Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 22 stycznia 2016

Modlitwa do pięciu ran Pana Jezusa za dusze w czyśćcu cierpiące



Jezu ukrzyżowany,
uwielbiam Cię i w duchu całuję świętą ranę prawej ręki Twojej.
Błagam Cię, racz się zlitować nad duszami w czyśćcu cierpiącymi.
Odpuść im pozostałe kary i przyjmij je do wiecznego szczęścia,
a szczególnie dusze moich rodziców, rodzeństwa, krewnych i przyjaciół.

Ojcze nasz...

Jezu ukrzyżowany,

pokornie Cię uwielbiam i w duchu całuję ranę lewej ręki Twojej.
Racz dusze cierpiące uwolnić z czyśćca i udzielić im wiecznego spoczynku.
Szczególnie proszę Cię za duszami wszystkich moich dobroczyńców.

Ojcze nasz...

Jezu ukrzyżowany,

w duchu całuję ranę prawej nogi Twojej.Racz oczyścić dusze w czyśćcu cierpiące
z pozostałych zmaz grzechowych i uradować rychłym oglądaniem Twojego Boskiego
Oblicza. Szczególnie proszę Cię za duszami, które cierpią jeszcze z mojej winy.

Ojcze nasz...

Jezu ukrzyżowany,

całuję w duchu ranę lewej nogi Twojej.Racz uwolnić dusze z ognia czyśćcowego
i dozwolić im cieszyć się z Tobą w niebie.Szczególnie proszę Cię za duszami,
które najbardziej potrzebują Twego miłosierdzia.
Ojcze nasz...


Jezu ukrzyżowany,
chciałeś jeszcze po śmierci być włócznią przebity.Przez ranę świętego boku Twego
racz dusze cierpiące, najbliższe wybawienia, wprowadzić do wiecznej szczęśliwości,
gdzie za mną wstawiać się będą, abym i ja kiedyś wiecznej szczęśliwości dostąpił
i tam wraz z nimi Ciebie, Ojca i Ducha Świętego chwalił i uwielbiał na wieki. Amen.

Ojcze nasz...

52 komentarze:

  1. panie racz ulitowac sie nad dusza Piotra i Zbigniewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna i jakże wartościowa strona...Bóg zapłać! :)

      Usuń
    2. za duszę mojej MAMY JADWIGI w Jej 89 -te urodziny wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie ,a światłość wiekuista niechaj Jej świeci ....

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz Milosierny,Jedyny Ojcze mojemu kochanemu mezowi Markowi zm.09.11.2013 wszelkie przewinienia i zaniedbania.Racz odpuscic mu grzechy i przyjac do wiecznej szczesliwosci.Pozwol Panie abysmy kiedys razem wychwalali twoja chwale.Wysluchaj Panie moje prosby i modlitwy jakie za nim zanosze do ciebie i za wszystkich cierpiacych w czysccu w imie Twojej milosci do czlowieka az po smierc na krzyzu.Wybacz Panie...Grazyna





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię Panie Jezu w intencji moich zmarłych rodziców Przebacz im grzechy które popełnili ze zwykłej ułomnością i przyjmij ich dusze do chwały nieba

      Usuń
  4. Wybacz Milosierny,Jedyny Ojcze mojemu kochanemu mezowi Markowi zm.09.11.2013 wszelkie przewinienia i zaniedbania.Racz odpuscic mu grzechy i przyjac do wiecznej szczesliwosci.Pozwol Panie abysmy kiedys razem wychwalali twoja chwale.Wysluchaj Panie moje prosby i modlitwy jakie za nim zanosze do ciebie i za wszystkich cierpiacych w czysccu w imie Twojej milosci do czlowieka az po smierc na krzyzu.Wybacz Panie...Grazyna





    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz miłosierny Ojcze grzech winy kary dla duszy śp Adama Prostko. Wybacz Panie. Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. przebaczenia i miłosierdzia przez zasługi Twojej św.krwi..dla Zbigniewa i Piotra i zmarłych z mojej rodziny,

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu najmiłosierniejszy przyjmij do grona zbawionych sp Marka i Czeslawe oraz wszystkich zmarłych z mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu Umiłowany ,Ksiąze Pokoju caluje Ciebie i przytulam sie do Twego zranionego Serca dziękuje za Zycie za Wiare za Twoja Miłość do mnie i do kzadego człowieka..Jezu ulituj się nad nami zyjącymi i nad Duszami czysccowymi..nad moim Tatą Bratem dzidkami babciami wszystkimi krewnymi nad kolegami kuzynami przyjaciółmi nad kazda duszyczka ulituj sie panie..polecam Ci Panie Waldka ktory zmarł tydzien temu ...kocham Cię Jezu i Ufam Tobie Panie Nieba i Ziemi i Czyscca..Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebaczenia i miłosierdzia przez zasługi Twoich świętych ran dla,,śp Jana,,Ryszarda i Mirosława

    OdpowiedzUsuń
  10. PANIE JEZU PRZEZ TWOJĄ MĘKĘ I KONANIE NA KRZYŻU PRZEZ KRWAWY POT TWÓJ I OBELGI JAKIE WYCIERPIAŁEŚ Z MIŁOŚCI DO CZŁOWIEKA ABY GO ZBAWIĆ MIEJ LITOŚĆ DLA DUSZ CZYŚĆCOWYCH SKRÓĆ IM CIERPIENIA I PRZYJMIJ ICH DO SWOJEJ CHWAŁY BĄDZ UWIELBIONY I BŁOGOSŁAWIONY BOŻE NIESKOŃCZONY . TADEUSZ .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłuchaj nas Panie teraz i na wieki Amen.

      Usuń
    2. Wysłuchaj nas Jezu Miłosierny. Amen.

      Usuń
  11. Boże Miłosierny wybacz grzech winy i kary dla duszy sp.Stanislawa ,Józefa , Katarzyny, Anny, Kazimierza, Marii, Wojciecha, Jana i Katarzyny, Stanisława R.StanislawaŁ.Franciszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. 09.11.2016-7.00 na mszy sw. w trzecia rocznice Twojej smierci Marku,bedziemy modlic sie aby Najlaskawszy Ojciec Nasz przytulil Cie w swych ramionach,ukazal swoje oblicze i przyjal do grona wychwalajacych Go na wieki.Modle sie abys szczesliwy ogladal Boga.Kochajaca zona Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie racz ulitować się nad duszą mojej mamy Zofii i taty Bolesława,Ojcze Miłosierny uratuj je.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jezu Cierpiący przez ręce Twojej Ukochanej Matki przynoszącej ulgę w cierpieniach dusz czyśćcowych proszę o życie wieczne mojego Męża Janusza, zmarłego tragicznie 7 listopada 2016 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie prosimy wysłuchaj nas Panie błagamy Cię Zbawco nasz za tę duszę i we wszystkich zanoszonych tu intencjach. Amen.

      Usuń
    2. Błagamy Cię Jezu we wszystkich tych intencjach i za tę polecaną duszę i za duszę najbardziej potrzebujące Twego Miłosierdzia i za duszę opuszczone w modlitwie. Amen.

      Usuń
  15. Panie Jezu,ulituj się nad duszami cierpiącymi w czyśćcu z mojej rodziny i pozwól oglądać im Swoje Oblicze

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój umiłowany Jedyny Boże jak ja cię kocham.Ja jako grzesznik zgodnie z wolą Bożą proszę spójrz miłosiernie na duszę mojej mamusi Jadwigi .Proszę przyjmij ją do swojego grona niebieskiego o co cie pokornie z wiarą proszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Umilowany Wszechmogacy Boze przyjmij do Twego Krolestwa dusze mojego taty Piotra brata Stanislawa i bratanicy Karolinki o co pokornie z wiara proszę, aby mogli ogladac Twoje Cudowne Oblicze. Bądź Boze uwielbiony teraz i az na wieki

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu Cierpiący przez ręce Twojej Ukochanej Matki przynoszącej ulgę w cierpieniach dusz czyśćcowych proszę o życie wieczne dla mojego Męża Józefa mamy Zofii,brata Jerzego aby mogli oglądać Święte Oblicze Naszego Pana a Twojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jezu obmyj dusze Romana Twoja krwią przenajświetsza, daj mu życie przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże wszechmogący i miłosierny, wejrzyj łaskawie na duszę ś.p. Jakuba i odpuść mu wszystkie grzechy, szczególnie te, które popełnił z mojej winy i zaniedbania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przez Twoje rany Jezu błagam o łaskę zabawienia dla Śp. Tomasza J.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przez Twoje rany wybaw drogi Jezu śp.Tomasza oraz syna Józefa i Stanisława teściów Marię i Stanisława syna Henryka,Marię i wszystkie dusze w czyścu potrzebujące Twojej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzieki że znalazłam tę stronę

    OdpowiedzUsuń
  24. Przez Twe rany wybaw Jezu mych bliskich z wszystkich grzechów i dopuść ich do grona niebieskiego by mogli oglądać Oblicze Naszego Pana Boga, Syna Jezusa i Trójc Świętą wybaw ich z popełnionych grzechów Ufam Tobie Jezu .

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże Miłosierny przebaczenie i miłosierdzie przez zasługi Twojej św.krwi..dla śp. Jana D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przez Twoje rany wybaw Jezu śp.Józefa Kaczmarczyk z wszystkich grzechów i dopuść do grona niebieskiego, by mógł oglądać Oblicze Naszego Pana Boga, Syna Jezusa i Trójcę Świętą wybaw go z popełnionych grzechów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że jest taka strona, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój Najukochańszy Jezu tyle wycierpiałeś przez nas ,a mimo to - miłosierdzie Twoje jest ogromne.Przez twe rany Jezu pomóż moim synom Krystianowi ,Dawidowi i Michałowi w ich problemach .Pomóż mojemu kochanemu mężowi w sprawie pracy.Pomóż wszystkim ludziom ,którzy Cię potrzebują. Przebacz wszystkim ich grzechy - są grzeszni ale bardzo Cię kochają . Kocham Cię nie umiem tego pięknie powiedzieć ale jesteś jedyną moja prawdziwą miłością Jezu.Nie jestem godna prosić Cię o nic dla siebie , dlatego proszę o pomoc Twoją dla innych Kochany Jezu. Dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże Miłosierny przebacz wszystkie przewinienia i grzechy mojego św pamięci syna,który zginął straszną i tragiczną śmiercią, spójrz na niego i przygarnij do Siebie ,daj życie wieczne u Twego boku mojemu najdroższemu synkowi Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Panie Boże Miłosierny ulituj się nad duszą mojego zmarłego syna Tomasza,to moje grzechy spowodowały tak wielki jego grzech. Nie odrzucaj go Panie, pozwól mu być u swego boku, zbaw jego duszę, niech już nie cierpi. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybacz Milosierny,Jedyny Ojcze mojemu kochanemu mezowi Józefowi, mamie Zofii,bratu Jerzemu wszystkie przewinienia i zaniedbania.Racz odpuscic im grzechy i przyjac do wiecznej szczesliwosci.Pozwol Panie abysmy kiedys razem wychwalali twoja chwale.Wysluchaj Panie moje prosby i modlitwy jakie za nim zanosze do ciebie i za wszystkich cierpiacych w czysccu w imie Twojej milosci do czlowieka az po smierc na krzyzu.Wybacz Panie...Grazyna

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu wprowadź do swojego królestwa dusze św. pamięci mojego ojca Józefa oraz mich teściów, Janek

    OdpowiedzUsuń
  33. Miłosierny Ojcze ufam,że wybaczyłeś mojemu mężowi Markowi wszystkie zaniedbania-znając jego serce otworzyłeś przed nim swoje Ojcowskie ramiona.Jak dobry i kochający ojciec doceniłeś dobre uczynki,ulitowałeś się nad nim ze względu na jego chorobę.Ty wiesz,że był dobry,wiele dobra pozostawił a także mnie,która za nim proszę Panie!Wiem,że mnie wysłuchasz-przyjmiesz go do swojego Królestwa a mnie pozwolisz się kiedyś z nim spotkać...9.11.2017 o godz.18.oo w dniu i w 4-tą rocznicę śmierci błagałam Cię Trójco Przenajświętsza za nim.Zawsze będę tęsknić,pamiętać i kochać Cię Marku...Masz już dwóch wnuczków i jedną wnuczkę.Szymusiowi dziś wypadł pierwszy ząb..Szkoda,że Cię nie ma z nami fizycznie,ale czujemy Cię przy nas...Twoja (czuję się nadal) żona Grazyna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Może mi ktoś napisać jak to się odmawia na różańca? Co na początku, co na dużych, a co na małych paciorkach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nie odawna się na różańcu tylko odmawia się modlitwę po każdej modlitwie odmawia się Ojcze nasz....

      Usuń
  35. Jezu Miłosierny ulituj się nad duszami moich rodziców, braci, teściów i wszystkich mi bliskich z mojej rodziny i wybaw ich z grzechów i wprowadź do szczęśliwości wiecznej w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Z dusze zmarłych śp:Tomasza,Józefa,Stanisława,Henryka,Marii,Marii,Stanisława,za dziadków ,babcie,kuzynostwo,przodków.Za śp;ks.Zydronia,ks.Fryzowicza,ks.Majkę,bp.Bednarczyka.Oraz za dusze co nie mają znikąd pomocy

    OdpowiedzUsuń
  37. Jezu Ukrzyzowany...blagal Twojego Milodierdzia za dusze Zygmunta obmyj go w swojej ktwi, daruj mu resztę kar w czysccu i dopuść do ogladania Twojej swiatlosci...Jezu Ufam Tobie...Jezu Ty sie tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  38. Poszukuję chętnych do utworzenia Róży Różańcowej za Dusze w Czyśćcu
    Cierpiące. Chętnych proszę o kontakt: epona@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zmiłuj się nade mną Boże Miłosierny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Marylka, czy wiesz gdzie można kupić taką figurę naszego Zbawiciela, jak na zdjęciu powyżej ?

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę miłosierny Boże uzdrow moją rodzinę połącz w miłości stroskana matks

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje