Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 19 czerwca 2016

Dobra modlitwa, którą możesz pomodlić się po Komunii Świętej





            Dobra modlitwa, którą możesz pomodlić się 
                                   po Komunii Świętej

Dobrze wyraża to, co trzeba powiedzieć w tym bardzo ważnym momencie. Spróbujcie odmówić ją w kościele lub po powrocie do domu.

PROŚBY DO JEZUSA PO KOMUNII ŚWIĘTEJ

Panie Jezu Chryste miłosierny,
otom ja sługa Twój nieudolny,
nieumiejętny, leniwy i nieużyteczny,
który sam z siebie nie ma nic
oprócz ułomności i grzechów moich.
Panie Jezu, dawco wszelkiego dobra,
z pełni łask i darów Twoich racz mi dać rozum,
pamięć, zdrowie i siły do pracy.
Daj mi spokój wewnętrzny, łagodność, wyrozumiałość,
roztropność potrzebna do wychowania moich dzieci
na sługi Tobie i ojczyźnie naszej.
Daj mi pracowitość i wytrwanie,
cierpliwość i pokorę.
Stwórz we mnie serce czyste i spraw,
aby całe moje życie stało sie służba
i ofiara Tobie na chwałę, Ojczyźnie na pożytek,
a rodzinie mojej na utrzymanie,
dzieciom na dobre imię, a mnie samemu
na zbawienie wieczne razem z nimi wszystkimi.
Panie Jezu, niechże ja będę narzędziem w ręku Twoim,
niech będę cieniem cienia Twojego,
niech będę echem głosu Twego.
Czyń przeze mnie czyny Twoje,
pociągaj mnie do siebie, a innych
przeze mnie do Ciebie,
a przede wszystkim bądź ze mną i we mnie
ciągle i zawsze i wszędzie
przez wszystkie dni życia mojego aż do śmierci, ażebym po śmierci mógł być z Toba i w Tobie przez wszystkie wieki wieków.
O Jezu Nazareński, Synu Boga żywego,
zmiłuj się; nade mną i nad nami wszystkimi. Amen.

Za: http://www.deon.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje