Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 30 lipca 2015

MODLITWA PRZED WIZERUNKIEM ŚW. IGNACEGO LOYOLI


Święty Ignacy, Ty w swoim życiu zrezygnowałeś z kariery, 
z honorów światowych i z ciepła ogniska domowego. 
Gdy usłyszałeś wołanie Pana, pozostawiłeś wszystko 
i w ciszy oraz samotności starałeś się odkryć wolę Bożą względem siebie. W dojrzałym wieku podjąłeś studia 
i zasiadałeś w szkolnej ławie obok młodzieży po to, aby lepiej przygotować się do służby, jaką Bóg ci wyznaczył. 
Ty zgromadziłeś wokół siebie grupę przyjaciół w Panu, 
która z czasem dała początek nowemu zakonowi.

Święty ojcze Ignacy, jesteś dla mnie wzorem modlitwy i kontemplacji, uczysz, jak rozeznawać i odczytywać głos Boga w życiu. Ukazujesz, jak z oddaniem służyć bliźnim, jak iść tam, gdzie człowiek jest poniżany, gdzie brak mu nie tylko chleba codziennego i sprawiedliwości, ale przede wszystkim Słowa Bożego. Ty wskazujesz, jak traktować każdego napotkanego człowieka, jak przyjmować i kochać go, znając jego i własne słabości. Jesteś dla mnie wzorem wierności i oddania Kościołowi. To ty uczysz, że każda reforma winna zacząć się w sercu, od przemiany samego siebie.

Święty Ignacy, naucz mnie, jak mam się żarliwiej modlić, wesprzyj moje wysiłki, gdy pragnę służyć bliźnim, umacniaj mnie i podtrzymuj swym przykładem, gdy w moim sercu rodzą się wątpliwości i nieufność wobec ludzi Kościoła. Zjednaj mi pojednanie z Bogiem, bądź mi pomocą w nieszczęściach oraz w sytuacjach trudnych. Broń mnie od pokus i wspomagaj swym przemożnym wstawiennictwem.

Ojcze Ignacy, wyproś mi serce czułe, aby nie odwiodła mnie od Boga żadna namiastka dobra, wyjednaj mi pilność w dążeniu ku Bogu i szukaniu Go we wszystkim, wesprzyj mnie w wyborze takiego sposobu życia, który Jemu się spodoba.

Święty Ignacy, mistrzu modlitwy i kontemplacji,
módl się za mną.

Święty Ignacy, patronie ludzi szukających Boga,
módl się za mną.

Święty Ignacy, wspomagający wszystkich potrzebujących,
módl się za mną.

Święty Ignacy z Loyoli, wstaw się za mną przed Majestatem Boga w Trójcy Jedynego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje