Aktualny czas w Warszawa:

środa, 20 stycznia 2016

ŚW. AGNIESZKA RZYMIANKA

Św. Agnieszka, młodziutka rzymianka, poniosła śmierć męczeńską na przełomie III i IV wieku. Na jej grobie wzniesiono bazylikę już w czasach Konstantyna. Jej imię wymienia się w Kanonie rzymskim. Święty Ambroży i papież Damazy stawiali ją jako wzór dziewic chrześcijańskich.






MODLITWA


Wszechmogący, wieczny Boże, Ty wybierasz to, co słabe w oczach świata, aby zawstydzić to, co mocne, spraw abyśmy naśladowali stałość w wierze św. Agnieszki, męczennicy, której narodziny dla nieba obchodzimy. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i Króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg przez wszystkie wieki wieków.





MODLITWA ZA PRZYCZYNĄ ŚW. AGNIESZKI

Módlmy się.
Prosimy Cię, Panie Boże, niech w niebie wspiera nas modlitwa Twojej umiłowanej Agnieszki, abyśmy z żywą wiarą podążali ku Tobie, który jesteś pragnieniem serc naszych. Przez Chrystusa, Pana naszego.
Amen.



Modlitwa do świętej Agnieszki



Boże, nasz Ojcze, w Trójcy, a Jedyny;
Synu nieśmiertelny, a ukrzyżowany;
Duchu, coś Święty, a w ciała świątyni;
– Boże Wszechmocny, zmiłuj się nad nami!

W dni jesienne, chmurne, szare,
gdy oczy mokre, twarz zalana łzami
i słońca nie dostrzegam wcale
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!

W trudnym czasie zimowych burz,
gdy życie przygniata mnie troskami
tak, że brakuje wiary już
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!

Wiosną, wśród kwiatów rozkwitnienia,
gdy życie wraca we mnie wraz z ptakami
i znów w nadzieję smutek zmienia
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!

I w pełni lata zatopiona żarze,
gdy roziskrzona słońca promieniami,
miłości pragnę, o miłości marzę
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!

Każdy dzień nowy razem zaczynając,
gdy się kłócimy i gdy przebaczamy,
kochać się jednak nigdy nie przestając
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!

I gdy z ufnością w opiekę oddana
Najświętszej Panny między niewiastami,
u Boga Dobrego i naszego Pana
– święta Agnieszko, wstawiaj się za nami!
Amen.

17 komentarzy:

  1. SW. AGNIESZKO WSTAWIAJ SIĘ ZA MOJĄ RODZINĄ. PROSZĘ O OPIEKĘ I ZDROWIE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Agnieszko uproś to czego potrzebuje nie to czego pragnę

    OdpowiedzUsuń
  3. św.Agnieszko tobie polecam moje córki Ewe Anne i Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cie sw Agnieszko patronko moja pomoz mi w trudnych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Cię Święta Agnieszko, pomóż mi rozwiązać trudną sprawę, z którą teraz się zmagam

    OdpowiedzUsuń
  6. Św.Agnieszko patronko moja proszę wstawiaj się za mną w wiadomej dla Ciebie sprawie do Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sw Agnieszko pomoz mi wyjsc z długów finansowych

    OdpowiedzUsuń
  8. O Boże Miłosierdzie dla Zbigniewa i osób bliskich

    OdpowiedzUsuń
  9. moja iminiczo proszę cię o pomoc w moim życiu o szczęście i o rozwiązanie mojego problemu który sam Bóg wie nie dam sobie rady sama proszę cię .

    OdpowiedzUsuń
  10. Św. Agnieszko proszę Cię o opiekę nad moją córką Agnieszką i Jej rodziną, o oddalenie złego.. Wstawiaj się za nimi

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Agnieszko, proszę o pomoc w uleczeniu złamanego serca

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Agnieszko patronko moja wstawiaj się za mną!Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Św Agnieszko wstawiaj się za mną i nad moją rodziną, wyproś mi potrzebne Łaski u Boga, pomóż mi rozwiązywać problemy i być silną w wierze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Św Agnieszko módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Agnieszko, patronko dziewic. Chroń nasze dzieci i dziewczęta przez nieczystością i zgorszeniem. Święta Agnieszko, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Agnieszko proszę Cię, abym wytrwała wiernie w czystości i wyszła za mąż za dobrego człowieka ktory otworzy swoje serce na Boga i na rodzinę. Proszę Ciebie wstawiaj się za mnie i złam moc wszelkich przekleństw i przeszkód do mojego za mąż pójścia i o dar macierzyństwa, o nawrócenie Grzesia i o łaskę miłości i przebaczenia dla niego o uzdorwienie naszej relacji.Amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Najukochańsza moja św. Agnieszko. w dniu Twoich Narodzin dla Nieba błagam Cię najpokorniej bądź od dzisiaj 21.01.2023 moją Przyjaciółką bo bardzo potrzebuję Twojego nieustannego wstawiennictwa u Boga abym NIGDY więcej nie wątpiła w Jego Miłość do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje