowo Pokoju, Święty Peregrynie Patronie chorych na raka, Wszyscy Aniołowie i Święci, przyjdźcie mi ku pomocy.

 Odmawiaj tę modlitwę z wiarą, bez względu na to jak się czujesz. Kiedy dojdziesz do takiego stanu, że będziesz szczerze pojmował każde słowo całym swoim sercem, doznasz duchowej łaski. Doświadczysz obecności Jezusa i On odmieni całe twoje życie w bardzo szczególny sposób. Przekonasz się. (o. Peter Mary Rookey ,OSM)

Modlitwa przeciw złym myślom i koszmarom: 

O Panie, Jezu Chryste, ukochany mój i Wszechpotężny Boże, pełen dobroci i miłosierdzia, proszę Cię najpokorniej i z największą ufnością, na jaką moje serce zdobyć się może racz uwolnić mnie od wszystkich złych, bluźnierczych, nieczystych, napastliwych myśli. Oddal ode mnie wszelki lęk i niepokój. Wyzwól od nocnych koszmarów. Spełnij o Panie swoją obietnicę, którą dałeś Kościołowi w Wieczerniku i którą ponawiasz wobec nas podczas każdej Mszy Świętej: "Pokój Mój zostawiam wam, pokój Mój wam daję. Nie tak, jak daje Świat. Ja wam daję." Jeśli zaś w napastliwych, natrętnych myślach, które zadają mi tyle cierpień jest udział złego ducha, proszę pokornie: Ty sam Panie mój i Boże, Zbawicielu kochany, rozkaż mu by odszedł ode mnie i nie wracał więcej. Niech znajdę w Twoim Najświętszym Sercu ucieczkę, oparcie i schronienie, abym mógł wychwalać potęgę Twojego nieskończonego Miłosierdzia. Jezu ufam Tobie! Udziel mi i moim bliskim Swojego Błogosławieństwa, Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

511 komentarzy:

  1. św Peregrynie proszę Cię i błagam , wyproś u Pana Boga łaskę zdrowia i dobrej diagnozy lekarskiej. Mam podejrzenie dużego nowotworu płuc.Jutro mam zgłosić się do szpitala ,bardzo boję się...Proszę Cie o Twoje wstawiennictwo ,o uzdrowienie.
    Piotr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piotrek tu Bernard zdrowiej, i wiedz ze niw jesteś sam.

      Usuń
    2. Święty Pegerynie proszę cię i błagam wyproś mojej nauczycielce u boga uzdrowienie.

      Usuń
  2. Sw. peregrynie błagam cie wypros mi u Boga dobra diagnoze lekarska prosze o twoje wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  3. św.Peregrynie proszę Cie i błagam o wstawiennictwo dla mojej chrześnicy,tak kruchej osoby aby miała siłę przejść długą drogę leczenia i o uzdrowienie,błagam całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  4. Święty Peregrynie, błagam Cie z całego mego serca uproś u Naszego Pana w Niebie łaskę uzdrowienia dla mojego przyjaciela Łukasza, który zachorował na guza mózgu i grozi mu ryzykowna operacja. Błagam z całego mego serca, niech Miłosierny Pan uleczy go Swoją mocą żeby żył jeszcze ze mną długie długie lata . Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Święty Peregrynie, błagam Cie z całego mego serca uproś u Naszego Pana w Niebie łaskę uzdrowienia dla mojego meza ktory ma na plucach nowotwor zlosliwy. Blagam Cie calym serecem o uzdrowienie, Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Peregrynie dziękuję Ci z całego serca za wstawiennictwo u Naszego Pana w Niebie za moim przyjacielem Łukaszem. Guz zmniejszył się do wielkości pestki i prawdopodobnie sam zniknie. Dziękuję Ci bardzo z całego mojego serca że wysluchales moich codziennych modlitw i błagam czuwaj zawsze nad moim przyjacielem żeby zawsze wszystkie złe choroby trzymały się zdala od niego i oby żył jeszcze bardzo długie lata z Twoją i Boską opieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne świadectwo uzdrowienia i dowód na to, że nie należy ustawać w modlitwie i wierzyć całym sercem, że Bóg nikogo nie opuszcza w potrzebie.

      Usuń
  7. Święty Peregrynie uproś u Boga miłosiernego łaskę zdrowia dla mnie, uzdrowienie z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swiety Peregrynie prosze Cie o wstawiennictwo u Boga za Mnie o szczesliwa operacje choroby nowotworowej iZeby choroby trzymaly sie z daleka

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto na pewno zwrócic uwagę równiez na taką modlitwę http://www.faustyna.pl/zmbm/koronka-do-milosierdzia-bozego/
    Na pewno będzie ona własciwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. św.Peregrynie, to ja Twoja wierna czcicielka, błagam Cię wstawiaj się za Małgorzatą , która tak bardzo cierpi, w ciągu półtora roku 4 operacje. jutro jedzie na rezonans kolejny , proszę o dobry wynik dla niej, Boże za wstawiennictwem św. Peregryna proszę Cię o nadzieję, spraw aby to badanie wykluczyło podejrzenia o kolejny przerzut. modlę się też o lek, który może być dla niej jedynym ratunkiem. Św. Peregrynie módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Peregrynie. Błagam o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojej Kochanej Mamusi. Dzisiaj okazało się że pojawiły się przerzuty które są wynikiem zeszłorocznej choroby. Daj ulgę w cierpieniu a dla mnie wiarę i nadzieję że dziecko ktore noszę pod sercem pozna swoją Babcię. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Peregrynie błagam u uzdrowienie z choroby nowotworowej mojej najukochańszej Mamy. Błagam Cię, spraw aby operacja przebiegła pomyślnie i aby postawiona po niej diagnoza była korzystna. Daj siłę i wiarę do walki w tych ciężkich chwilach, nie pozwól aby umarła nadzieja na powodzenie w leczenie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. św. Perygrynie prosze Cie o wyproszenie u Pana Boga łaski zdrowia i dobrych wyników dla mnie i mojego meża.Módl sie za nami
    dziekuje za wszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  14. święty Peregrynie proszę Cie o wstawiennictwo u Pana Boga o uzdrowienie z choroby mojej siostry daj nam sile i nadzieje i oby wszystko zakończyło się pomyślnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Peregrynie proszę Cię wyproś u Pana Boga zdrowie i siły dla mnie. Proszę o dobre wyniki i szczęśliwy brzebieg zabiegu,żeby wykluczyło to badanie kolejny przerzut
    BŁAGAM CIE WYSŁUCHAJ MOJEJ PROŚBY.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Peregrynie proszę Cię wyproś u Pana Boga zdrowie i siły dla mnie. Proszę o dobre wyniki i szczęśliwy brzebieg zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Święty Peregrynie proszę Cię wyproś u Pana Boga zdrowie i siły dla mnie. Proszę o dobre wyniki i szczęśliwy brzebieg zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Peregrynie, uproś u Wszechmocnego Boga łaskę uzdrowienia mojego męża Janka, który nieustannie zmaga się z różnymi dolegliwościami. On bardzo kocha Boga i w nim pokłada swoje nadzieje - też modli się o swoje uzdrowienie... Jezus powiedział : "wszystko jest możliwe dla tego, kto wierzy". My wierzymy ! Jezu Ufam Tobie, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  19. Św. Perygrynie upros u Pana Wszechmogącego łaske zdrowia dla mnie ,męża i syna oraz mamy,prosze o dobre wyniki dla mnie i uzdrowienie i siłę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Św Peregrynie błagam wstawiaj się za mną i wyproś mi u Pana Boga łaskę uzdrowienia, aby guz w piersi okazał się niezłośliwy i by nie było przerzutów. Panie Jezu oddaje się cała Tobie i Ufam Tobie i wierzę w Twoje niekończące się Miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  21. sw. Perygrynie prosze Cie o zdrowie dla meża i siły oraz o zdrowie dla mnie i dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  22. św Perygrynie proszę cię o modlitwe i wstawięnictwo w mojej chorobie nowotworowej żeby Radoiterapiia pomogła

    OdpowiedzUsuń
  23. św Perygrynie proszę cię o modlitwe i wstawięnictwo w mojej chorobie nowotworowej żeby Radoiterapiia pomogła

    OdpowiedzUsuń
  24. Św. Perygrynie proszę i błagam Cie o wstawiennictwo za nmnie i moje zdrowie , abym miała dobre wyniki
    i mogła sie zajmowac mamą.o sile i optymizm.

    OdpowiedzUsuń
  25. Święty Perygrynie błagam o łaskę uzdrowienia dla mojej Mamy, która ma guza jelita grubego. Tak bardzo pragnę, aby mogła jeszcze wiele lat w zdrowiu być z nami. Proszę o siłę dla mnie w tej trudnej sytuacji, kiedy ze względu na pracę z dala od domu, nie mogę być przy Mamie na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  26. Św. Perygrynie błagam Cie o wstawiennictwo u Pana naszego wszechmogacego o zdrowie i dobre wyniki dla mnie,prosze Cie wysluchaj mnie i spraw aby moje wyniki były dobre.

    OdpowiedzUsuń
  27. Święty Perygrynie błagam nie pozwól odejść z tego świata dziecku Bartusiowi, wstaw się za nim u Pana Naszego

    OdpowiedzUsuń
  28. Śwęty Peregrynie proszę za Twym wstawiennictwem o uzdrowienie mojego kochanego tatusia z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  29. Święty Peregrynie proszę za Twym wstawiennictwem o uzdrowienie mojego kochanego tatusia z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty Peregryie proszę cię uzdrów moją mame która niedługo umrze na raka tak bardzo pragne żeby dożyła moich sukcesów a mam dopiero 14 lat prosze dopomórz jej i wysłuchaj mojej modlitwy....

    Twój Kamil

    OdpowiedzUsuń
  31. Sw.Peregrynie prosze z calego serca wstaw sie do Boga i uzdrow moja ciotke chrzestna z choroby nowotworowej chron moja rodzine od chorob nowotworowych prosze dopomorz i wysluchaj mojej prozby

    OdpowiedzUsuń
  32. Św. Peregrynie proszę Cię w intencji chorej Lenki o wstawiennictwo i uproszenie łaski uzdrowienia. Głęboko wierzę że dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych dlatego też nie ustaję w modlitwie. Proszę o Twoją pomoc. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  33. Święty Peregrynie błagam o pomyslna diagnozę dla Taty żeby lekarze mogli zoperowac guza. Daj nam siłę, nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Święty Petrgrynie błagam o łaskę uzdrowienia mojej mamy u której stwierdzono przerzuty nowotworowe dopomóż i wysłuchaj mojej prośby dsj mi sile w tych trudnumych chwilach ufam Tobie ...

    OdpowiedzUsuń
  35. Święty Peregrynie proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojego taty, proszę również o dobre wyniki za Twoim wstawiennictwem. Św. Peregrynie módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  36. Św. Peregrynie proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojego taty a także o Twoje wstawiennictwo w jego chorobie. Módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  37. Św. Peregrynie dziękuję za Twoim wstawiennictwem Bogu za wszelkie łaski i pokornie proszę o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojego męża Szymona, aby nie było przerzutów guza. Módl się za nami....

    OdpowiedzUsuń
  38. Św.Peregrynie proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa w sprawie uzdrowienia mojego taty u którego zdiagnozowano guza brodawki Vatera. Módl się proszę za nim i za całą naszą rodziną..Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Perygwenie błagam Cię z całego serca o wstawiennictwo u Panna Jezusa o uzdrowienie mojej babci u której jej podejrzewa się nowotwór Wysłuchaj mnie i dopomóź jej oraz daj mi siłę w tych trudnych chwilach. Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Św. Perygwenie błagam Cię z całego serca o wstawiennictwo u Panna Jezusa o uzdrowienie mojej babci u której jej podejrzewa się nowotwór Wysłuchaj mnie i dopomóź jej oraz daj mi siłę w tych trudnych chwilach. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Św. Perygwenie błagam Cię z całego serca o wstawiennictwo u Panna Boga o uzdrowienie mojej babci u której podejrzewa się nowotwór. Wysłuchaj mnie i dopomóź jej oraz daj mi siłę w tych trudnych chwilach. Amen

    OdpowiedzUsuń
  42. Święty Peregrynie,dopomóż,aby tak jak Ciebie i moją mamę,Jezusek Miłosierny uzdrowił.Jeśli Bóg z nami,któż przeciwko nam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Swiety Peregrynie prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Jezusa w sprawie uzdrowienia mojego meza, ktory ma raka przelyku z przerzutami do kosci i watroby. Wysluchaj mnie i modl sie za nami. Pomoz nam w tych tak trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  44. Święty Peregrynie proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojego Taty. Błagam zabierz od niego chorobę nowotworową. Wyproś u Pana Boga zdrowie dla niego i wszystkich, którzy są w moim sercu. Błagam o wysłuchanie moich próśb. Amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Święty Peregrynie. Proszę dopomóż mojej ukochanej mamie by guz mózgu, który jej wycieli był łagodny... Proszę zechciej łaskawie spojrzeć na moją prośbę.

    OdpowiedzUsuń
  46. św.peregrynie proszę o wstawinniectwo u Pana Boga o cud uleczenia mnie i sile dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  47. Święty Peregrynie, patronie osób tak ciężko dotkniętych przez tę chorobę,priszę o uzdriwienie mojej babci z choroby nowotworowej, pokornię Cię o tę łaskę i wstawiennictwo u Pana Boga proszę. Proszę też bardzo o zrozumienie i zgodę w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Święty Peregrynie błagam Cię o uzdrowienie mojego przyjaciela Kamila z choroby nowotworowej żebyś wstawił się u Pana Boga proszę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święty Peregrynie błagam Cię o cud uzdrowienia mojej mamusi Stasi, która walczy z bardzo zaawansowanym rakiem. Proszę Cię z całego serca o wstawiennictwo u Pana Boga za moją mamusię !!! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  50. Św.Peregrynie błagam Cię o uzdrowienie mojej mamy Gabrieli, która walczy z bardzo zaawansowanym nowotworem, żeby nie cierpiała nigdy wiecej. Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga i Matki Boskiej za moją mamę. Proszę nie zabierajcie mi jej jeszcze. Kocham was.

    OdpowiedzUsuń
  51. Św.Peregrynie błagam Cię o uzdrowienie mojej mamy Gabrieli, która walczy z bardzo zaawansowanym nowotworem, żeby nie cierpiała nigdy wiecej. Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga i Matki Boskiej za moją mamę. Proszę nie zabierajcie mi jej jeszcze. Kocham was.

    OdpowiedzUsuń
  52. Św.Peregrynie błagam Cię o uzdrowienie mojej mamy Gabrieli, która walczy z bardzo zaawansowanym nowotworem, żeby nie cierpiała nigdy wiecej. Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga i Matki Boskiej za moją mamę. Proszę nie zabierajcie mi jej jeszcze. Kocham was.

    OdpowiedzUsuń
  53. Święty Peregrynie proszę Cię o wstawiennictwo za moją kochaną mamusię, która miesiąc temu miała wyciętego guza jelita grubego. Dzisiaj okazało się że był to nowotwór złośliwy, który ma już przerzuty. Błagam Cię, nie zabieraj nam jej tak wcześnie, jeszcze tyle rzeczy ma do zrobienia... Maryjo, święty Peregrynie, święty Janie Pawle Drugi, święta Rito, miejcie mamusię w swojej opiece...

    OdpowiedzUsuń
  54. Święty Peregrynie i wszyscy święci prosze was o wstawienictwo za moją babcią ktura ma operacje z powodu raka.
    Dajcie jej łaski i prosze was aby przeżyła

    OdpowiedzUsuń
  55. Św Peregrynie za moją babunię aby wyniki badań były Dobre i aby nie miała RAKA!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Święty Peregrynie Proszę cię za moją babunię aby miała dobre Wyniki Badań i aby nie miała RAKA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezu ufam Tobie Św.Peregrynie wstaw się za mną u Boga. Pomóż mi w chorobach i cierpieniu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  58. Święty Peregrynie wstaw się za mojego Tatę,ktory ma raka żołądka aby operacja się udała i żeby wszystko było w porządku. Uchroń go od złych rzeczy i wspieraj Nas abyśmy przetrwali to razem

    OdpowiedzUsuń
  59. Św.Peregrynie proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o cud uleczenia mnie z choroby nowotworowej i daj siłę mojej rodzinie.Proszę Cię z całego serca i duszy.

    OdpowiedzUsuń
  60. Swiety Perygrynie prosze wstaw sie zamnia u naszego Boga Ojca I wypros aby mi nic powaznego Nie bylo. Janie Pawle II moj drugi tato ktoremu zawdzieczam wszystko co mam I kogo mam, prosze wstaw sie za mna u naszego Boga Ojca o dobra diagnoze.

    OdpowiedzUsuń
  61. Św.Peregrynie z całego serca i duszy proszę Ciebie o dobre wyniki dzisiejszego badania tomografi komputerowej.

    OdpowiedzUsuń
  62. Św.Peregrynie z całego serca i duszy proszę Ciebie o dobre wyniki dzisiejszych badań tomografi komputerowej.

    OdpowiedzUsuń
  63. Proszę Ciebie Św.Peregrynie o dobre wyniki badań z całego serca z całej duszy swojej ze wszystkich swych sił.

    OdpowiedzUsuń
  64. Św. Peregrynie proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o cud uleczenia mnie z choroby nowotworowej i daj siłę całej mojej rodzinie. Bądź przy mnie podczas chemii. Spraw by nadchodzące badanie PET dało dobry wynik.

    OdpowiedzUsuń
  65. Św.Peregrynie proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o cud uleczenia mnie z choroby nowotworowej i daj siłę całej mojej rodzinie. Bądź przy mnie podczas chemii. By zbliżające badanie PET dało dobry wynik. Panie dopomóż.

    OdpowiedzUsuń
  66. Proszę o uzdrowienie mnie z tej ciężkiej choroby nowotworowej św. Peregrynie. Błagam o wysłuchanie mojej prośby.proszę ciebie i Pana Boga mojego z całego serca żebym wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  67. Święty Peregrynie, błagam o uzdrowienie mojego ukochanego taty z choroby nowotworowej, aby wszystkie wyniki były dobre,nie było już nigdy żadnych przerzutów i by tata mógł się wreszcie cieszyć spokojem i czuć się bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Świety Peregrynie upros Boga o cud dla Pani Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  69. Św. Peregrynie wstaw się za moją koleżanką Halinką i uproś uzdrowienie z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak wiele próśb, ale jest jeszcze Mateuszek, roczny synek przyjaciółki chory na raka śródpiersia- nieoperacyjny. Proszę nie zapomnij i o nim, aby jego rodzice- wspaniali ludzie- mogli się nim cieszyć jak najdłużej. Ześlij proszę cud jego uzdrowienia i dodaj siły rodzicom do walki.

    OdpowiedzUsuń
  71. Święty Peregrynie proszę za Krzysztofa o cud i siłę dla rodziny

    OdpowiedzUsuń
  72. Św. Peregrynie proszę o cud uzdrowienia dla mojej Kochanej Babci Władzi, u której lekarze zdiagnozowali bardzo rozległego i zaawansowanego raka. By miała dużo siły do walki... o siłę dla mnie i Mojej Rodziny, byśmy umieli przetrwać ten trudny okres oraz umieli wspierać słowem Babunie...

    OdpowiedzUsuń
  73. Sw Peregrynie prosze cie o ratunek dla Daniela wypraszaj łaske zdrowia dla niego

    OdpowiedzUsuń
  74. Św. Peregrynie proszę o wstawiennictwo u Boga Miłosiernego o cud uzdrowienia z choroby nowotworowej dla mojej ukochanej siostry Ani

    OdpowiedzUsuń
  75. Swiety Peregrynie prosze o laske zdrowia dla mnie I mojego meza dotknela nas tak straszna choroba nowotworowa, daj nam sile w walce o zycie postaw na naszej drodze dobrych lekarzy ktorzy swoja wiedza fachowoscia pomoga nam przetwac w tych ciezkich dla nas chwilach

    OdpowiedzUsuń
  76. Swiety Peregrynie blagam wypros mi u Pana cud uzdrowienia z choroby nowowtworowej. tak sie boje, blagam o pomoc , wysluchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  77. Swiety Peregrynie proszę wyproś u Pana łaskę zdrowia dla kobiety z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  78. Święty Peregrynie proszę wyproś u naszego Ojca łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej dla mojej mamy Urszuli.

    OdpowiedzUsuń
  79. Święty Peregrynie wyproś łaskę uzdrowienia z guza mózgu dla Bartka

    OdpowiedzUsuń
  80. ŚWIĘTY PEREGRYMIE BŁAGAM CIĘ WYPROŚ MI ŁASKĘ UZDROWIENIA A CHOROBY NOWOTWOROWEJ WDZIĘCZNA BOŻENA.

    OdpowiedzUsuń
  81. św.Peregrynie błagam Cię wyproś łaskę uzdrowienia dla mojego kochanego męża Tadeusza chorego na nowotwór złośliwy płuc

    OdpowiedzUsuń
  82. św. Peregrynie błagam z całego serca wyproś łaskę uzdrowienia mojego kochanego męża Tadeusza z nowotworu złośliwego płuc

    OdpowiedzUsuń
  83. Św. Peregrynie, błagam Cię z całego serca, wyproś łaskę u Miłosiernego Boga o cud całkowitego uzdrowienia i wyleczenia mojej Kochanej Mamusi Marii z choroby nowotworowej mózgu. Błagam z całego serca!!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Św.Peregrynie proszę Cię za Twoim wstawiennictwem u Naszego Ojca o łaskę uzdrowienia mnie z choroby nowotworowej o siłę w tej ciężkiej walce.Wysłuchaj proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  85. Św.Peregrynie proszę wyproś u Naszego Ojca łaskę uzdrowienie mniej z choroby nowotworowej i daje siłę do walki.

    OdpowiedzUsuń
  86. Święty Peregrynie proszę wstaw się u Ojca Naszego za moją ukochaną mamę, która zmaga się ze złośliwym rakiem płuc. Przywróć jej siły, które coraz bardziej opuszczają jej ciało .Proszę spraw, żeby nie cierpiała. Daj siłę walki. Modlę się do Ciebie, każdego dnia w nadziei, że mnie wysuchasz. Córka ��

    OdpowiedzUsuń
  87. Św. Peregrynie dziękuję z całego serca za wysłuchanie moich próśb i zesłanie łaski uzdrowienia dla mojego szwagra Michała. Czuwaj nad nim, aby choroba nie wróciła i proszę wysłuchaj próśb wszystkich osób, które tu zgromadzone w Tobie pokładają nadzieję i czekają na Twoje wstawiennictwo u Ojca Naszego w Niebie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  88. Proszę cie święty peregrynie o wstawienictwo do
    Matki Boej do Jezusa do Boga do wszystkich Świętych o uzdrowienie mojego tatusia z choroby nowotworowej jutro ma badanie TK proszę cię żeby wyszło pozytywnie i wszystkie inne żeby były teź pomyślne proszę cię niech tatuś pokona tą chorobę on naprawdę jest wspaniałym tatusiem nie wyobrażam sobie życia bez niego proszę jeszcze raz o uzdrowienie Ame

    OdpowiedzUsuń
  89. Prosze Cie Sw. Peregrynie o wstawiennictwo do Matki Najswietszej, Wszystkich Swietych, do Jezusa, do Ojca Niebieskiego o uzdrowienie mnie z czerniaka i o sily do walki z choroba. Jezu Milosierny w Tobie pokladam nadzieje. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  90. Święty Peregrynie błagam Cię o wstawiennictwo do Pana Boga, Pana Jezusa, Ducha Świętego, Matki Bożej, wszystkich Świętych o łaskę uzdrowienia mojego przyjaciela Wojciecha z białaczki. Błagam Cię wyproś dla niego cud i miłosierdzie, aby mógł jeszcze długo żyć i służyć Bogu Miłosiernemu i ludziom. Błagam, wysłuchaj moich próśb i błagań!

    OdpowiedzUsuń
  91. Święty Peregrynie błagam cię o o wstawiennictwo u Pana Boga o uzdrowienie z mojej choroby białaczki jak też odalszą siłę w walce z tą chorobą bym mogła zobaczyćślub mojej córki i doczekac wnuków bardzo cię oto proszę .

    OdpowiedzUsuń
  92. ŚW PEREGRYNIE WYPROŚ ŁASKĘ UZDROWIENIA,U PANA BOGA,MATKI BOSKIEJ I DUCHA ŚWIĘTEGO,ORAZ U WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH- DLA DWULETNIEJ OLGI,KTÓRA WALCZY Z CHOROBĄ NOWOTWOROWĄ.BOŻE CZUWAJ NAD NIĄ.

    OdpowiedzUsuń
  93. Sw.Peregrynie mam raka płuca lewego z przerzutami na wątrobę.Wstaw się zamną przed Jezusa i Maryi Tronem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej intencji syn Sławomir odprawił mszę św.w Chobienicach archidiecezja poznańska ja z małżonką modliłem się na mszy św wSzamocinie

      Usuń
  94. Święty Peregrynie, wyproś łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej dla H-J. Panie Jezu Miłosierny, w Tobie pokładam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  95. Święty Peregrynie, wyproś łaskę uzdrowienia dla mnie z choroby nowotworowej. Boże w tobie nadzieja .

    OdpowiedzUsuń
  96. Święty Peregrynie, wyproś łaskę uzdrowienia dla mojej mamusi z choroby nowotworowej. Boże w Tobie nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  97. Święty Peregrynie, wyproś łaskę uzdrowienia dla mojej mamusi z choroby nowotworowe, aby mogła dalej się cieszyć życiem. Boże w Tobie nadzieja .

    OdpowiedzUsuń
  98. Kochany Święty Peregrynie, zanieś mą modlitwę z serca płynącą przed Tron Naszego Pana Jezusa Chrystusa, by uzdrowił moją Mamusię z chorób nowotworowych. Proszę też o sprawienie Cudu w wiadomej Wam sprawie. Jezu ufam Tobie i Twemu Miłosierdziu.Amen

    OdpowiedzUsuń
  99. Święty Peregrynie proszę Cię o cud uzdrowienia z choroby nowotworowej dla mojego taty. Proszę Cię, aby Najświętsza Panienka i Jezus byli przy nim.

    OdpowiedzUsuń
  100. Swiety Peregrynie proszę Ciebie wyproś łaskę uzdrowienia mojej ukochanej Mamy Wandy , która zmaga się z chorobą nowotworową Aby nie cierpiała wiecej i długo cieszyła się życiem. Wypros dla niej cud i Miłosierdzie. Jezu ufam Tobie I Twojemu Miłosierdziu Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  101. Święty Peregrynie, błagam wstaw się przed Obliczem Naszego Pana Jezusa Chrystusa o Łaskę Uzdrowienia mojej Mamusi z chorób nowotworowych. Błagam też Uproś dla mnie Łaskę, o którą każdego dnia proszę i którą sercem w modlitwie zanoszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  102. Święty Peregrynie wiem ze jesteś bardzo zajęty wstawiennictwem u Boga za wszystkimi proszącymi. Bardzo Cię jednak proszę również o wstawiennictwo u Pana Boga za moją kochaną Mamusie która niespodziewanie zachorowała na raka . Nie wiem już jak i do kogo prosić. Boję się bardzo o Mamę. Jest dla mnie najważniejsza i zrobię wszystko żeby jej pomóc w chorobie. Ciebie wiec proszę o łaskę zdrowia dla Mamy a dla mnie i mojej siostry o siłę w walce z tą okropne chorobą. Miej w opiece lekarzy którzy będą ja leczyć. Amen

    OdpowiedzUsuń
  103. Święty Peregrynie ty pokazałeś jak prawdziwa i pokorna modlitwa może dopomóc w chorobie, proszę cię z całego serca o wstawiennictwo u Pana Boga za moją babcią , by rak który u niej zdiagnozowano zmniejszył się i zaniknął.Potrzebujemy jej jeszcze tu na ziemii, zwłaszcza dziadek, który nie widzi.. wierzę , że modlitwa pomoże i będzie z nami żyła jeszcze długie lata..Amen

    OdpowiedzUsuń
  104. Święty Peregrynie, błagam o wstawiennictwo do Boga, błagam z calego serca. Dla mojej mamy , ktora zachorowala na chorobe nowotworową. Mama jest dla mnie najwazniejsza, najblizsza!Błagam o uzdrowienie, o cud. Wierze w Ciebie, wiara mi pomaga. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  105. Święty Peregrynie, Błagam ciebie sercem całym o Twoje wstawiennictwo przed tronem naszego Pana Jezusa Chrystusa, by Swoją Świętą Krwią obmył moja Mamusię i wszystkich których w sercu noszę,a którzy dotknięci są chorobą nowotworową.Amen

    OdpowiedzUsuń
  106. Święty Peregrynie,ponownie przychodzę przed Twe Święte Oblicze, by BŁAGAĆ abyś Orędował za moim błaganiem przed Tronem Przenajświętszego Jezusa Chrystusa. Błagam, by Święta Krew naszego Pana obmyła tych, których w sercu swym noszę, tych, których dotknęła ta straszliwa choroba nowotworowa.Dopomóż mi o Święty Peregrynie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  107. Święty Peregrynie, dziŚ pzrychodzę ponownie przed Twe Święte Oblicze, by BŁAGAĆ O ŁASKĘ ULECZENIA Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY TAK BLISCY SĄ MOJEMU SERCU.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  108. ŚWIĘTY PEREGRYNIE TAK BARDZO BŁAGA CIEBIE MOJE STRWOŻONE SERCE. WYBŁAGAJ PRZED BOGIEM ŁASKĘ UZDROWIENIA Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ MOJEJ KOTKI.BY KRWAWIĄCY GUZ JEJ ZNIKNĄŁ. WIEM,ŻE TO NIECODZIENNA PROŚBA, ALE TY JESTEŚ MOJĄ JEDYNĄ NADZIEJĄ.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  109. Święty Peregrynie tak bardzo błagam Ciebie calym sercem daj mojemu dziadziusiowi uzdrowienie i cud aby tak nie cierpiał bardzo jest dla nas wazny. Placzemy razem z nim jak cierpi proszę dopmoz nam :(

    OdpowiedzUsuń
  110. Święty Peregrynie, BŁAGAM CIEBIE całym sercem swoim o Łaskę Uleczenia z choroby nowotworowej tych, których noszę w sercu swoim.Amen

    OdpowiedzUsuń
  111. ŚWIĘTY PEREGRYNIE, TY, KTÓREGO PAN BÓG OBDARZYŁ ŁASKĄ UZDRAWIANIA CHORYCH NA RAKA, BŁAGAM CIEBIE,BYŚ ULECZYŁ Z TEJ NISZCZĄCEJ, OKRUTNEJ CHOROBY, TYCH O KTÓRYCH ME SERCE PROSI.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  112. Święty Peregrynie proszę cię o wstawiennictwo w intencji Arletki. Jest stan jest bardzo ciężki, są przerzuty do kości, wyniki krwi są krytyczne. Wypraszaj proszę łaskę uzdrowienia duszy i ciała. Polecam rownież Twojej opiece mojego chrześniaka Adama, który w czwartek ma operacje, stwierdzono u niego raka nerki. Wstawiaj się Święty Peregrynie za nimi do Pana Naszego Jezusa Miłosiernego, wypraszaj łaski miłosierdzia dla nich i ich rodzin. Święty Peregrynie módl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  113. Święty Peregrynie proszę cię o wstawiennictwo w intencji Arletki. Jest stan jest bardzo ciężki, są przerzuty do kości, wyniki krwi są krytyczne. Wypraszaj proszę łaskę uzdrowienia duszy i ciała. Polecam rownież Twojej opiece mojego chrześniaka Adama, który w czwartek ma operacje, stwierdzono u niego raka nerki. Wstawiaj się Święty Peregrynie za nimi do Pana Naszego Jezusa Miłosiernego, wypraszaj łaski miłosierdzia dla nich i ich rodzin. Święty Peregrynie módl sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  114. Święty Peregrynie, zanoszę do Ciebie błaganie mego serca o uzdrowienie z choroby nowotworowej, tych, których w sercu swym noszę, a których tak bardzo kocha moje serce. Okaż Im Swoje miłosierdzie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  115. Swiety Peregrynie prosze cie blagam cie o wstawiennictwo za mnie mam ostra bialaczke szpikowa przeszlam 4 chemie mialam isc na przeszczep nie udalo sie z powodu infekcji a potem zrobil sie nawrot mam drugiego dawce jestem po chemi ale moj szpik nie chce pracowac nie wiedza czy znowu bialaczka czy szpik jest juz pusty czeka mnie przeszczep ale najpierw musza to wyjasnic prosze z calego serca modl sie za mnie ja tak bardzo chce zyc a tak sie boje wstaw sie za mnie u Pana Boga wypros mi laske zdrowia zebym mogla wrocic do meza i wychowac swoje dzieci i dziekowac za ta laske modl sie za mnie

    OdpowiedzUsuń
  116. Święty Peregrynie,jak każdego dnia przychodzę by BŁAGAĆ Cię o Łaskę Uleczenia z choroby nowotworowej dla tych, których w sercu noszę, i za których Pokornie Proszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  117. Swiety Peregrynie blagam cie o wstawienictwo za moja mame ktora walczy z choroba nowotworowa.Dodaj jej sil w tym wszystkim i pozwol sie jej cieszyc jeszcze zyciem.Oto cie wazyscy z calego serca blagamy.

    OdpowiedzUsuń
  118. Swiety Peregrynie blagam cie o wstawienictwo za moja mame ktora walczy z choroba nowotworowa.Dodaj jej sil w tym wszystkim i pozwol sie jej cieszyc jeszcze zyciem.Oto cie wazyscy z calego serca blagamy.

    OdpowiedzUsuń
  119. Święty Peregrynie, ponownie przychodzę przed Twe Święte Oblicze,by BŁAGAĆ CIĘ W POKORZE o uwolnienie z choroby nowotworowej, tych, których miłuje serce moje. ocal Ich życie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  120. Święty Peregrynie bardzo Cię proszę pomóż pokonać mojemu tatusiowi raka pęcherza,dodaj mu sił bo jest załamany��Błagam o cud aby nie było więcej guzów.Tak bardzo go kochamy.Módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  121. Święty Peregrynie, zanoszę przed Twe Święte Oblicze nieustające Błaganie. Ulecz z choroby nowotworowej, tych,których w sercu noszę i dla których o CUD proszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  122. Św. Peregrynie, bardzo proszę, ulecz z choroby nowotworowej wszystkich moich bliskich dotkniętych tą straszną, niszczącą chorobą. Proszę tez byś uleczył z tej strasznej choroby moją jedyną przyjaciółkę,kotkę Miziunie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  123. Św. Peregrynie bardzo proszę wstaw się u Pana i wyproś zdrowie dla Romana, który cierpi strasznie, Panie proszę ulecz go, proszę o cud. Amen

    OdpowiedzUsuń
  124. Święty Peregrynie, BŁAGAM o uleczenie z choroby nowotworowej: moja mame Apolonię, wujków: Mirosława, Grzegorz i Zdzisława, oraz moją koteczkę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  125. Święty Peregrynie przychodzę przed Twe Święte oblicze, by z pokorą Błagać Cię o uleczenie z choroby nowotworowej moich bliskich i moja ukochana przyjaciółkę - ukochane zwierzątko.Amen

    OdpowiedzUsuń
  126. O Św. Peregrynie, dziękuję Ci za opiekę nad moimi bliskimi, których tobie powierzam, i błagam o dalszą, nieustająca opiekę nad moimi bliskimi. Proszę wybaw moich bliskich, i moje małe zwierzątko od choroby nowotworowej.Amen

    OdpowiedzUsuń
  127. Św. Peregrynie, przychodzę przed Twe Święte Oblicze,by podziękować za opiekę, którą obdarzasz moich bliskich, którzy zmagają się z tą niszczącą chorobą. Pokornie proszę, byś nadal otaczał moich bliskich Swą Świętą opieką. Proszę ocal moich bliskich, jak i moją chorą koteczkę z choroby nowotworowej.Amen

    OdpowiedzUsuń
  128. Św. Peregrynie prosze Cię z całego serca o cofniecie się choroby mojej mamy i powrót do zdrowia, nie opuszczaj jej w tych ciężkich chwilach i daj jej siłę do walki

    OdpowiedzUsuń
  129. Prosze Cie swiety Perygrynie o wstawiennictwo u Pana Boga za moja mame ktora 3 lata walczy z nowotworem, sa przerzuty.. Chcialbym aby dane jej bylo ujrzec wnuki. Jacek.

    OdpowiedzUsuń
  130. Święty Peregrynie, choć sama ostatnio mocno niedomagam, nie przestaje zanosić przed Twe Święte Oblicze gorących modlitw z serca płynących. Błagam o uzdrowienie z tej strasznej, niszczącej choroby moich bliskich i moją kotkę.Ocal im życie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  131. Święty Peregrynie , proszę Cię z całego pokornego serca o wstawiennictwo u naszego Pana Jezusa Chrystusa i pozytywne wyniki najbliższych badań które mnie czekają , daj mi silę i nadzieję na te trudne dni, pozwól cieszyć się jak najdłużej wspólnym życiem z ukochaną córeczką i mężem.

    OdpowiedzUsuń
  132. Przychodzę, by błagać Cię o Łaskę uleczenia z tej niszczącej choroby moją mamę i wujków oraz moje ukochane maleństwo- kotkę, która jest mi najwierniejszą przyjaciółką.Amen

    OdpowiedzUsuń
  133. Święty Peregrynie, sercem Błagam o Twoje orędownictwo przed Tronem naszego Pana Jezusa Chrystusa za moją mamą i moimi wujkami, którzy walczą z tą niszczącą chorobą.Pan Bóg powiedział,że zwierzęta są naszymi Mniejszymi Braćmi, więc zanoszę również Błaganie za moją chorą koteczką.Ocal życie tym, o których prosi moje zalęknione serce.Amen

    OdpowiedzUsuń
  134. ŚWIĘTY Peregrynie proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga za moją teściową Danusie. Jest kobietą o której każdy jako zięć może marzyć. Jest w tej chwili bez szans na leczenie. Jest zbyt osłabiona a rąk różnią się po całym organizmie. Bardzo proszę użyj jej w cierpieniu bo swoim życiem nie zasłużyła na taki ból.Do Każdego wyciągała pomocną dłoń. Sama przezwyciężyła jedngo raka. Opiekowała się chorą mamą , później swoją teściową, chorym synem i każdym który potrzebował pomocy. Wychowała piękna córkę czyli moją żonę. Opiekowała się wnukiem od urodzenia i kocha go nad życie. Ja też ją bardzo kocham i proszę nie pozwól jej tak cierpieć jeśli nie jesteś w stanie jej uleczyć. Modlę się o jej zdrowie i wszystkich chorych na nowotwory. Amen

    OdpowiedzUsuń
  135. sw.Perygrynie prosze cie pokornie wstaw sie u Pana Boga za moja mama ktora jest bardzo chora na ta chorobe AMEN

    OdpowiedzUsuń
  136. Św Perelginie proszę Cię o pomoc w zwalczeniu choroby naszej kochanej Kasi, proszę Cię o wstawienie sie za nią do naszego Pana ,

    OdpowiedzUsuń
  137. Św. Peregrynie proszę cie o pomoc i wstawiennictwo do Boga w mojej chorobie rakowej ,bo tylko w tobie nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  138. Św. Peregrynie proszę Ciebie o wstawiennictwo do Boga,w mojej chorobie rakowej . Błagam o cud.

    OdpowiedzUsuń
  139. Święty Peregrynie, wstaw się błagam u Pana Boga za moją mamą Zenią. Daj jej siłę do walki z ta straszną chorobą,już tak zaawansowaną,nie opuszczaj jej, daj jej zdrowie, daj jej życie, błagam o cud...

    OdpowiedzUsuń
  140. Świety Perygrynie dziękuję za wcześniejszą pomoc i błagam raz jeszczw o uzdrowienie mojego ukochanego taty z choroby nowotworowej, aby wszystkie wyniki były dobre,nie było już nigdy żadnych przerzutów i by tata mógł się wreszcie cieszyć spokojem i czuć się bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Św. Peregrynie proszę Cię o modlitwę za uzdrowienie Piotrusia chorego na raka

    OdpowiedzUsuń
  142. święty Peregrynie, patronie chorych na raka, przychodzę przed Twe Święte Oblicze Błagać Ciebie o Łaskę Uzdrowienia z tej niszczącej choroby moją Mamę, Wujków i moją ukochaną Koteczkę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Święty Peregrynie blagam cie o wstawiennictwo i modlitwę o uzdrowienie z nieuleczalnej choroby mojego Piotrusia

    OdpowiedzUsuń
  144. Święty Peregrynie wstaw się swoją modlitwą do Boga aby uzdrowil z raka mojego kochanego Piotrusia

    OdpowiedzUsuń
  145. Święty Peregrynie proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo w intencji uzdrowienia mojego kochanego Piotrusia.

    OdpowiedzUsuń
  146. Święty Peregrynie, przychodzę,by Błagać o Twoje Święte Wstawiennictwo za moją Mamusią, Wujkami i za moją przyjaciółką kotką Mizią.Amen

    OdpowiedzUsuń
  147. Święty Peregrynie prosze o modlitwę i uzdrowienie chorego Piotrusia

    OdpowiedzUsuń
  148. Święty Peregrynie proszę o wstawiennictwo za ciężko chorą Justynkę, módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  149. Święty Peregrynie, bardzo proszę Cię o modlitwę i o uzdrowienie mojej kochanej Grażyny, żeby wyniki były dobre, żeby nie miała żadnych przerzutów, żeby mogła się cieszyć dobrym zdrowiem, bardzo proszę cię o Cud

    OdpowiedzUsuń
  150. Święty Peregrynie proszę o modlitwę i uzdrowienie mojej kochanej Grażyny, żeby wyniki były dobre, żeby nie miała żadnych przerzutów, żeby cieszyła się dobrym zdrowiem, bardzo proszę Cię o cud

    OdpowiedzUsuń
  151. Drogi Święty Peregrynie,
    Z Całego Serca Błagam Cię o Wstawiennictwo u Pana Boga za moją Kochaną Mamusię Grażynę:
    Aby Jej Wyniki Okazały się Dobre,
    Aby Szybko i Szczęśliwie Wróciła do Zdrowia,
    Aby Żyła Jeszcze Bardzo, Bardzo Długo.
    Święty Peregrynie, Proszę o Wstawiennictwo i Modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  152. Drogi Święty Peregrynie Błagam Cię jak tylko potrafi Babci serce o wstawiennictwo do Pana Boga o uzdrowienie mojej kochanej wnusi Ani aby jak najszybciej wyzdrowiała z tej strasznej choroby białaczki

    OdpowiedzUsuń
  153. Święty Peregynie,
    proszę Cię o wstawiennictwo u Trójcy Świętej za zdrowie dla mojego taty Mirosława.
    Proszę spraw, aby rozwój choroby nowotworowej się zatrzymał, aby choroba się cofnęła, zniknęła, cokolwiek, aby żył jeszcze bardzo długo i dożył wnuków a moich dzieci.
    Proszę wysłuchaj moich próśb, daj siłę tacie i rodzinie do walki z chorobą.
    Niestety jak trwoga to do Boga, przepraszam, żałuję, chce poprawy.

    OdpowiedzUsuń
  154. Świety Peregrynie,proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa , Matki Boskiej i Ducha Świętego za zdrowie mojego męża Zbigniewa, który choruje na czerniaka.Jest w trakcie chemioterapii, a za 3 tygodnie będzie miał kolejne badania.Proszę Cię, aby wyniki tych badań były lepsze niż poprzednie.Proszę, aby choroba wycofywała się.Przeżyliśmy razem 30 lat, ale tak bardzo chcielibyśmy żyć nadal razem.

    OdpowiedzUsuń
  155. Sw Peregrynie proszę cię o łaskę uzdrowienia dla mnie i za pomyślny przebieg leczenia, chemi,proszę cię wstaw się za mną do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  156. Św.Peregrynie proszę cię o łaskę uzdrowienia dla mnie, pomóż mi przejść ta trudną drogę leczenia, wstaw się za mną u Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  157. Sw Peregrynie proszę cię o łaskę uzdrowienia dla mnie i za pomyślny przebieg leczenia, chemi,proszę cię wstaw się za mną do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  158. Święty Peregrynie, w maju mam kontrolną tomografię. Bardzo proszę Ciebie o dobre wyniki badań. Wstaw się za mną do Pana Boga. Święty Peregrynie proszę również o zdrowie dla mojego szwagra chorego na raka jądra, wstaw się za nim do Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  159. Św.Peregrynie proszę Cię o laskę uzdrowienia dla mojego męza Bronislawa

    OdpowiedzUsuń
  160. Dziękuję Św.Peregrynie za wysluchane prośby i pozytywne wyniki ze znoszę dobrze chemioterapie za Ducha Św.który daje mi moc wiarę i nadzieje w każdym dniu.Chwała Panu alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  161. Swiety Peregrynie blagam cie o wstawiennictwo i modlitwę o uzdrowienie chorego na raka mojego Piotrusia. Błagam o cud .

    OdpowiedzUsuń
  162. Święty Peregrynie. Z całą mocą mojego serca proszę Cię o wsrawiennictwo u Ojca Naszego. Żeby wyniki badań które mnie czekają były pomyślne, żeby się okazało że to nie nowotwór. Proszę też o spokój i dobre myśli, bo ciężko mi już sobie z tym poradzić. W Bogu nadzieja. Zanieś moje prośby , błagam.

    OdpowiedzUsuń
  163. Swiety Perygrynie prosze cie z calych sil i serca wstaw sie za moja mama u Jezusa by ja uleczyl swa zbawcza reka jest bardzo slaba i zmaga sie z choroba rakowa syn dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  164. Swiety Perygrynie prosze cie owstawiennictwo do Jezusa za moja mame ktora jest chora na raka bardzo oto prosze by Jezus wyciagna swa zbawcza dlon i uleczyl ,inie gniewaj sie za natarczywosc syn Michal dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  165. Błagam Cię święty Peregrynie o modlitwę do Boga o wstawiennictwo i cud uzdrowienia chorego na raka mojego kochanego Piotrusia. Otocz go swoją opieką i modlitwą. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  166. Święty Peregrynie prosze o cud o modlitwę i wstawiennictwo za chorego nieuleczalnie mojego Piotrusia.

    OdpowiedzUsuń
  167. Święty Peregrynie proszę o modlitwę i cud dla mojego męża, który ma raka płuc. Proszę pomóż nam jeszcze pożyć razem

    OdpowiedzUsuń
  168. Święty Peregrynie wstaw się modlitwa blagalna do Boga aby uzdrowil mojego Piotrusia z choroby rakowej . Niech Chrystus który uzdrawial chorych uczyni cud uzdrowienia i w tym przypadku. Blagam

    OdpowiedzUsuń
  169. Święty Peregrynie bardzo Cie proszę o wstawiennictwo do Boga o modlitwę i uzdrowienie dla mojego kochanego ojca Zygmunta. Proszę,aby pomyslnie przeszedł jutro operację usunięcia nerki z guzem,by nie miał przerzutow,długo cieszył się zdrowiem i życiem.Daj mu siłę przetrwać te ciężkie chwile.Amen

    OdpowiedzUsuń
  170. Święty Peregrynie błagam Cię wysłuchaj moich modlitw i wstaw się u Boga za moją kochaną mamusią aby wyzdrowiała i cieszyła się jeszcze długo życiem,tak wiele w życiu przeszła i jest mi tak bardzo potrzebna spraw aby to fatum się odwróciło od mojej rodziny bo ja już nie mam siły aby walczyć i już nie wiem jak mam się modlić aby moje proźby zostały wysłuchanie błagam o tom łaskę błagam z całego serca i duszy BŁAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  171. Boże ufam Tobie!!! Św Peregrynie wypros u Boga łaskę uzdrowienia mojego kochanego Taty... pomóż nam wygrać walkę z rakiem płuc, PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  172. Jezu ufam Tobie !!! Św.Peregrynie blagam Ciebie wypros laske uzdrowienia mojego męza Stasia z choroby nowotworowej,abysmy mogli nasza jesien i zime zycia przezyc razem do poznej starosci w zdrowiu,szczesciu ,milosci,spokoju i dostatku finansowym wreszcie cieszac sie soba BLAGAM wypros aby dzisiejsze meza badanie usg.okazalo sie pomylka z wiara i nadzieja oczekuje,ze wysluchasz mojej prozby a ja wdziecznosc moja okazywac Ci bede do konca moich dni.

    OdpowiedzUsuń
  173. Święty Peregrynie, błagam, uzdrów moją kochaną mamę z choroby nowotworowej wątroby i daj jej siłę do walki, która musi wygrać

    OdpowiedzUsuń
  174. Święty Peregrynie,błagam na wszystko wyproś u Pana Boga by moja mamusia tak nie cierpiała,by ten rak jej nie zadusił.Nie błągam Cię Święty Peregrynie byś wymodlił całkowite ozdrowienie dla mamy ale chociaż by jeszcze trochę pożyła w spokoju i bez cierpienia-tak bardzo się męczy:(Proszę z całego serca:(

    OdpowiedzUsuń
  175. Święty Peregrynie błagam Cię pomódl się do Pana Boga za moją mamusię,która tak bardzo cierpi.Poproś w moim imieniu Pana Boga by ten nowotwór nie zadusił mojej mamusi,by tak się nie męczyła bardzo.Nie proszę o cud i bardzo długie życie ale by chociaż chwilę mogła odpocząć od chorób i męki.Błagam pomóż-moja mamusia to taki dobry człowiek-zawsze starała się innym pomóc mimo własnego cierpienia.Jezu ufam Tobie:(

    OdpowiedzUsuń
  176. Św. Peregrynie, proszę pokornie o Twoje wstawiennictwo za moją mamę, która z Bożą pomocą od dwóch lat dzielnie walczy z chorobą. Wiem, że te dwa lata to dar od Boga. Rokowania były bardzo kiepskie. Usłyszałam:"proszę przygotować się na wszystko..." Wtedy zawierzyłam Bogu. Po prostu. Powiedziałam sobie, że słowa doktora, choć ważne to nie są ostateczne. To Bóg decyduje kto i kiedy odejdzie z tego świata. Po prostu powiedziałam "Jezu ufam Tobie". A nie było mi łatwo. W dwa miesiące od diagnozy mamy, mój tato nagle zmarł. Owszem, chorował. Był astmatykiem, ale nie do tego stopnia, by nagle umrzeć, a jednak. Tak jak powiedziałam to Bóg decyduje... Dziś mama nadal żyje. Bywają różne dni. Jednak każdego dnia dziękuję Bogu, że pomimo, że zabrał tatę - pozostawił mi mamę. Nie zastanawiam się dlaczego tak. Po prostu Bóg tak chciał...Nie ustaję w modlitwie o zdrowie mojej mamy i o zbawienie duszy mojego taty... W sierpniu ślubuję i tak bardzo pragnę, by mama czuła się dobrze i by miała siły przeżyć z nami ten nasz dzień... Dlatego proszę Cię Św. Peregrynie o dobre wyniki krwi, o siły i o zdrowie dla mojej mamy. Jezu, ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  177. Proszę cię św. Peregrynie o łaskę zdrowia dla Bartka. Ciocia Kasia

    OdpowiedzUsuń
  178. Proszę Cię Sw Peregrynie o Twoje wstawiennictwo za mojego narzeczonego K.Jutro będzie miał drugą operację wycięcia guza pęcherza. Błagam Cię aby operacja przebiegła bez problemów i aby K. mógł szybko wrócić do domu. Proszę Cię o jego uzdrowienie żeby mógł żyć spokojnie jak normalny zdrowy człowiek, do późnej starości.Błagam pomóż mu wygrać z chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  179. Św.Peregrynie proszę Cię o zdrowie dla mojej koleżanki Kasi. Jest dobrym czlowiekiem i myślę że zasługuje na to ny być zdrową.

    OdpowiedzUsuń
  180. SW.PEREGRYNIE prosze o zdrowie dla mnie i mojego meza.Zdrowie dla wnuczat i opieke w ciezkich chwilach.Prosze o pomoc w pokonaniu choroby.Wstawiaj sie za mna i moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  181. Święty Peregrynie proszę Cię o uzdrowienie mojego kregosłupa i głowy, o zniknięcie guza i przebarwień skóry

    OdpowiedzUsuń
  182. ŚWIĘTY PEREGRYNIE, PRZYCHODZĘ PONOWNIE PRZED TWE ŚWIĘTE OBLICZE, BY POKORNIE BŁAGAĆ O TWE WSTAWIENNICTWO PRZED TRONEM NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA. BŁAGAM O ULECZENIE Z TEJ NISZCZĄCEJ CHOROBY MOJĄ MAMUSIĘ I WUJKÓW. BŁAGAM TEŻ O ULECZENIE MOJEJ UKOCHANEJ KOTKI, KTÓRA ZACHOROWAŁA NA RAKA SUTKA.BŁAGAM O CUD. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  183. Święty Peregrynie proszę Cię o łaskę i zdrowie dla mojej mamy, która ma raka piersi. Proszę wysłuchaj mnie i wstaw się za nią u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  184. Święty Peregrynie proszę Cię upros u Boga o łaskę i wyzdrowienie mojego taty Zdzisława u którego wykryto raka płuc z przezutami do głowy. Proszę o cud uzdrowienia. Proszę wysłuchaj mnie i wstaw się za nim do Boga. Bóg zapłać. Amen

    OdpowiedzUsuń
  185. Święty Peregrynie proszę Cię o natchnienie Duchem Świętym i wiarą mojego taty i o wstawiennictwo za niego u Boga o uleczenie z choroby nowotworowej. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  186. Świety Peregrynie blagam Cie o wstawiennictwo u Boga i o cud uzdrowienia dla mojej kolezanki dotknietej choroba nowotworową.Amen

    OdpowiedzUsuń
  187. Świety Peregrynie blagam Cie o wstawiennictwo u Boga i o cud uzdrowienia dla mojej kolezanki dotknietej choroba nowotworową.Amen

    OdpowiedzUsuń
  188. Święty Perygrynie proszę o uzdrowienie dla mojego bardzo chorego wuja - modlę się o cud uzdrowienia z raka żołądka i przełyku. Nie pozwól mu umrzeć. Tak bardzo go kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  189. Swiety Perygrynie prosze o uzdrowienie dla mojego chrzesniaka. Modle sie by udala sie operacja i guz mozgu okazal sie niezlosliwy. Prosze wysluchaj moich modlitw. Amen

    OdpowiedzUsuń
  190. Swiety Perygrynie prosze Cie o wstawiennictwo u Boga i cud uzdrowienia dla mojego chrzesniaka Dominika. By przeszedl pomyslnie operacje i guz mozgu okazal sie niezlosliwy. Blagam by on wygral z choroba. Amen

    OdpowiedzUsuń
  191. Święty Peregrynie, wstaw się u Boga za Piotrem i wyproś łaskę uzdrowienia dla niego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  192. Święty Peregrynie proszę o łaskę uzdrowienia dla Kazi, ona ma jeszcze tyle do zrobienia dla swojej córki Karolki. Amen

    OdpowiedzUsuń
  193. Święty Peregrynie proszę Cię o wstawiennictwo i łaskę dobrej diagnozy dla mojego przyjaciela Adama. To dobry człowiek i ma tak wiele jeszcze do zrobienia.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  194. Święty Peregrynie proszę Cię o uzdrowienie mojej siostry Izy. Błagam otocz Ize swoją opieką, czuwaj nad nią i nie pozwól cierpieć. Kręgosłup pęka mojej siostrze z bólu. To przerzuty z nogi. Ale nie tylko na kręgosłupie ale i na plucach. Iza jest młoda i dobrą osobą nie zasłużyła żeby odchodzić z tego świata. Blagam Cię o łaskę uzdrowienia dla mojej siostry. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  195. Św.Perygrynie uproś u Boga łaskę uzdrowienia dla mojej siostry z raka piersi, błagam Cię o pomoc dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  196. Św. Peregrynie proszę Cię uproś dla mnie łaskę uzdrowienia z choroby. Proszę też o potrzebne siły do walki z chorobą, ZM

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje