Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 31 maja 2013

Czerwiec

1.Muszę mieć w życiu cel, aby do niego nieustannie dążyć: trwały, stały i niezachwiany. Ten cel nadaje mojemu życiu, moim pracom wartość. Serce Jezusa, Tyś jedynym moim celem!


2. Serce Jezusa nie moja, ale Twoja wola niech się dzieje! Chcę ją wykonywać bez względu na to, czy mi się wydaje miła, czy niemiła Masz prawo używać mnie, do czego chcesz, gdzie chcesz , z kim chcesz.


3. Serce Boże, jest dla mnie szczęściem zapominać o sobie, o swoich małych radościach i kłopotach, by zagubić się zupełnie w Twojej chwale.


4. Jezu, spraw, by Twoja miłość wywołała w moim sercu gorącą miłość ku Tobie, rozjaśniającą całe moje życie.


5. Boskie Serce, któż z nas jest bez grzechu? Zlituj się nade mną!


6. Oby w moim sercu, w mojej duszy zamieszkały jedynie myśli, pragnienia i dążenia Boże! Niech będę z tej ziemi, a jakby nie z tej ziemi. Stopami dotykać jej muszę, ale sercem, duszą, myślą, pamięcią, a przede wszystkim wolą chcę przebywać w niebie, przy Bogu, przy Jezusie i Maryi.


7. Tak mi potrzeba darów Ducha Świętego. Prosić muszę o te dary i pragnąć ich gorąco. Przybądź Duchu św. racz napełnić moje serce swymi łaskami i darami!



8. Kościół święty woła do Ciebie: Niepokalana, Przeczysta Maryjo! Matko moja i ja łączę swój głos z głosem Kościoła!


9. Jezu, Twoje Serce jest źródłem miłości. Za tę wielką, nieskończoną dobroć, jaką Boskie Serce mnie darzy, zadowala się miłością mojego małego serca.


10. Serce Jezusa wierzę w Twoją miłość do mnie! Kładę rękę na krwawiącą ranę twojego Serca. Wierzę w przedwieczną miłość Boga do mnie! Wierzę, że Bóg jest miłością! Wierzę w miłość Serca Jezusa!


11.Jezu, kiedy mi będzie ciężko i trudno wzbudzić w sercu miłość ku tym, którzy mnie obrazili, zasmucili, wtedy podniosę oczy ku Tobie, Ukrzyżowany a w Twoim Sercu dla mnie przebitym, znów zaczerpnę prawdziwej miłości bliźniego.


12. Serce Jezusa jest dla nie zawsze otwarte. Czemu nie umiem korzystać z tego miejsca ucieczki? Czemu tak rzadko zamykam się w Boskim Sercu, by tam żyć tylko z Jezusem, by tam dać się rozpalić ogniem miłości, którym pali się Boskie Serce?


13. Matko, uproś nam wszystkim prawdziwe nabożeństwo do Najświętszego Serca Jezusowego!


14. Jezu pragniesz być kochanym przez ludzi…




15. Serce Jezusa, wierzę, że nikt na ziemi tak mnie nie kocha, jak Ty! Ta myśl jest tak pocieszająca. Dodaje ufności i siły.


16. Serce Jezusa, cierpliwe i pełne miłosierdzia dla mnie! Czekasz i przebaczasz… A ja? Jak mi brak cierpliwości! Nie mogę zrozumieć, że inni nie od razu się poprawiają, zmieniają…


17. Boskie Serce, pragnę świętości! Pragnę Jezu byś  żył w mojej duszy!



18. Czy doceniam wielkość codziennej Komunii św.? Jezus, Bóg mój, PAN staje się moją własnością, przynosi mi łaski, przebaczenie, pomoc w pracy wewnętrznej, siłę, świętą radość i pokój.


19. Otwierasz Serce swoje i wołasz do mnie i do nas: „Przyjdźcie do mnie wszyscy , którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a JA was pokrzepię” Jakże nie kochać Ciebie, Boskie Serce?


20. Maryjo, od Ciebie niech się nauczę, jak dziękować Bogu za wszystko, co dla mnie uczynił i dał mi. Jezu życie moje powinno być jednym nieustannym „Magnificat”.



21 Jezu, gdy klęczę u stóp tabernakulum, gdy patrzę w Ciebie, tak cicho, tak jasno robi się w mojej duszy. Światłości moja, rozświeć ciemności umysłu mojego! Niech Twe Boskie usta wypowiedzą nad moją duszą te  stwórcze słowa: „Niech się stanie światło”.


22. Serce Jezusa, pragniesz ,aby serca nasze złączone były – w Twojej miłości – serdeczną, wzajemną miłością. Serce Jezusa, pozwól mi stać się aniołem pokoju.


23. Boże Serce pragnie dać mi jak najwięcej łask. Cieszy się, gdy przychodzę, by z tej pełni czerpać siły. Potrzeba mi łask, a mam je zawsze Jezu w Twoim otwartym Sercu.


24. Złe przeminie a życie w Sercu Jezusowym zamieni się wkrótce w życie wiecznej miłości i szczęścia. Nawet największe cierpienia ciała skończą się kiedyś i zmartwychwstanie ono w chwale . przez Twoje Serce, Jezu, chcę dążyć do życia – do zmartwychwstania.


25. Od Ciebie Jezu – Hostio, chcę uczyć się wyrozumiałości i dobroci, która czyni życie podobnym już do życia w niebie!


26. Serce Twoje, Jezu jest ofiarą za moje grzechy. Rób ze mną co chcesz, jak chcesz, kiedy chcesz! Będę się trawić na ołtarzu Twojej miłości, dopóki się zupełnie nie strawię.


27. Maryjo w czystym sercu całe niebo się odbija a wtedy wszystkie ziemskie sprawy, kłopoty, troski stają się małe, nic nie znaczące wobec ciszy, ciepła i światła Bożego!


28 Tobie, Jezu polecam moją ostatnią godzinę życia. Spraw niech spokojnie usnę snem śmierci na Twoim Boskim Sercu.


29. Boskie Serce Jezusa w Tobie pełnia miłości, nasz pokój i szczęście. Niech więc moja dusza mieszka w Tobie, niech w Tobie spoczywa.


30. Boskie Serce Tyś przewodnikiem w drodze do szczytów. Ojczyzną moją jest Bóg, od którego dusza moja wyszła , do którego ma wrócić.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje