Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 17 września 2015

LITANIA DO ŚW. HILDEGARDY


Kyrie elejson. Chryste elejson. Kyrie elejson
Chryste usłysz nas. Chryste wysłuchaj nas
Ojcze z nieba Boże.                                             zmiłuj się nad nami

Synu Odkupicielu świata Boże.
Duchu Święty Boże.
Święta Trójco Jedyny Boże.
Święta Maryjo,                                                    módl się za nami

święta Hildegardo.
Poświęcona Bogu dziewico.
Zwierciadło wszechmocy Bożej.
Światło Kościoła.
Zwiastunko dzieł Bożych,
Harfo Boga.
Nauczycielko doskonałości.
Bojowniczko o prawdę i zgodę.
Gwiazdo świecąca w ciemnościach świata.
Dająca rady w trudnościach.
Ochraniająca słabych.
Pomagająca chorym,
Św. Hildegardo. napełniona Duchem Bożym
Św. Hildegardo. pokorna w działaniu Boga
Sw. Hildegardo, rozżarzona miłością do Boga i ludzi
Św. Hildegardo. nieugięta w miłości do Kościoła
Św. Hildegardo. utalentowana mocą świętości
Św. Hildegardo. w słabościach samym Bogiem silna


 Prosimy Cię św. Hildegardo:


Abyśmy do Boga drogę znaleźli,                 Wysłuchaj nas Św. Hildegardo
Abyśmy Ducha Bożego głębiej poznali.
Abyśmy Boga we wszystkim i ponad wszystko kochali.
Abyśmy Boga zawsze słuchali.
Abyśmy słowem i czynem Bogu służyli.


 Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata.
Przepuść nam Panie
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata.
Wysłuchaj nas Panie
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata.
Zmiłuj się nad nami Panie


 Módl się za nami św. Hildegardo.


 Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.


 Módlmy się:


Boże Ty obdarzyłeś św Hildegardę niebieskimi darami. Prosimy Cię abyśmy wsparci jej wstawiennictwem, z ciemności tego świata doszli do Twojej wiecznej światłości.
 Przez Chrystusa. Pana naszego Amen.

17 komentarzy:

  1. Sw Hildegardo prosze Cie o laske zmiany stylu zycia i zywienia dla mnie mojego meza i dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze Cie $w Childegardo o madrosc narodu Poskiego i mojej rodziny Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Swieta Hildegardo,pomóż mi przemienić moje życie,we wszystkich jego aspektach,na mile Panu Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za Twoim wstawiennictwem Święta Hildegardo,proszę o przemianę serc,nawrócenie,zywą wiare dla mojej Rodziny,o sakrament spowiedzi dla Danuty,Irka,Michała.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta Hildegardo proszę o Twoją pomoc o uzdrowienie z wszelkich pasożytów regenerację wątroby trzustki woreczka żołądka i jelit. Aby ustały objawy wszystkie narządy się zregenerowały i abym przytyła i mogła wszystko normalnie zjeść. Dopomóż w diecie i terapii. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeta Hidegardo proszę Cie o uzdrowienie calkowite mojej coreczki Adriany z nowotworu oraz mojej kokezanki Elzbiety rowniez chorej na nowotwor Dopomoz nam piekna Hildegardo w blekitna szate odziana uzdrowicielko nasza kochana.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Św Hildegardo błagam Cię o zdrowie duszy , ciała i umysłu dla mnie i moich bliskich.Nasza ukochana Patronko wypros nam u Trójcy Przenajswietszej pokoj serca i radość w Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Św Hildegardo proszę Cię o szczęśliwe rozwiązanie waznej sprawy Bogu wiadomej. Zwierciadlo wszechmogący Bozej módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sw Hildegardo proszę Cię o łaskę zdrowia dla mnie i rodziny. Ochraniajaca słabych módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Św.Hildegardo błagam o cud uzdrowienia z nieuleczalnej choroby Spondyloartropatii Seronegatywnej Zapalnej Osiowej, z chorób nerek i schorzeń ortopedycznych. Uzdrów moją Mamę z tętniaków, choroby serca, Nogi Doroty i o szczęśliwą operacje dla Majki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Hildegardo proszę o uzdrowienie mnie że wszystkich schorzeń przywróć mnie do pełni zdrowia ciała i duszy

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Hildegardo proszę Cię o dar , aby pelnienie Woli Bożej było moim pokarmem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sw. Hildegardo pokornie proszę Cię wyproś mi zdrowie.
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Św. Hildegardo, moja Patronko 2023 roku opiekuj się mną i moimi dziećmi oraz wnukami; proszę o zdrowie ciała i duszy i pokój w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Hildegardo uproś proszę u naszego Pana potrzebne Łaski zdrowia dla Włodzimierza. O uratowanie stopy podczas trudnej operacji

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje