Aktualny czas w Warszawa:

środa, 27 stycznia 2016

Modlitwa św. Tomasza o dar mądrości

Stwórco niewypowiedziany!  
Ty czynisz zrozumiałym język niemowląt, 
Ukształtuj i mój język i wlej w moje usta łaskę swego błogosławieństwa.  
Daj mi jasność rozumienia, zdolność zapamiętywania,
 łatwość uczenia się, dokładność wyjaśniania i omawiania.  
Gdy rozpoczynam – pouczaj mnie, 
gdy rozwijam i wyjaśniam – kieruj mną, 
gdy dokończę – dopełnij łaską zrozumienia.  
Ty, który jesteś prawdziwym Bogiem i człowiekiem,
 dawaj mi smak Bóstwa i dobrego człowieczeństwa. Amen.

1 komentarz:

  1. Proszę o pomoc w rozgraniczenie drogi do mojego domu rodzinnego która jest spółką i działki kolo domu rodzinnego i udroznienie fosy na wodę deszczowa która niszczy sąsiad i żona jego grożąc mi ręką. Proszę o zdrowie dla mnie.O spokój od głębienia i awantor męża i zieci. Proszę o zdrowie dla nas wszystkich i wszystko co jest nam potrzebne do budowania i remontudomow

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje