Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 25 maja 2015

Koronka przez wstawiennictwo bł. Marii od Jezusa Ukrzyżowanego.



Mój Ojcze, który jesteś w niebie i który obdarowałeś serce bł. Marii od Jezusa Ukrzyżowanego ekstazami i wizjami,
miłościa i pokorą, czuwaj nad moim sercem, które do Ciebie należy i które Ty, Stworzycielu nieba i ziemi zamieszkujesz.

Niech całe moje życie wypełnia Twoje Boskie Światło, Twoja nieustanna obecność i pokój wewnetrzny. 

Prosze Cię o to przez wstawiennictwo bł. Marii od Jezusa Ukrzyżowanego.



Na ziarenkach "Ojcze nasz"

Ojcze Przedwieczny i Wszechmogący, ktory prowadziłeś bł. Marię od Jezusa Ukrzyżowanego drogą "małego nic"-
- spraw, aby także w naszych duszach wzrastało umiłowanie pokory.



Na ziarenkach "Zdrowaś Maryjo" 

Duchu Św., który napełniłeś światłem serce bł Marii od Jezusa Ukrzyżowanego -
- oświecaj nasze serca i nasze życie.


Chwała Ojcu i Synowi i Duchow Św. .....

Duchu Św. natchnij mnie,
Miłości Boża, ogarnij mnie,
Drogą Prawdy, prowadź mnie.
Maryjo, matko moja, spojrz na mnie.
Z Jezusem błogosław mi.
Od wszelkiego zła,
od wszelkiego złudzenia,
od wszelkiego niebezpieczeństwa,
zachowaj mnie.
Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje