Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 25 maja 2015

Ujrzę mojego Boga!

Bł. Maria od Jezusa Ukrzyżowanego  


Ujrzę mego Boga. Nie z oddali, jak widzę Go teraz, ale rzeczywiście, prawdziwie… Ujrzę żywego Boga!… Usłyszę Jego głos!… Moje kości i moje ciało będą nasycone radością… Po tym, jak byłam w przepaści, będę w pałacu razem z Nim!
Kiedy Ciebie ujrzę, wszystko we mnie ożyje i nabierze nowej mocy w Tobie, mój Boże! O mój Boże, jak świat jest ślepy, że boi się śmierci!… Ta szczęśliwa śmierć!… O przychylna śmierci, oddaj mnie szybko mojemu Umiłowanemu!… Tak, jesteś dobra, uwalniasz mnie z więzienia… Wyjść z ciemności, by zjawić się w jasności!… Ujrzę mojego Boga!… Pan mi to obiecał!”.
(Słowa wypowiedziane w 1878 r., bł. Maria od Jezusa Ukrzyżowanego)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje