Aktualny czas w Warszawa:

środa, 13 maja 2015

Modlitwa Ojca Pio o uzdrowienie

Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za to, że mnie kochasz. Dziękuję Ci za zesłanie Twojego Syna, Pana naszego Jezusa Chrystusa na świat, aby mnie zbawił i uwolnił. Ufam w Twą moc i łaskę, która wspiera i leczy mnie. Kochający Ojcze, dotknij mnie teraz swoimi uzdrawiającymi dłońmi, abym uwierzył, że Twoja dobra wola jest dla mnie, mojego umysłu, ciała i duszy.

Okryj mnie najszlachetniejszą krwią Twojego Syna, naszego Pana Jezusa Chrystusa od czubka mej głowy do podeszwy mych stóp. Wyrzuć to, czego nie powinno być we mnie. Wylecz niezdrowe i nieprawidłowe komórki. Otwórz zablokowane tętnice i żyły oraz odbuduj i dopełnij wszelkie uszkodzenia. Usuń wszystkie stany zapalne i przemyj infekcje mocą najdroższej krwi Jezusa. Niech ogień Twej uzdrawiającej miłości przejdzie przez całe moje ciało w celu uzdrowienia tak, aby funkcjonowało ono w sposób w jaki Ty je stworzyłeś. Dotknij też mego umysłu i moich emocji, nawet najgłębszych zakamarków mojego serca.

Napełnij mnie swoją obecnością, miłością, radością oraz pokojem i przyciągaj jeszcze bliżej do siebie w każdym momencie mojego życia. Ojcze, napełnij mnie Swoim Duchem Świętym i upoważnij do czynienia wszystkiego co się da, aby moje życie przynosiło chwałę i cześć Twemu świętemu imieniu. Proszę Cię o to w imię Pana Jezusa Chrystusa. Amen.

473 komentarze:

  1. Sw.Ojcze Pio, mód się o zdrowie mojej córeczki.Weź w opiekę jej rodzinę i wyjednaj dla nich wszelkie Błogosławieństwa, aby zdrowie, miłość i radość zawszew gościły w jej domu..Dziękuję i jestem wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasz ojcze pio mod sie za nami wszystkimy prosze cie abys poprosil jezusa pana naszego jedynego i nasza kochana matke boza aby wysluchali wszystkich naszych modliw i prosze zebys ty poprosil jezusa i maryje zeby pomogli mi z moimi lekami zeby sie zkonczyly raz nazawsze i zeby mnie bog chronil od zlych ludzi i niebezpiecznych i zeby juz nigdy takich ludzi nie spotkal do konca zycia i wiecznym zyciu tak samo jak moia rodzine prosze boze trzymaj ich pod swoimi skrzytlami nakaz swoim aniolom nas pilnowac o to was prosze wysluchaj mnie panie amen

      Usuń
    2. Chwala bogu

      Usuń
    3. Cudowny I wszechmocny Boze uzdrow mnie i daj żyć i opiekować sie moim wspaniałym synkiem

      Usuń
    4. Ojcze Pio proszę i blagam wstaw się u Boga za moje nienarodzone jeszcze dziecko aby splynela na niego łaska uzdrowienia aby urodzil się ze zdrowym sercem i aby rozwijal sie zdrowo. Proszę Cię o to nad zycie.

      Usuń
  2. Nasz Ojcze Pio..prosze o swe zdrowie...wyjednaj dla mnie u Najwyzszego łaske powrotu do zdrowia,dodaj mi sil abym mogla walczyc o siebie i o rodzine...blogoslaw nam....wdzieczna za wszystkie łaski,ktore juz dla mnie wyjednales...nigdy nie zapomne o Tobie podporo wszystkich cierpiacych....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojcze św. Pio, pokornie błagam o powrót do zdrowia mojej wnuczki Kasi,o udaną operację, o dodawanie jej sił do walki z chorobą każdego dnia. Niech duch nadziei na wyzdrowienie trwa. Oczyść Jej organizm z toksyn, uzdrów w niej to wszystko co ma chore. Prosi Cię o to babcia Jadwiga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco wierzę,że Twoja miłość i dobroć trwa, że ogarniesz moją gorącą prośbę o zdrowie dla Kasi i ją uzdrowisz. Ojcze św.Pio tak dużo wiem na temat Twojej osoby.Pragne, by to co czyniłeś innym objęło Twoimi krwawiącymi dłońmi moją wnuczkę Kasię. Pomóż Jej.

      Usuń
    2. OJCZE SW PIO PROSZE O GORACA MODLITWE ZA MOJEGO PARTNERA ZENONA I MOJEJ RODZINY BY POWROCIL ZE SZPITALA I ZEBY WZIELISMY ŚLUB PROSZE CIE GORACO ZEBYSMY SIE JESZCZE DLUGO CIESZYLI SOBA

      Usuń
    3. Ojcze św.Pio wierzę,że mnie wysłuchasz i pomożesz w trudnej dla mnie chwili.Proszę Cię o modlitwę i udrowienie mojego synka urodzonego 3 miesiące przed terminem.Oczyść jego organizm z toksyn i stanów zapalnych i spraw żeby zaczął oddychać samodzielnie bez respiratora.Wierzę że twoja modlitwa pomoże mu przetrwać ciężkie chwile cierpienia i pomoże wyzdrowieć.Prosi cię o to zrozpaczona mama Miłoszka.Wylecz go proszę.

      Usuń
    4. Tomasz

      Walczę o uzdrowienie mojej narzeczonej...

      Usuń
    5. Znalazłam tą stronę przez przypadek w akcie desperacji.Od 2 miesięcy zmagam się z chorobą skóry, która utrudnia mi dotychczasowe życie. Lekarze są bezsilni z resztą ja też. Zwracam się z modlitwą i prośbą do Św. Ojca Pio o uzdrowienie.

      Usuń
  4. OJCZE ŚW PIO MODL SIE O TO ABY WYZDROWIAL MOJ PARTNER ZYCIOWY ZENON MIEJ GO W SWOJEJ OPIECE ZEBY POWROCIL ZE SZPITALA DO DOMU I BYSMY MOGLI WZIASC SLUB I CIESZYLI SIE SOBA DLUGO I JESZCZE ZEBY MOJA CALA RODZINA BYLA ZDROWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św OJCZE PIO proszę Cię o uzdrowienie Kazi z raka grubego jelita.

      Usuń
  5. OJCZE ŚW PIO MODL SIE O TO ABY WYZDROWIAL MOJ PARTNER ZYCIOWY ZENON MIEJ GO W SWOJEJ OPIECE ZEBY POWROCIL ZE SZPITALA DO DOMU I BYSMY MOGLI WZIASC SLUB I CIESZYLI SIE SOBA DLUGO I JESZCZE ZEBY MOJA CALA RODZINA BYLA ZDROWA

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochany Ojcze Pio proszę o uzdrowienie mojego synka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam guza mozgu (naszczescie dobrego) niestety calkowocie nie idzie go usunac. Przeszlam chemie i napromieniowanie. Pomniejszyl sie i zasuszyl.
    Stal w miejscu przez rok. Dzis bylam na kontroli , szybciej modlilam sie do Ojca Pio.
    Dzis sie okazalo, ze jest lepiej niz bylo :).
    Dziekuje Ci Ojcze i prosze o dalsza poprawe.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modlitwa i wiara czynią cuda. Radziłabym nie ustawać w modlitwie i całkowicie zaufać Bogu.

      Usuń
    2. Modlitwa i wiara czynią cuda. Radziłabym nie ustawać w modlitwie i całkowicie zaufać Bogu.

      Usuń
    3. Chwała Panu !

      Usuń
  8. proszę cię Ojcze Pio o uzdrowienie mojego taty z bardzo ciężkiego raka już są mało szanse na wyleczenie taraz wierzę tylko w cud

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi. Ojcze Pio prosze cie o uzdrowienie dla moich rodzicow Mama zeby umiala poruszac prawa noga reka a ojcowi zeby cofla sie choroba (Prostata )zeby byli zdrowi z serca Prosze cie

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi kochamy ojcz Pio prosze cie o Laske uzdrowienia dla moich kochanych dziadkow zeby babcia umiala poruszac prawa noga. Reka a dziadkowi zeby Cofnela sie choroba Prostata zeby mial dobre wyniki z serca prosze cie o to

    OdpowiedzUsuń
  11. Drogi ojcze Pio,proszę o cud dla mojego taty który żyje dzięki maszyną.
    Żeby wrócił do nas.
    Błagam !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najkochańszy Ojcze Pio błagam o poprawę zdrowia dla mojego szwagra.W Tobie nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Ojcze Pio proszę o uzdrowienie męża z miażdżycy.mojej mamy i mnie z arytmii sera.Miej nas i nasze rodziny w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  14. Sw.Ojcze Pio,proszę, wyproś zdrowie dla mojej wnuczki i mojego męża.Proszę módl się ze mną zawsze,gdy przystępuję do modlitwy.Pomóż mam,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojcze Pio wysłuchaj tych chorych ludzi którzy Ci się polecają w modlitwie.i przedstaw je Dobremu Bogu. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojcze Pio proszę Ciebie o zdrówko dla mojego kochanego Krystianka. Pomóż proszę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojcze Pio. Proszę cię o zdrowie dla mojej Córki Natalii. Niech się skończą już nasze problemy. Błagam żeby córka była zdrowa. Kamila

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojcze Pio proszę Cię o zdrowie dla mojej córki Natalii . Niech się skończą już nasze problemy. Błagam o zdrowie dla córki . Kamila

    OdpowiedzUsuń
  19. Swiety Ojcze Pio blagam o uzdrowienie mnie z nowotworu piersi i udaną chemioterapie.blagam upros u Pana Naszego tą łaske dla mnie i o sily w walce z chorobą. Jezu Ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojcze Pio, blagam o uzdrowienie przewodu pokarmowego i calego organizmu mojego synka. Prosze Cie o wstawiennictwo za nim. wyblagaj nam ten cud. mama

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojcze Pio prosze o pomyslna operacje,zeby nie bylo komplikacji i blagam o powrot do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojcze Pio prosze o pomyslna operacje,zeby nie bylo komplikacji i blagam o powrot do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojcze Pio prosze o pomyslna operacje,zeby nie bylo komplikacji i blagam o powrot do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  24. Sw.Ojcze Pio, proszę o zdrowie dla mnie.Módl sie za mna do Pana naszego,aby w swoim miłosierdziu uzdrowił mnie i uzdrowił równiez moje życie. Proszę też o zdrowie dla moich najbliższych, a zwłaszcza dla męża,Lilianki i mamy. Módl sie za nami nieustannie, bo ufam Tobie Sw.Ojcze Pio i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Św.Ojcze Pio, proszę uproś u Pana Boga Wszechmogącego łaskę uzdrowienia dla mojej córeczki Patrycji

    OdpowiedzUsuń
  26. Swiety Ojcze Pio prosze Modl sie za mnie do Pana naszego upros mi laske uzdrowienia mnie z nowotworu bialaczki z calego mojego zycia . Modl sie za mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Swiety Ojcze Pio upros mi u Jezusa laske uratowania mojego malzenstwa. Prosze o uzdrowienie mojego meza z nienawisci do mnie. Otocz nas swoja opieka. Ochron nasza corke. Blagam Ojcze Pio

    OdpowiedzUsuń
  28. Święty Ojcze Pio błagam o zdrowie dla rodziców i brata. Ja przez swoją chorobę ciążę im i przyprawiam zmartwień, bardzo bym chciał być zdrowy i zyc normalnie, ale najbardziej proszę o zdrowie dla nich, a dla mnie o siłę w walce z choroba żebym pokonał ja z Twoja pomocą i ułożył sobie zycie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  29. Święty Ojcze Pio proszę o powrót zdrowia i cofnięcie choroby oraz zmian w moim mózgu i ciele, których dokonało stwardnienie rozsiane. Proszę również o łaskę zdrowia i radości dla moich rodziców i partnera, którzy bardzo mi pomagają. Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty Ojcze Pio, gorąco proszę o uzdrowienie mojej kuzynki Bożenki, która cierpi na chorobę nowotworową płuc. Proszę przywróć jej wolę życia i daj jej siły do walki z chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  31. Święty ojcze Pio,proszę Cie o uzdrowienie z ciezkiej choroby nowotworowej dla tesciowej.Aby nie cierpiala w bolu, aby mogla przezyc i wygrac ta walkę z rakiem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  32. Święty Ojcze Pio ,proszę o łaskę zdrowia dla mnie. Otocz naszą rodzinę opieką. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  33. Święty Ojcze Pio, proszę Cię o uzdrowienie mnie z choroby serca. Otocz naszą rodzinę opieką i daj potrzebne łaski. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojcze Pio prosze o opieke nad moja rodzine, o laske zdrowia, Ty ktory cierpiales krwawymi stygmatami w ofierze i milosci do Najswietszego Serca Jezusa wstaw sie za mna, amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę cię Ojcze Pio o uzdrowienie mojego taty z bardzo ciężkiej choroby raka już są mało szanse na wyleczenie teraz wierzę tylko w cud że wyzdrowieje.Proszę cię aby się nie poddawał żeby walczył z chorobą bo nie można się załamywać, poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Święty ojcze Pio proszę cię o uzdrowienie mojego tatunia Antoniego jest w ciężkim stanie ale wierzymy że stanie się cud i wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  37. Święty ojcze Pio proszę cię o uzdrowienie mojego tatunia Antoniego jest w ciężkim stanie ale wierzymy że stanie się cud i wyzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  38. Błogosławiony Ojcze Pio.Jako grzesznica na ziemskim padole nie jestem godna prosić o Twą łaskę, to jednak prosze o wstawienie sie u Waszechmogącego Boga,Jezusa Chrystusa i Przenajświętszej Maryi Panny o zdrowie dla mojej całej odziny....Mama córek, siotra i babia. Krystyna C.

    OdpowiedzUsuń
  39. prosze o zdrowie dla pawla i justyny

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochany Ojcze Pio proszę o zdrowie dla mojej mamusi.Chemia nie pomogła,są przerzuty atakuje mózg,ale mamusia jest silna walczy to końca.Liczę tylo na cud bo to nam tylko zostało że uda jej się z tym wygrać.A my będziemy mogli się cieszyć razem z nią tą wygraną.Ufatm Tobie.Wiara czyni cuda.

    OdpowiedzUsuń
  41. Święty Ojcze Pio proszę cię o uzdrowienie naszej kochanej Marzenki która cierpi na chorobę nowotworową . Proszę cię aby się nie poddawala tylko walczyła do samego końca.Mniej także jej cała rodzinę pod swoją opieką i daj jej potrzebne łaski. Błagam Ojcze Pio módl się za nią i dodaj jej sily

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Ojcze Pio modl sie za moja rodzine,mniej ja pod swoja opieka.Modl sie za nasza kochana Marzenke i pomoz jej wygrac w walce z choroba

      Usuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Święty Ojcze Pio wstaw się do Boga Miłosiernego o uleczenie mnie z choroby
    Prosi o to Elza

    OdpowiedzUsuń
  45. Święty ojcze o jestem chora na raka i nie wiem co robić jestem cała przygnębienia a lekarze nie dają mi szansę na przeżycie mam dopiero 18 lat a taki wyrok proszę ci pomógł się za mnie bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany ojcze Pio...proszę opiekuj się tymi którzy Cię o to błagaja.

      Usuń
  46. Ojcze Pio proszę Cię o łaskę zdrowia i szybki powrót do pracy....

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojcze Pio proszę Cię o łaskę zdrowia i szybki powrót do pracy....

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojcze Pio, dziękuję Ci z całego serca za łaski wyproszone dla mojej rodziny. Z wdzięcznością i nową nadzieją proszę o wstawiennictwo w intencji zdrowia mojej mamy, która bardzo się boi, proszę abyś zatrzymał jej chorobę nowotworową, aby nigdy więcej nie musiała się z nią zmierzyć. Tacie wyproś łaskę zdrowia na wiele lat. Miej w opiece me ukochane dzieci,o które każdego dnia drżę. Chroń je zawsze od ciężkich chorób i pomagaj nam zwalczać te codziennie nam towarzyszące. Ustrzez mojego męża i mnie, zachowaj w zdrowiu na długie lata, byśmy mogli pełnić rolę rodziców i jak najlepiej wychować nasze dzieci ku chwale Pana. Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Ojcze Pio, proszę Cię o uzdrowienie mnie z choroby. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojcze Pio, proszę Cię o zdrowie dla mojego ukochanego synka. Proszę rozświetl jego umysł.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ojcze Pio błagam Cię wylecz moją Kasię.K. Z nowotworu jelita i wątroby. Serdeczne Bóg zapłać. Pozdrawiam Mariusz.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobry kochany Ojcze Pio,całym sercem pokornie Cie wzywam i proszę o Twoją świętą pomoc i błogosławieństwo. Pomóż mi wymodlić,tak bardzo potrzebna mi łaskę uzdrowienia,wewnętrznego. Cierpię bardzo ojcze Pio,dziś znowu po tylu miesiącach powróciły złe sny. Dziś, w ostatnim moim dniu części błagalnej Nowenny Pompejańskiej. Proszę Cie Ojcze o opiekę i zdrowie dla moich najbliższych,oraz uzdrowienie mnie z nerwicy,niepokoju leków i stanów depresyjnych. Proszę o łaskę dobrej spowiedzi i pełnego uczestnictwa duchowego we Mszy Świętej. Pokornie prosi Renata.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ojcze Pio,błagam uproś u Miłosiernego Jezusa,aby Jolanta odzyskała pamięć i proszę aby ręce lekarza operującego,były rączkami Pana Jezusa i aby Jezus wybudził Jolante po operacji.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojcze Pio,proszę Cię uproś u Pana Jezusa aby zabrał od Marii paraliżujący lęk,strach i niepokój.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ojcze Pio,proszę o uzdrowienie Huberta. Dobry kochany ojcze Pio,módl się za nami .

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochany ojcze Pio,pomóż mi,błagam ..

    OdpowiedzUsuń
  57. Dobry Ojcze Pio,pomóż mi uwolnić się z lęków i nerwicy,otocz mnie swoją modlitwą i błogosławieństwem.Opiekuj się mną i bądź przy mnie w trudnych chwilach mojego życia. Bądź mi duchowym Ojcem i przewodnikiem.Bądź błogosławiony Ojcze Pio .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy jest Ci Trudno powtarzaj Ojcze Przebacz ! Wybacz !Kocham Cie

      dziekuje Ci zwracaj sie jak do Ojca w Niebie . Amen

      Usuń
  58. Ojcze Pio, blagam Cie o uzdrowienie , mam silne zapalenie tarczycy niedoczynnosc, nerwice i leki a takze palipitacje serca, blagam z calego serca pomoz mi Ojcze kochany , badz ze mna zawsze i wszedzie, modl sie za nami Ojcze Pio

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojcze Pio wiem że ty Ty. Od kiedy Cie wołałam i błagałam o pomoc,wiem że to Ty...Zostań ze mną dobry Ojcze Pio.

    OdpowiedzUsuń
  60. ojcze Pio uproś mi u Pana Boga wyleczenie z skolizy i z nerwicy

    OdpowiedzUsuń
  61. Kochany ojcze Pio,błagam Cię,uproś mi u Boga naszego,Bożą opiekę i łaske której tak bardzo potrzebuje. wstawiaj sie za mną by Miłosierny uwolnił mnie z moich lęków,bólu i chorób. Błogosław mi ojcze Pio. Wołam Cie Ojcze Pio !

    OdpowiedzUsuń
  62. Kochany Ojcze Pio,proszę Cię o uzdrowienie mojego nowo narodzonego synka Miłoszka jest on wcześniakiem urodził się 3 miesiące przed terminem.Proszę cię o to wylecz w nim wszystkie infekcje i stany zapalne ,spraw żeby jego płucka się rozwinęły i żeby zaczął samodzielnie oddychać.Błagam cię o to Ojcze wysłuchaj mojej prośby o którą cię bardzo proszę żeby mój synek żył i wyszedł ze szpitala zdrowy do domu.Prosi cię o to cierpiąca matka.

    OdpowiedzUsuń
  63. Święty Ojcze Pio, proszę uzdrów mnie z choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  64. Święty Ojcze Pio, proszę o uzdrowienie mnie z choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pukajcie a otworzą wam, proscie a będzie wam dane...Ojciec Pio cie podniesie!

      Usuń
  65. Święty Ojcze Pio błagam 🙏 Cię o uzdrowienie mojej narzeczonej Kasi z raka,lub przyjdź we śnie i wskaż modlitwy które czynią cuda. Mariusz K.

    OdpowiedzUsuń
  66. Św. Ojcze Pio prosze Cię o powrót do zdrowia dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. Dobry Ojcze Pio,po prostu módl się za mnie,abym dążąc do doskonałości stawała się duchowo podobna do Ciebie. Błogosław mi Ojcze Pio. Renia

    OdpowiedzUsuń
  68. ojcze św pio proszę o pomoc w mojej chorobie waldek

    OdpowiedzUsuń
  69. ojcze św pio proszę o pomoc w mojej chorobie waldek

    OdpowiedzUsuń
  70. ojcze św pio proszę o pomoc w mojej chorobie waldek

    OdpowiedzUsuń
  71. ojcze św pio proszę o pomoc w mojej chorobie waldek

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochany Ojcze Pio blagam Cie o przywrocenie mi wzroku w prawym oku i o uzdrowienie z NMO

    OdpowiedzUsuń
  73. Ojcze Pio proszę o zdrowie dla mojej córki. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  74. Święty ojcze Pio,proszę wystawobaj się za mną bo odpadami z sił.Jak koła ratunkowego trzymam się różańca świetego,wspieraj mnie w tym! Ojcze Pio przyzywam cię i proszę o twoją opiekę i wstawiennictwo.Amen

    OdpowiedzUsuń
  75. Święty Ojcze Pio bardzo proszę Cię o zdrowie i dobre wyniki badań dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  76. Święty Ojcze Pio, proszę o łaskę uzdrowienia dla pana Leszka. Wstawiaj się za nim u Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  77. swiety Ojcze Pio ,prosze Cie o łaske uzdrowienia z raka i powrot do zdrowia dla mojej mamy Krystyny i meza Dominika. Wstaw sie za nimi u Pana Jezusa Milosiernego

    OdpowiedzUsuń
  78. Ojcze Pio proszę Cię o wstawiennictwo i modlitwę o zdrowie mojego synka...

    OdpowiedzUsuń
  79. Ojcze Pio błagamy Cię o uzdrowienie naszego Pawełka. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  80. Kochany Ojcze Pio,módl się za moją rodzinę i błagam wypraszaj potrzebne nam łaski,.Proszę o dobre wynik badania mojej córki Magdy.Blogoslaw nań Ojcze i wszystkim tym którzy zwracają się do Ciebie z ufności.. Amen

    OdpowiedzUsuń
  81. Prosze Cie ojcze Pio pamietaj ooim malzenstwie i rodzinie. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  82. Prosze Cie Ojcze Pio o modlitwe za moje dzieci Adriana ,Rafala i Anite o uzdrowienie ich z nerwicy zeby znalezli prace i mieli srodki do zycia Ojcze prosze uzdrow moje dzieci ,Ty wiesz wszystko i mozesz wszystko z ufnoscia powierzam Ci moje troski . Amen

    OdpowiedzUsuń
  83. Ojcze Pio proszę o modlitwę za zdrowie mojego syna i bardzo proszę aby obecną pracę miał na stałe,aby skończyły się wszystkie kłopoty i zmartwienia a Matka Boża miała go w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  84. Święty Ojcze Pio proszę cię z całego serca o modlitwę za zdrowie mojej mamy, aby znów była taka jak dawniej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Drogi Ojcze Pio błagam Cię o pomoc mojemu synkowi Frankowi urodzinami przedwcześnie w 27 tgd, wyłącz to że wszelkich infekcji obciazajacych jego maleńki organizm spraw aby samodzielni za za oddychać. Zrozpaczeni rodzice

    OdpowiedzUsuń
  86. Św. Ojcze Pio bałagan Cię o pomoc w uzdrowienie mojego synka przedwczenie urodzonego w 27tgd ciąży pomóż mu zwalczyć wszelkie infekcje obciążające jego maleńki organiz sparaw aby zacza oddychać samodzielnie. Zrozpaczeni rodzice Franka

    OdpowiedzUsuń
  87. Ojcze pio blagam cie o pomoc prosze cie zeby nie jezus chystrus wystrowil z moich lekow blagam cie ojcze zeby matka boska i bog z swoimi archaniolami na czele z michalem archaniolem zeby mnie i moia ridzine chronili od zlych ludzi niebezbiecznych i wszelkiego zla klatw i urokow przeklestw i czarow jezu odaje sie tobie ty sie tym zajmni prosze wysluchajcie mnie amen

    OdpowiedzUsuń
  88. Najdroższy Ojcze Pio proszę cię o uzdrowienie mojego partnera Adama z choroby nowotworowej.Spraw aby jego komórki w jego organizmie zostały oczyszczone z komórek nowotworowych.Amen

    OdpowiedzUsuń
  89. Ojcze Pio, zwracam sie z prosba o uzdrowienie z padaczki i o powrot pamieci. Dziekuje za kazdy dar. Prosze wysluchaj mych modlitw. Amen

    OdpowiedzUsuń
  90. Ojcze Pio , czuje ze sie pogubilem w zyciu. Jakby zycie tracilo sens .. Ale w moim serduszku jest wielka nadzieja...bo wiem ze bedzie dobrze. Prosze Cię Ojcze Pio o moje wstawienictwo abym sie odnalazl w zyciu a obiecuje ze tego nie zmarnuje .

    OdpowiedzUsuń
  91. proszę ojcze Pio o dar łaski uzdrawiające dla brata proszę Cię wysłuchaj moje prośby aby operacja przeszła udanie.BÓG jest wielki

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojcze Pio Błagam o łaskę uzdrowienia dla mojej córki Moniki.Halina

    OdpowiedzUsuń
  93. Św.Ojcze Pio błagam o łaskę uzdrowienia z raka mojego taty Stanisława. Amen

    OdpowiedzUsuń
  94. Św. Ojcze Pio, błagam Cię o Twoje wstawiennictwo i wyproszenie daru uzdrowienia dla mojej ukochanej bratanicy Amelki chorującej na nowotwór. Niech zajaśnieje nad nią Łaska naszego Pana. Alina

    OdpowiedzUsuń
  95. Św. Ojcze Pio, błagam Cię o Twoje wstawiennictwo o wyproszenie daru uzdrowienia dla teściowej Wandy z rozległej choroby nowotworowej. Jest bardzo słaba i nie może się sama modlić. Spraw Panie, aby została wyleczona i wróciła do rodziny. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  96. Św. Ojcze Pio, błagam Cię o Twoje wstawiennictwo w wyproszenie daru uzdrowienia dla mojej teściowej Wandy chorej na nowotwór, której stan jest ciężki. Oby opuściła ją ta choroba i oby powróciła do rodziny i do normalnego życia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  97. św. Ojcze Pio
    w moim liście pragnę prosić Cię o wstawiennictwo w pewnej ważnej dla mnie sprawie. Wyproś mi proszę aby nadzieja którą dał mi Pan kilka miesięcy temu spełniła się i żebym otrzymała środki na podjęcie szkolenia z urzędu. Wiem że sama nie dam rady, jeśli będzie to wola Boża to wiem że na pewno mi się uda. Obiecuję że będę dziękować Ci i ofiaruję się Panu na zawsze. Miałam napisać ten list, bo ojciec Daniel w swoich kazaniach polecił mi to.
    Tak bardzo jest mi ciężko, mimo że moja prośba może wydawać się błaha, ja nie wiem co mam zrobić.
    Ufam że Pan tak chciał abym nawróciła się i odmieniła swoje życie. Przez to ogromne pragnienie mojego serca, które wydawało mi się że na pewno się spełni.
    Jestem grzesznym człowiekiem, moja dusza jest brudna od grzechów i nie zasługuję na wysłuchanie, jestem słaba i okropna. Mam tylko nadzieję, że Bóg wysłucha mnie za Twoim wstawiennictwem.
    Tak bym chciała być lepszym człowiekiem i dotrzymać obiecanych Bogu zmian w moim życiu, ale nie umiem, nie jestem silna. Jestem słabym i grzesznym człowiekiem.
    Dlatego pokornie proszę wyproś mi tę siłę do walki proszę jeśli tylko taka jest wola Boga, proszę o cud.
    Jeśli możesz wstaw się również w mojej cichej prośbie dotyczącej mojego wesela w przyszłym roku.
    s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św. Ojcze Pio, błagam Cię o Twoje wstawiennictwo i wyproszenie daru uzdrowienia dla mojej ukochanej córeczki Agnieszki chorującej na nowotwór.

      Usuń
  98. Ojcze Pio proszę Cie o wstawiennictwo i wyproszenie zdrowia dla mojej mamy żeby odzyskała przytomność i zdrowa wróciła do domu żeby było jak dawniej proszę

    OdpowiedzUsuń
  99. Święty Ojcze Pio proszę Cię wypros dar zdrowia dla mojej coreczki Anielki. Spraw by dane jej bylo przeżyć i rozwijać się normalnie. Otaczaj opieka cala nasza rodzine. Mimo że czuję się niegodna tej laski proszę pomoz nam. Zrozpaczona mama

    OdpowiedzUsuń
  100. OJCZE PIO proszę o wstawiennictwo Twoje za mnie Beatę mojego męża Macieja oraz nasze dzieci proszę o łaskę zdrowia o uleczenie z chorób jakich doświadczyliśmy oraz o błogosławieństwo BOŻE na nowym mieszkaniu o opiekę NAJŚWIĘTSZEJ PANI NASZEJ MARYJI

    OdpowiedzUsuń
  101. Św Ojcze Pio módl się o uzdrowienie mojej córeczki Zuzanny aby jej stan był stabilny i nie wyniszczała jej okrutna choroba.Wstawiaj się za nią u Najświętszej Panienki,przez Chrystusa Pana naszego .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  102. Św Ojcze Pio módl się o uzdrowienie mojej córeczki Zuzanny aby jej stan był stabilny i nie wyniszczała jej okrutna choroba.Wstawiaj się za nią u Najświętszej Panienki,przez Chrystusa Pana naszego .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  103. Święty Ojcze Pio proszę Cię o wstawiennictwo i wyproszenie zdrowia dla mojej kochanej mamy Teresy,która ciężko chora leży w szpitalu

    OdpowiedzUsuń
  104. Święty Ojcze Pio proszę Cię o uzdrowienie ducha i ciała mego bym wrócił do zdrowia poprzedniego żył w chwale miłując Pana Boga naszego i Jezusa Chrystusa oraz jego Matki Najświętszej Marii Panny. Proszę Cie o zdrowie albowiem Ty wiesz wszystko znasz moje rany, cierpienia, myśli i prośby. Amen

    OdpowiedzUsuń
  105. Św.Ojcze Pio proszę powrót do zdrowia mojego męża i żeby jego nerki zaczeły już normalnie funkcjonowac proszę najusilniej

    OdpowiedzUsuń
  106. Św. Ojcze Pio prosze cie o uzdrowienie mojego taty.Blagam Cię tylko on nam został, nie pozwól żeby choroba go pokonała. Proszę Cię gorąco. Amen

    OdpowiedzUsuń
  107. Ojcze Pio proszè Cie o uzdrowienie mojego taty Tadeusza. Monika

    OdpowiedzUsuń
  108. Święty Ojcze Pio, proszę Cię z całego serca o modlitwę, wstawiennictwo i wyproszenie łaski uzdrowienia mojej wnuczki Aduni.Proszę aby rozwijała się normalnie mimo postawionej okrutnej diagnozy. Wierzę, że cuda za pośrednictwem Jezusa Chrystusa i Najświętszej Panienki się zdarzają i o taki cud proszę. Mimo,że nie jestem godna takiej łaski proszę pomóż mojej wnusi cieszyć się beztroskim życiem maluszka bez żadnych fizycznych ograniczeń.Zrozpaczona babcia Jola

    OdpowiedzUsuń
  109. Św ojcze Pio obdarz mnie zdrowiem i daj sile aby pokonać trawiącą mnie chorobę.

    OdpowiedzUsuń
  110. Ojcze Pio, modlę się o uzdrowienie mojego cierpiącego na ciele i duszy męża, który nie widzi juz nadziei. Proszę Cię drogi ojcze o modlitwę i pomoc w jego odrodzenie do dobrego życia.

    OdpowiedzUsuń
  111. Św Ojcze Pio proszę o uzdrowienie malutkiego Franusia, który po upadku z wysokości doznał urazu główki.

    OdpowiedzUsuń
  112. Święty Ojcze Pio proszę Cię o modlitwę za zdrowie dla Antosia, który całkiem niedawno przyszedł na ten świat. Módlmy się, by nerki małego pracowały prawidłowo i mały wzorowo się rozwijał.Proszę Cię gorąco Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  113. Kochany Ojcze Pio proszę Cię o modlitwę za zdrowie dla Antosia który jest chory na nerki. Niedawno przyszedł na świat i tak bardzo ucieszył rodziców. Teraz sytuacja jest dramatyczna i ważą się losy naszego małego Aniołka. Módl się z nami o jego zdrowie bardzo Cię o to proszę Amen

    OdpowiedzUsuń
  114. Sw.Ojcze Pio,proszę Cię o Twą pomoc w uzdrowienie mnie z wielu już dolegliwosci a przede wszystkim w LZS,gdzie choroba co raz bardziej uniemożliwia funkcjonowanie stawow a zatem utrudnia i prace.Jestem jedynym zywicielem rodziny.Ojcze Pio pr o Twe wstawiennictwo u Miłosiernego Syna i Jego Matki Najswietszej.

    OdpowiedzUsuń
  115. Sw.Ojcze Pio proszę o zdrowie mojej całej rodziny,Twe błogosławieństwo,i nawrócenie mojej corkiAgaty,ochronę jej przed zlem,jej duchową przemianę i zmianę podejścia do edukacji proszę juz teraz o łaskę pomyślmego zdania tegorocznej matury jej solidne przygotowanie się i wyboru zawodu który pozwoli godnie zyć.Pr.Cię aby nie marnować talentów, którymi Bóg ją obdarzył,ale by w pełni je rozwijała i przynosiły owoce.

    OdpowiedzUsuń
  116. Sw.Ojcze Pio,proszę Cię o łaskę zdrowia dla moich siostrzennice oraz Twe wstawiennivtwo w pomyślnym zdaniu dyplomu Aleksandry oraz doktoratu medycyny Izabeli i owoców w pracy lekarza Izabeli i Paulinyw wykładach z obcokrajowcami.
    Pr.o łaski im potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  117. Ojcze sw.Pio proszę Cię o Twą pomoc,ochronę w zabiegach medycznych mego brata Waldemara,powrót do zdrowia po operacji i światło lekarzy prowadzących

    OdpowiedzUsuń
  118. Ojcze Pio,proszę Cię o Twą opiekę w chorobie nowotworowej Maćka i p.Malgosi

    OdpowiedzUsuń
  119. Ojcze Pio ,błagam cię o zdrowie po ciężkiej operacji mojej kochanej siostry

    OdpowiedzUsuń
  120. Święty ojcze Pio wstaw się i proszę cię o zdrowie dla mojego brata aby wyszedł cało zdrowo z tego wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  121. Sw.Ojcze Pio proszę Cię o zdrowie mojej przyjaciółki Małgosi w jej chorobie astmatycznej i kości oraz jej rodziców Zawsze czci Twe wstawiennivtwo i przez nią nauczyłam się zawierzać Twej mocy.Bądź uwielbiany Ojcze Pio za wszystkie wysłuchanie tu modlitwy.Twej opiece się powierza z ufnością. Chwała Panu za wspaniałego uzdrowiciel.

    OdpowiedzUsuń
  122. proszę o łaskę uzdrowienia dla mojej cioci Basi

    OdpowiedzUsuń
  123. Drogi Ojcze Pio błagam Cię o wstawiennictwo przed Bogiem w mojej sprawie. Abym przestała cierpieć na nadwrażliwość sluchowa i odzyskała słuch w normie. Twoja czcicielka M.

    OdpowiedzUsuń
  124. Ojcze Pio..Proszę Cię o zdrowie dla mojego Pawelka.Miłości mojego życia.Daj mu siły i pomóż mu wyzdrowieć i być szczęśliwym.Bóg zapłać.N.

    OdpowiedzUsuń
  125. Sw Ojcze Pio prosze Cie z calego serca, zebym byka zdrowa, zeby wyniki badan wyszly dobre, Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  126. Sw Ojcze Pio prosze Cie z calego serca, zebym byla zdrowa, zeby wyniki nadan wyszly dobre, miej mnie w swojej opiece.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  127. Sw.Ojcze Pio,wstaw sie prosze u tronu Bozego za nasza rodzine,proszac o gleboka wiare dla dzieci oraz o uzdrowienie moich chorych nog I skory
    Bog zaplac
    Czciciel!

    OdpowiedzUsuń
  128. Św.Ojcze Pio,proszę cię o twoje wstawiennictwo u Boga w mojej sprawie,żebym tak nie cierpiała,żeby ból zmalał a może nawet ustał,bo dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych.Bóg zapłać Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  129. Sw. Ojcze Pio wstaw sie do Ojca w Niebie, abym byla zdrowa zeby te leki pomogly.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  130. Święty Ojcze Pio wstaw się proszę w intencji mojego męża Pawła , aby powrócił do zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  131. Ojcze prosze o pomoc dla mojego brata Piotra chorego na nowotwor

    OdpowiedzUsuń
  132. KOCHANY OJCZE PIO JEŚLI JEST TAKA WOLA BOGA TO UZDRÓW MNIE Z ŁUSZCZYCY. JEZU KOCHAM CIĘ ,UFAM CI ,TY SIĘ TYM ZAJMIJ AMEN

    OdpowiedzUsuń
  133. Proszę Cię ojcze Pio o modlitwę o uzdrowienie mojej córki Natalii wszystkich dolegliwości aby mogła wrócić do pracy , odzyskała siłe i energie i radość życia. Lekarze nie mogą znaleźć przyczyny jej dolegliwości,
    naprowadz jej lekarza do postawienia prawidłowej diagnozy i prawidłowego leczenia.
    Uzdrów moją córke jeśli jest taka twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  134. Ojcze Pio nie jestem godzien łask bo ciągle grzeszę ale błagam o cud uzdrowienia mojej prawej dłoni. O zdrowie i dobre wyniki dla mojej żony. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  135. Ojcze św Pio proszę o uzdrowienie z moich chorób i dolegliwości. O spokój serca i uwolnienie od zmartwień i agresji złych ludzi.Żebym mogła jeszcze pozyc w spokoju i chwalić Pana za jego miłosierdzie nade mną.

    OdpowiedzUsuń
  136. Ojcze Pio najprawdziwiej proszę o łaskę uzdrowienia dla Marcina.Wyproś u Najwyższego powrót do zdrowia dla osoby już tak mocno dotkniętej doświadczeniem choroby.Błagam z całego serca daj mu zdrowie i zabierz gwiaździaka.Pozwól jego matce uwierzyć w moc Stwórcy i daj jej ukojenie

    OdpowiedzUsuń
  137. Ojcze Pio najprawdziwiej proszę o łaskę uzdrowienia dla Marcina.Wyproś u Najwyższego powrót do zdrowia dla osoby już tak mocno dotkniętej doświadczeniem choroby.Błagam z całego serca daj mu zdrowie i zabierz gwiaździaka.Pozwól jego matce uwierzyć w moc Stwórcy i daj jej ukojenie

    OdpowiedzUsuń
  138. Ojcze Pio bardzo proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny... Bardzo proszę...Chcę normalnie żyć...Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  139. Ojcze Pio jesteś moją nadzieją na lepsze jutro... Spraw proszę, aby odrosły mi włosy i aby cofnął się proces łysienia.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ojcze Pio uzdrów moją sytuacje w rodzinie ,rozpraw się ze złem ,które jest mocno zakorzenione i nie chce odejść

    OdpowiedzUsuń
  141. Ojcze Pio prosze Cie o zdrowie dla mojej narzeczonej Asi oraz o wszelkie łaski, abyśmy na obraz Bożej rodziny mogli cieszyc się szcześciem dnia codziennego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  142. Ojcze Pio proszę o uzdrowienie mego ojca z chorób cielesnych i duchowych,
    daj mu starość pogodną i dobrą opieke, uśmierz jego ból i pojednaj go ze wszystkimi.
    Zaś opiekunom wynagródz stokrotnie i natchnij ich do wybrania najlepszej decyzji co do pobytu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Ojcze Pio, proszę wstaw się u Pana Jezusa za uzdrowieniem mojej kochanej siostrzyczki

    OdpowiedzUsuń
  144. Ojcze Pio błagam o uzdrowienie mojego brata Adasia. Wstaw się za nim i wypros u Najwyższego zdrowie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  145. OJCZE PIO BŁAGAM O SZYBKI POWRÓT DO ZDROWIA NASZEJ CÓRECZKI OLIWKI

    OdpowiedzUsuń
  146. Ojcze Pio błagam o powrót do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  147. Ojcze Pio,proszę o cud uzdrowienia Józefa z choroby nowotworowej i powikłań pooperacyjnych,aby odzyskał siły.Proszę tez o opamiętanie dla jego brata,który nastawił całą rodzinę przeciwko mnie.

    OdpowiedzUsuń
  148. Ojcze Pio,proszę o siłę i cud uzdrowienia z choroby nowotworowej,którą wykryto u mnie.Abym miała siłę przejść operację i chemioterapię a moje serce to wytrzymało.

    OdpowiedzUsuń
  149. Prosze Cie, o uzdrowienie mojego męża, ktory w stanie krytycznym przebywa na Oiom'ie.
    Blagam, aby wybudzil sie ze spiaczki..

    OdpowiedzUsuń
  150. Sw.Ojcze Pio, mód się o zdrowie moje o wyleczenie mnie z zaleczonej choroby która ktwi we mnie od małego Michał Walkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  151. Kochany Ojcze Pio.Błagam cie pomóż mojej kochanej mamusi.Prosze cie aby wyzdrowiała.Aby wszystkie badania które będzie miała były dobre.Aby nie miała już nigdy żadnych nawrotów choroby. Żeby już zawsze mogła cieszyć się zdrowiem. To bardzo dobry człowiek. Kocha ludzi i pomaga wszystkim jak tylko potrafi.Ma bardzo dobre serce i zasługuje na dobre spokojne życie. Już dosyć wycierpiała.Tak bardzo ją kocham.Prosze wysłuchaj mych próśb. Amen

    OdpowiedzUsuń
  152. Ojcze Pio,proszę o cud uzdrowienia z choroby nowotworowej.Proszę o wstawiennictwo do Pana Jezusa,aby operacja która mnie czeka przeszła pomyślnie i bez powikłań.Proszę o modlitwę w intencji mojego uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  153. Ojcze Pio,proszę Cię o zdrowie dla mojej mamy,u której wykryto maleńki guzek w płucu.Spraw aby badanie TK,które bedzie miała wykonywane 19.01.2017r.nie wykazało poważnej choroby.Proszę o modlitwę w tej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  154. Ojcze Pio proszę o szczęśliwą podróż dla mojej córki i zięcia,
    aby szczęśliwie mogli dojechać do domu

    OdpowiedzUsuń
  155. Św. Ojcze Pio prosze o nawrócenie mojego syna i jego żony,
    oras o zgode i pojednanie i uzdrowienie w rodzinie córki.
    Bardzo proszę o modlitwę w tej intencji.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  156. Ojcze Pio wyleczyć moje dziecko błagam o to z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  157. Proszę o zdrowie dla mnie,żebym mogła pracować za granicą i nie panikowała,zabierz ode mnie nerwy,strach i niepokój,ulecz mnie

    OdpowiedzUsuń
  158. Proszę o uzdrowienie mojej rodziny,o pracę dla mnie i córki

    OdpowiedzUsuń
  159. Proszę o błogosławieństwo i dobrego męża dla córki

    OdpowiedzUsuń
  160. Proszę o błogosławieństwo i dobrą żonę dla syna

    OdpowiedzUsuń
  161. Błagam ulecz moje dziecko

    OdpowiedzUsuń
  162. Ojcze Pio, proszę Cię w intencjach tych wszystkich ludzi, którzy tutaj napisali swoje intencje i troski. Wyblagaj dla nich uspokojenie, ukojenie, naprawienia tych spraw, o które proszą. Proszę o pomoc dla nich. Dzięki Ci Ojcze Pio! Amen.

    OdpowiedzUsuń
  163. Ojcze Pio, błagam ulecz moje ciało i duszę, spraw żebym mogla cieszyć się upragnionym potomstwem i ulecz duszę mojego niewiernego męża, nawróć go. Błagam. Pozostał tylko cud.

    OdpowiedzUsuń
  164. Błagam uzdrów moją córkę, proszę o zdrowie i pracę dla niej,o odwagę i znalezienia miłości,o miłość Bożą,pojednanie z bratem

    OdpowiedzUsuń
  165. Błagam o błogosławieństwo i miłość Bożą dla syna,o pojednanie z siostrą, nawrócenie i ułożenie życia,o zdrowie i szczęście w domu i pracy

    OdpowiedzUsuń
  166. Panie mój dziękuję za wszystkie łaski,daj mi siłę, abym tak mocno nie przejmowała się wszystkim,nie panikowała,mogła pracować za granicą i szczęśliwie wracała do domu,

    OdpowiedzUsuń
  167. Ojcze Pio przez Twoje ręce składam pod święte stopy naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa mojego brata w Panu i najlepszego kolegę i proszę aby Jezus Chrystus oblał Go swoją Świętą krwią i uzdrowił z choroby płuc.Dziękuję ojcze za wstawiennictwo a nasz Pan niech będzie uwielbiony w życiu mojego kolegi Bogdana Amen.

    OdpowiedzUsuń
  168. Ojcze Pio przez Twoje ręce składam pod święte stopy naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa mojego brata w Panu i najlepszego kolegę i proszę aby Jezus Chrystus oblał Go swoją Świętą krwią i uzdrowił z choroby płuc dziękuję Ojcze za wstawiennictwo do naszego Zbawiciela niech Będzie uwielbiony w życiu mojego kolegi Bogdana Amen.

    OdpowiedzUsuń
  169. Ojcze Pio proszę,ratuj naszą rodzinę z nerwów, kłótni, niepowodzeń, chorób,braku pracy, żebyśmy się wszyscy nawrócili,Panie Boże Tylko Ty,kocham Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  170. Ojcze Pio proszę ratuj moją córkę,nie ma pracy,nie wychodzi z domu,nie chce się uczyć,jest kłębkiem nerwów, proszę pomòdl się,Panie Jezu Ufam w Twoje Miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  171. Ojcze Pio proszę ratuj mojego syna, miał wypadek samochodowy,a teraz jest kłębkiem nerwów,nie układają się relacje z siostrą ,z rodzicami dziewczyny,Panie Jezu ufam w Twoje Miłosierdzie i proszę o nawrócenie

    OdpowiedzUsuń
  172. Ojcze Pio proszę o błogosławieństwo,zdrowie i nawrócenie się rodziny

    OdpowiedzUsuń
  173. Ojcze Pio proszę o nawrócenie i zdrowie dla syna, jest nerwowy i zbuntowany chwilami, proszę pomóż mu w nauce, w szkole, w tym trudnym czasie dla niego,Jezu mój Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  174. Ojcze Pio proszę o nawrócenie mego syna i poprawę relacji ze mną, matką, proszę,podaj mu rękę,Jezu mój Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  175. Proszę ojcze Pio o łaskę uzdrowienia dla mojej mamy która leży na oiomie

    OdpowiedzUsuń
  176. Prosze o łaskę uzdrowienia lenki

    OdpowiedzUsuń
  177. Ojcze PIO prosze o modlitwe o wyleczenie z choroby mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  178. Ojcze Pio proszę o modlitwę o uzdrowienie mojej córki, synów, męża i mnie.Oraz tych wszystkich, którzy tego potrzebują, dziękuję Mój Panie Jezu,tylko Ty jesteś naszym Panem.

    OdpowiedzUsuń
  179. Za moje Maleństwo Ojcze Pio wstaw sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  180. Ojcze Święty dziękuję,że ze mną jesteś. Proszę Cię o zdrowie,abym mógł wychowywać mojego syna i córeczkę. Abym mógł godnie zarabiać na ich utrzymanie. Proszę Cię z całego serca o pomoc w ih wychowaniu,daniu wykształcenia oraz o zachowanie abstynencji od alkoholu jak przez ostatnie lata. Dopomóż mi pracować w godnej pracy , aby mi nie zbrakło sił.Abym miał tą pracę z godnymi warunkami. Dopomóż Agnieszce, aby bardziej się modliła i wierzyła.Boże nie doświadczaj już nas nieszczęściami i przykrościami. Tak mi dopomóż Jezusie Chrystusie i Ojcze Przenajświętrzy .Amen

    OdpowiedzUsuń
  181. Ojcze Świety dziękuję , ze przy mnie jesteś.Bądz przy mnie i moich dzieciach. Dopomóż mi w mych troskach,znalezieniu godnej pracy, proszę Cięo zdrowie ,abym nadal mógł wychowywać moje dzieci w zdrowiu. Aby moja Aga była bardziej wierząca i modląca się. Dopomórz nam , abyśmy juz nie doświadczali nieszczęść i przykrości.Aby Julka zmądrzala , abym wykształcił dzieci. OJCZE dziękuję Ci za to , ze wytrzymuję w absrynencji juz te lat. Proszę Cię o moją wytrwałość w postanowieniach. Dopomóż. Jezu Chryste dziękuję i przepraszam . Amen

    OdpowiedzUsuń
  182. ŚWIĘTY OJCZE PIO PROSZĘ CIĘ O UZDROWIENIE MNI Z CHOROBY.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje