Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 27 listopada 2014

NOWENNA TRZECH ZDROWAŚ MARYJO




NOWENNA TRZECH ZDROWAŚ MARYJO ZWANA SKUTECZNĄ






Rzecz ta jest łatwą do zrozumienia. Jeżeli bowiem Trzy Zdrowaś Maryjo tak są miłe Matce Bożej, że udziela Ona wiele szczególnych łask za ich odmawianie, to czemużby nie miała nimi obdarzyć tych, którzy je odmawiają w formie nowenny?
Początek tej nowenny dała pewna pobożna osoba z Nantes, która je rozpoczęła pierwsza, w celu uzyskania łaski, o którą długi czas na próżno błagała, a którą otrzymała jeszcze przed ukończeniem nowenny. Odtąd wiele pobożnych dusz ją odprawia z wielką skutecznością, tak że dziś przetłumaczona jest na różne języki i wyprasza proszącym nadzwyczajne łaski.
Im większą będzie ufność nasza w Potęgę, Mądrość i Miłosierdzie Matki Bożej, a naszej Królowej, tym liczniejsze i bardziej zadziwiające będą łaski otrzymane.

Jeżeli chodzi o łaskę, na której otrzymaniu nam bardzo zależy, radzi się odprawić nowennę trzykrotnie, jedną po drugiej. 
Chcąc zaś tym pewniej otrzymać to, o co prosimy, dobrze będzie obiecać dwie rzeczy Matce Bożej:

1/ Że zawsze rano i wieczór wiernie odmawiać będziemy Trzy Zdrowaś Maryjo;
2/ Że dla rozszerzenia Jej czci opowiemy drugim o uzyskanej łasce.

NOWENNA DO MATKI BOŻEJ OD TRZECH ZDROWAŚ MARYJO…

O Maryjo Panno można, dla której nie ma nic niepodobnego, przez ową władzę, jaką Cię obdarzył Ojciec Wszechmocny, błagam Cię, przybądź mi na pomoc w potrzebie, w jakiej się znajduję, a że możesz mi dopomóc, nie opuszczaj mnie i posłuchaj. 
Jeżeli więc to, o co błagam, zgodne jest z najmilszą i najświętszą wolą Bożą, proszę Cię o Wszechmocy błagająca, wstaw się za mną do Twojego Syna, który Ci niczego odmówić nie może. 
Błagam Cię o tę łaskę w imię Potęgi bez granic, jakiej Ci Ojciec niebieski udzielił, i dla której uczczenia wraz ze świętą Mechtyldą, której objawiłeś tę zbawienną praktykę Trzech Zdrowaś Maryjo wołam do Ciebie:

Zdrowaś Maryjo….


II.

Dziewico Maryjo, któraś jest nazwana Stolicą Mądrości, gdyż Mądrość niestworzona, Słowo Boże mieszkało w Tobie... Ty, której Syn Twój czcigodny udzielił tyle ze swej wiedzy Boskiej, ile tylko stworzenie najdoskonalsze otrzymać może - Ty znasz moją wielką nędzę i wiesz jak bardzo potrzebuję Twej pomocy... 
Ufny w Twą Mądrość od Boga ci daną, powierzam Ci się zupełnie, prosząc byś wszystko urządziła z mocą i słodyczą ku jak największej chwale Bożej i jak największemu dobru mej duszy. Racz mi dopomóc w sposób jaki uważasz za najlepszy do osiągnięcia tego celu.
O Maryjo, Matko Mądrości Bożej, racz proszę uzyskać dla mnie tę cenną łaskę, o którą proszę; błagam cię o nią w Imię owej niezrównanej Mądrości, jaką Cię Słowo Przedwieczne, Syn Twój oświecił, a ku której uczczeniu wraz ze św. Antonim Padewskim i ze św. Leonardem de Porto Mauricio, który tak gorliwie Trzy Zdrowaś Maryja rozpowszechnił, wołam do Ciebie..

Zdrowaś Maryjo...
III. 

O dobra i litościwa Matko Miłosierdzia, któraś sama nazwała się „Matką Najmiłosierniejszą”  – błagam Cię, byś mi okazała twą dobroć pełną współczucia. Im większa jest moja nędza, tym bardziej pobudzi Cię do litości. Wiem, że bynajmniej nie zasługuję na tę łaskę, którą otrzymać pragnę, gdyż tak często Cię zasmucałem, obrażając twego Boskiego Syna. Ale choć ciężko zawiniłem, żałuję szczerze, żem obraził Serce Jezusa i Twoje. Przeto przebacz mi moją dotychczasową niewdzięczność, a bacząc jedynie na twoją dobroć, pełną miłosierdzia i na chwałę, jaka stąd wyniknie dla Boga i dla Ciebie, uproś mi u miłosierdzia Bożego łaskę... o którą błagam przez Twoje wstawiennictwo. O Ty, której nikt nigdy nie wzywał na próżno, „o łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo”, racz mi dopomóc! Proszę Cię przez ową miłosierną dobroć, jaką Cię Duch Święty dla nas napełnił i ku której uczczeniu wraz ze św. Alfonsem Liguorim, Apostołem Twego Miłosierdzia i Nauczycielem Trzech Zdrowaś Maryjo, wołam do Ciebie: 
Zdrowaś Maryjo….
Do Zdrowaś Maryjo odmawianego w nowennie, można dodawać wezwanie: „Przez Twoją Potęgę, Twoją Mądrość, Twoje Miłosierdzie, o Maryjo Niepokalana – opiekuj się nami, oświecaj nas, wspomagaj nas” – albo: „racz nam dać łaskę, o którą błagamy”.

356 komentarzy:

  1. Maryjo Matko kochana z głebi serca dziękuję Ci za wysłuchanie mojej prośby.
    Nie miałam na chleb i opłaty a stało się tak,że mój mąż wsysłał kipon lotto .i ...wygrał ..taką sumę,że starczyło na te palące potrzeby...wiem,że to za sprawą mądrości i łaski tej modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że zaczynam popadać w alkoholizm i wtedy pierwszy raz pomodliłam się do Matki Bożej od trzech zdrowaś Marjo i na drugi dzień nawet nie pomyślałam o sięgnięciu po alkohol DZIEKUJE PRZENAJŚWIĘTRZA PANIENKO MATKO POTĘGI PD BOGA OJCA MATKO MĄDROŚCI OD SYNA BOŻEGO MATKO MIŁOSIERNA I ŁASKAWA OD DUCHA ŚWIĘTEGO DZIĘKUJĘ BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  3. Mateńko kochana wejrzyj łaskawie na mój problem życiowy.Proszę o pomoc Ciebie.Ty jestes Matką naszą i dbasz o dzieci swoje.
    Pomóż mi wyjść na prostą.
    Licze na Twoją łaskawość o Pani nasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry
      Nasza wiara, nadzieja muszą trwać w nas po życia kres. Modląc się o pomoc Matki Bożej w naszych tak trudnych sprawach, pokładajmy całkowitą nadzieję, że Matka Boża wysłucha łaskawie naszych próśb, naszego krzyku duszy i serc, wołających o litość a także pomoc w tak ciężkich dla nas rodzinnych i osobistych sytuacjach. Niech będzie pochwalona Matka Boża wraz z synem swoim miłosiernym Jezusem Chrystusem naszym zbawicielem. Amen.
      Edyta.

      Usuń
  4. Matko Boża, Matko Łaskawa, Matko Dobrej Rady, Matko-Maryjo Rodzin i małżeństw, Błagam Cię o uleczenie mego syna Pawła z nałogu narkotykowego oraz o uzdrowienie jego psychiki , a także uzdrowienie duchowe. Wspomóż mojego syna Pawła w potrzebie, chroń go od wszelkiego zła i pokus. Pomóż mojemu synowi Pawłowi wyjść na prostą drogę, niech wszelkie zło zagnieżdżone w jego umyśle , ciele i duszy niech opuści go na zawsze, na wieki wieków - Amen. Daj jego dzieciom zdrową atmosferę domową i ciepło ogniska domowego. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża proszę Cie uwolnij mnie z nerwicy.Prosi Danuta

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj o Pani moja.
    Przychodzę w pokorze prosić o łaskę.
    Pomóż mi proszę Królowo moja.
    Użyj memu cierpieniu.
    Kocham Cie Matko naszego Jezusa Chrystusa.
    Z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Przenajswietsza prosze Cie za moja ciocie Eugenie. Prosze o jej uzdrowienie i zycie dla niej, ale jezeli wola Twego Syna jest inna- prosze o lekke skonanie i niebo dla niej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Potężna Niebios Królowo i Pani Aniołów proszę wysłuchaj wszystkich moich próśb.Bądź Pozdrowiona Przenajświętsza Królowo Najpiękniejszym Pozdrowieniem jakie tylko może być.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża uwolnij proszę mojego brata od wszystkich chorób i nałogów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mateńko Boża proszę miej w opiece mojego syna Krzysztofa pomóż mu proszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża uwolnij mnie od męczących mnie chorób i nałogów

    OdpowiedzUsuń
  12. Matenko moja kochana proszę cię o nawrócenie mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  13. MOJA KRÓLOWO ZAWIERZAM CI MOJĄ RODZINĘ I SIEBIE A W SZCZEGÓLNOŚCI EMILIĘ I MICHAŁA DOPOMÓŻ NAM O LITOŚCIWA I MIŁOSIERNA PANI ,URATUJ ICH MIŁOŚĆ I SZCZĘŚCIE. MARYJO KOCHAM CIĘ UFAM CI AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuję Matko że przy mnie jestes. Kocham Cię bardzo mocno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczesc Boze! O Maryio bez grzechu pierworodnego poczeta modl sie za nami ktorzy sie do Ciebie uciekamy i za wszystkimi ktorzy sie do Ciebie nie uciekaja a zwlaszcza nieprzyjaciolmy kosciola swietego i poleconymi Tobie.polaczeni modlitwa 2018.Matko Boga i nasza poblogoslaw nas.

    OdpowiedzUsuń
  16. Maryjo proszę Cię o to zeby moj syn zdal maturę i skonczyl szkołę. Dla Ciebie nie ma spraw niemożliwych. Ufam Matenko ze wysluchasz mej prośby o cud przemiany mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  17. O Mateńko Kochana spraw by to o co Ciebie proszę dokonało się z Twoją pomocą i Twego syna Jezusa Chrystusa
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo nasza ukochana pomóż mi proszę,pozwól mi spłacić długi i odzyskać zdrowie.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Maryjo, pomóż mi w trudnej sprawie dotyczącej pewnego mężczyzny- Tomasza. Spraw aby zakończył swój grzeszny związek z zamężną kobietą i nie rozbijał jej rodziny. Módl się w intencji naszego SPOTKANIA abyśmy wyjaśnili sobie wiele spraw z przeszłości i prawdziwie zaprzyjaźnili się ze sobą. Spraw aby Tomek stał się POWAŻNYM DOJRZAŁYM emocjonalnie mężczyzną. Proszę o to gorąco. U.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maryjo, proszę Cię gorąco o ODWZAJEMNIONĄ miłość pewnego mężczyzny i łaskę stworzenia z nim szczęśliwej rodziny. Pomóż mi Maryjo i wstaw się w tej intencji u Boga a ja zgodzę się z Jego Wolą. Obiecuję dać TUTAJ świadectwo jeśli otrzymam tę łaskę i wysławiać Twoje Imię Maryjo do końca moich dni, odmawiać modlitwę różańcową i ją propagować. Twoja Czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Proszę, napisz czy otrzymałeś łaskę o którą prosiłaś?

      Usuń
    2. Nie, nie otrzymałam jeszcze tej łaski ale wkrótce mamy się spotkać. Mieszkamy na dwóch krańcach Polski. Dzięki, że odpowiedziałeś na mój wpis :) Może to dobry znak, że będzie dobrze?

      Usuń
    3. Witaj serdecznie
      Jestem w podobnej sytuacji. Czy udalo się za pomocą Najmilszej Matki naszej?

      Usuń
  21. Mateńko Najukochańszy, nie opuszczaj mnie, szczególnie teraz

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boża Tobie ofiaruję na własnosć moją czwórkę dzieci i proszę Cię pomóż mi je wychować na chwałę Bożą i na dobrych i mądrych Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mateczko kochana gorąco cię proszę o opiekę w czasie podróży dla mojego syna z żoną osłaniaj ich od złego,niech Bóg prowadzi ich szczęśliwie do celu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Matenko prosze o szczesliwa operacje dla mojego ukochanego meza. Zapros na pielgrzymke ludzi aby mogla sie odbyc w maju. Uwolnij mnie od nalogu palenia. Rozpal milosc w moim sercu do Twojego Syna Jezusa Chrystusa i do Ciebie Matenko

    OdpowiedzUsuń
  25. Z całego serca dziękuję Ci Niepokalana, Najświętsza Panno Maryjo. Dzięki codziennej nowennie uprosiłaś mi o Najukochańsza u Swego Syna a mojego Pana, Przyjaciela Jezusa Chrystusa wiele łask. W krótkim czasie Dałaś mi pracę o ktorą się modliłem, spokój ducha, umiejętność cieszenia się z życia, trzeźwość (jestem alkoholikiem niepijącym już 7 miesięcy), poczucie bliskości Twojej,Boga Ojca-mojego Tatusia, Syna Bożego i Ducha Świętego. Codzienna modlitwa, rozmowa z Tobą i Bogiem stała się dla mnie źródłem szczęścia. Dziekuję Ci o Potężna, Mądra i Miłosierna Mamusiu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mateńko kochana miej nas w swej opiece uproś mi u Jezusa Miłosiernego łaskę zdrowia dla mojego syna i Bł.Boże dla rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Matuchno wybaw mnie z grzechu ktory mnie trapi,przywolaj moje dzieci i ich rodziny do wiay.Prosze opiekuj sie nami i daj prawdziwych przyjaciol i dobrych ludzi ktorzy nas otaczaja.Marjo,prowadz nas w zyciu i wyjednaj laski najbardziej dla nas potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana Mateńko błagam cię o pomoc dla SYNA Krzysztofa o abyś my wyszli z długów nie stracili dachu nad głową o pracę dla niego i dla mnie spraw źeby moje dzieci się pogodził ześlji na mój dom spokójzgodę zabieź to co złe

    OdpowiedzUsuń
  29. Maryjo, wspomagaj mnie Twoją modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  30. Maryjo dziękuję,że mnie wspierasz i modlisz się za mnie i moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  31. O Pani Nasza,nasza Królowo i Matenko
    przyjmij nasze błagania ,pochyl się nad naszą nedzą i pomóż Nam Wszystkim TU błgajacym o pomoc i mnie również w wiadomej Ci sprawie
    odmawiam już kolejną Nowennę i dzisiaj zaczęły się malenkie dziać Dobre Sprawy ale daleko jeszcze do naprawy
    Dziękuję @Marylce57 za utworzenie tego wspaniałego Miejsca Modlitwy i TRWAM w błaganiach za moje i Wasze sprawy
    Zofia
    Dobrego Dnia,Kochani

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Matenko zlituj się nad nami i naszymi błaganiami,wszak TY nasza Królowo wszystko możesz u Swego Syna ,wiec z pokorą prosimy wysłuchaj nas i mnie w wiadomej sprawie
    Dobrego Dnia Wam Wszystkim ,modlącym się i Redagującym TĄ ważną dla nas Stronę
    Zofia

    OdpowiedzUsuń
  33. Drodzy moi
    dzięki tej cudownej Nowennie jakoś przetrwałam trudny czas,jest to już kolejna i mocno wierzę w jej skuteczność Modląc się w mojej intencji,modlę się również i w Waszych
    Zaufajmy Naszej Matce ,naszej Królowej
    Dobrego Dnia Wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę Cie Maryjo o poznanie mojego wnętrza, tego co czuje do chlopaka, z którym zerwałam, a tęsknię za nim, ale nie jestem pewna czy powinnam próbować wrócić do niego i podjąć próbę naprawy relacji. Proszę o przekonanie, że tęsknię za nim, a nie za jakimkolwiek dobrym mężczyzna, z którym mogłabym być szczęśliwa. I jeśli tęsknię za nim, aby nie nie było za późno..

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak dlugo trzeba odmawiac te Nowenne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdą nowennę odmawia się przez 9 dni. Jeżeli chodzi o łaskę, na której otrzymaniu nam bardzo zależy, radzi się odprawić nowennę trzykrotnie, jedną po drugiej.

      Usuń
  36. Mateńko Najlepsza błagam Cię uproś Swojego Syna łaskę zdrowia psychicznego i fizycznego dla mojego wnuczka Antosia, aby dobrze rozumiał rzeczywistość, miał dobry kontakt wzrokowy i z ludźmi, nie bał się ludzi, nie miał agresji i stał się spokojnym, otwartym i mądrym chłopcem a dla jego rodziny łaskę miłości i cierpliwości. Panie bądź uwielbiony teraz i zawsze i na wieki wieków. Twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  37. Mateńko Miłościwa błagam Cię o pomoc dla syna Łukasza o łaskę zdrowia, wiary, miłości i trzeźwości oraz dar zdrowego dzieciątka dla jego i żony Pauliny. Matko weź w Swoją opiekę tę rodzinę. Panie bądź uwielbiony i Ty się zajmij ta rodziną. Twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko Najświętsza weź w opiekę mojego syna Łukasza i uproś mu łaskę zdrowia i trzeźwości oraz łaskę wiary, uczciwości, miłości i dar zdrowego dzieciątka dla jego i żony Pauliny. Panie bądź uwielbiony i Ty zatroszcz się o tą rodzinę. Twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki m.in. tej Nowennie mój brat został wybudzony ze śpiączki i normalnie mowi. Dziękuję Ci Maryjo i już do końca życia będę się modlil

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana Maryjo proszę o wypełnienie woli Bożej w rodzinie. Proszę oszczęśliwa operację dla córki ANNY-MARII. Dobra pracę dla syna Piotra

    OdpowiedzUsuń
  41. Ukochana Matko proszę o zdrowie i powrót do domu mojej bratowej Aliny. Mateczko spraw aby Ala odzyskała siły i mogla wrócić w zaplanowanym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mateńko najukochańssza dziękuję Ci za wszystko co przeszłam w swoim źyciu za dobre i złe chwilę dopomóź mi wytrwa" w nowennie pompejańskiej do końca spraw źebym wyzdrowiał z zapalenia ucha odzyskała słuch źebym miała za co się leczyć i z czego źyć błagam cię o pomoc ty znasz moj@ sytuację

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o zgodę w rodzinie o pomoc w rozwiązaniu życiowych problemów.Zawierzam Ci Matko Kubę i jego rodzinę.O dobry kontakt z nim.

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę o dobrą pracę dla siostry i szwagra.Zachowaj szwagra od alkoholizmu.Prosze o odpowiednie towarzystwo dla niego.Opiekuj się ich rodzinom.

    OdpowiedzUsuń
  45. Matuchno wypros mi laske dla mojego syna aby zakonczyl z nalogiem,wszystkie zaniedbane sprawy doprowadzil do konca I prosze o laske wiary I opieke nad nim kazdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Najświętsza moja Matko, błagam ratuj moje małżeństwo i rodzinę, uzdrów je.
      Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
      Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
      Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa

      Janina

      Usuń
  46. O Najświętsza moja Matko, błagam ratuj moje małżeństwo i rodzinę, uzdrów je.
    Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
    Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
    Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa

    Janina

    OdpowiedzUsuń
  47. O Najświętsza moja Matko, błagam ratuj moje małżeństwo i rodzinę, uzdrów je.
    Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
    Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
    Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa

    Janina

    OdpowiedzUsuń
  48. O Najświętsza moja Matko, błagam ratuj moje małżeństwo i rodzinę, uzdrów je.
    Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
    Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
    Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa

    Janina

    OdpowiedzUsuń
  49. O Najświętsza moja Matko, błagam ratuj moje małżeństwo i rodzinę, uzdrów je.
    Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
    Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
    Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa

    Janina

    OdpowiedzUsuń
  50. O cud uzdrowienia wnuczka Antosia i opiekę matki Najświętszej dla całej jego rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  51. O zdrowie dla syna Łukasza aby odzyskał słuch, miał lekką mowę oraz opiekę Matki Najświętszej dla jego rodziny. Panie obdarz go i zonę Paulinę darem dzieciątka i napełnij ich spokojem i miłością. Panie Ty się tym zajmij. Twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  52. O zdrowie i siłę do życia dla męża Bogusława i opiekę Matki Najświętszej dla całej jego rodziny. Panie bądź uwielbiony i Ty się tym wszystkim zajmij. Twoja wola.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo błagam o zdrowie dla córek i o zajście w ciążę i urodzenie zdrowego chłopca.Ty wszystko możesz wyprosić u miłosiernego Pana naszego Jezusa Chrystusa.
    Tobie i Twojemu Synowi zawierzam to co kocham.
    Bądź pochwalona, bądź uwielbiona Matko różańcowa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mateczko wysłuchaj mej modlitwy wstaw się za mną pomóż mi w mych problemach by me wnuczki wróciły do nas pomóż w sprawach finansowych daj mi siły i zdrowie opiekuj się moją rodziną kocham cię Matko naszego Pan Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie pije juz od 5 dni i nie ciagnie mnie.Mateczko czynisz cuda pomoz wytrwac dalej

    OdpowiedzUsuń
  56. Mateńko Najukochańsza pomóż mi w kłopotach finansowych by wyjść na prostą.Wysluchaj mej modlitwy gorąco proszę.Daj mi siłę by wytrwać kocham Cię Mateńko Najmilosuerniejsza Maryjo.Amen🙏

    OdpowiedzUsuń
  57. O cud uzdrowienia wnuczka Antosia i opiekę Matki Najświętszej dla całej jego rodziny. Maryjo opiekuj się tą rodziną i chroń od wszelkich nieszczęść, uproś Swojego Syna niech uczyni cud uzdrowienia Antosia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Matenko ukochana,dziękuję Ci za łaski,otrzymane za Twoja przyczyna,błagam Cię O cud uzdrowienia mnie pomocy ufam Tobie, Matenko pomoz, wierna Renato

    OdpowiedzUsuń
  59. Mateńko nNukochańsza błagam cię dopomóź mojemu synowi Krzysztofowi wyjść z depresji wszelkich nałogów spraw źeby miał dach nad głową dobrą pracę i spotka) kobietę która by go pokocha) a takim jaki jest a dla nie źebym na stare lata nie zosta) a sama i spotkała męźczyznę który mnie pokocha i uszanuke

    OdpowiedzUsuń
  60. Mateńko Najmilosierniejsza proszę i blagam udzielenie o mi łaski w kłopotach finansowych bym mogła się ich pozbyć.Trojcy Przenajświętszej Dziękuję za Łaski jakimi Cię obdarzył.Mateńko dopomóż .

    OdpowiedzUsuń
  61. Matko Boża proszę o łaskę uwolnienia mnie od problemów finansowych.Przez Twoje Miłosierdzie miej litość na demona.

    OdpowiedzUsuń
  62. Matko Boża proszę o łaskę uwolnienia mnie od problemów finansowych.Przez Twoje Miłosierdzie miej litość na demona.

    OdpowiedzUsuń
  63. Maryjo uzdrowienie chorych pomóż mojemu mężowi po operacji kolana powrócić do zdrowia, aby zaczął samodzielnie chodzić, uproś mu łaskę siły, optymizmu, cierpliwości, zabierz ból, Maryjo bądź przy nim pomagaj mu zaczynać chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  64. Maryjo błagam Cię o zdrowie dla mojego ukochanego męża.I aby moje dzieci dobrze radziły sobie w szkole.Wspieraj nas Maryjo Przenajświętsza.

    OdpowiedzUsuń
  65. Matko Najświętsza uzdrowienie chorych módl się o trzeźwość dla mojego syna i męża, wspieraj ich i naszą rodzinę abyśmy umieli mądrze stawiać wymagania i przebaczać, Maryjo pomóż..

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy ja codziennie odmawiam te trzy czesci czy kazda czesc na inny dzien i powtarzam po trzy razy az zmowie nowenne przez 9 dni. Wytlumaczcie mi

    OdpowiedzUsuń
  67. Codziennie trzeba odmawiać całość czyli trzy części.

    OdpowiedzUsuń
  68. Mateńko błagam o udzielenie mi łaski, o którą tak bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
  69. Matko Boza uloz moje zycie, ozyw i napraw relacje z Grzegorzem jezeli jest to zgodne z wola Boga a jezeli nie to daj mi laske spotkania dobrego i uczciwego towarzysza na dalsze moje zycie. Mateczko ulituj sie i wysluchaj mej prosby

    OdpowiedzUsuń
  70. Matenko ukochana weź w opiekę naszą rodzinę upros u swojego ukochanego Syna laskę uzdrowienia dla MNIE i mojej kochanej mamy BŁAGAM pomocy Renata

    OdpowiedzUsuń
  71. Mateńko kochana błagam o udzielenie łaski zdrowia dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  72. uproś proszę matko o łaskę zdrowia dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  73. Maryjo Matko Kochana weź w opiekę moją rodzinę, mnie i mojego męża, córkę z rodziną, syna z rodziną, wszystkich bliskich, cały naród Polski i świata i uchroń przed chorobą koronawirusa. Maryjo spraw aby ludzie powrócili na drogę wiary, miłości i uczciwości.

    OdpowiedzUsuń
  74. Maryjo Matko Nasza weź nas w swoje ręce przytul do swojego serca na zawsze.Ewelinę w drodze do macierzyństwa i jej rodzinę,Beatę z rodziną Rafała z Natalią przyjęli sakrament małżeństwa i tworzyli rodzinę.Każdą siostrę z rodziną,brata,mamę,szwagra i szwagierkę,bratanice i bratanków ,bratową i cała ojczyznę.Zachowaj nas Matuchno od koronowirusa

    OdpowiedzUsuń
  75. Mamo Najdroższa proszę pokornie o uzdrowienie mojego męża Stasia,wiem że jestem niegodna ale błagam wyproś u Swego Syna tę wielką łaskę dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  76. Proszę o przemianę serca mojego syna męża i matki. Uwolnienie od wszelkich Złych mocy. Bardzo proszę �� �� ��

    OdpowiedzUsuń
  77. Prosze Mateczko o pomoc w sprawie mojego serca i pomoc w pracy wiele lask otrzymalam za ktore dziekuje z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziękuję Mateczko za łaskę ktora otrzymalam nastepnego dnia po modliwie wieczornej Trzech Zdrowas Maryja i juz nie napisalam smsa do kogos a mialam z tym duży problem to niesamowite co sie stalo. Bog Zapłać Mateczko. Prosze pomagaj mi w tej sytuacji bolesnej memu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  79. Matuchno błagam dopomóż mi wyjść z tych problemów

    OdpowiedzUsuń
  80. Mamusiu, daj mi większą pokorę i miłość do Pana Jezusa������

    OdpowiedzUsuń
  81. Maryjo Matko Najlepsza dziękuję za wszystko i błagam uproś cud uzdrowienia Antosia , zdrowie i potrzebne łaski dla jego i jego rodziny. Uzdrowienie chorych módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  82. Matko prosze Cie by rodzenstwo brat i siostra umieli sobie wybaczyc i zyc w zgodzie i milosci ,ufam Ci Maryjo...

    OdpowiedzUsuń
  83. Maryjo Ukochana, proszę Cię, pozwól aby udało nam się kupić naszą wymarzoną ziemię.Dziękuję Ci za Twą dobroć i łaski od Ciebie otrzymane.

    OdpowiedzUsuń
  84. Maryjo Mateńko Przednajświętrza proszę Cię z całego serca ze wszystkich sił swoich uproś mi łaskę zgody między moją córką a synem aby żyli ze sobą w zgodzie jak rodzeństwo pomóż im naprawić swoje relacje pomóż im odsuń od nich złe myśli i złych ludzi usuń z ich drogi życia .ty która masz tyle serca i miłości wlej w ich serce miłość rodzeństwa aby już nigdy nie stali przeciwko sobie .pragnę ci podziękować za wszystko co pochodzi od CIEBIE oraz dotychczasowe łaski za Twoje wstawiennictwo u PANAmojego .AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  85. Matko Boska proszę o łaskę abstynencji i niebrania tabletek nasennych

    OdpowiedzUsuń
  86. Matko Boska pomóż mi wytrwać w abstynencji

    OdpowiedzUsuń
  87. Matka Boska wyjednała mi łaskę o którą prosiłam już w 4 dniu nowenny. W chwili kiedy to się stało czułam zapach róż. Jest to skuteczna modlitwa którą będę odmawiać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  88. Matka Boska wyjednała mi łaskę o którą prosiłam już w 4 dniu nowenny, a w chwili w której to się stało czułam zapach róż. Jest to skuteczna modlitwa którą będę odmawiać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Matko Boska proszę Cię o zdrowie dla mojego ukochanego męża.Proszę Cię spraw aby niczym się nie martwił.Maryjo módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  90. 33 lata temu prosiłam Matkę Bożą o zdrowie dla mojego przyszłego męża. Do teraz jesteśmy szczęśliwym małżeństwem a ja codziennie modlę się do Matki Bożej i dziękuję Jej za otrzymaną łaskę. Barbara S.

    OdpowiedzUsuń
  91. Wierzę we wszystkie Wasze świadectwa. Matka Boża jest z nami...

    OdpowiedzUsuń
  92. Matko bosko, proszę Cię wysłuchaj mej prośby, daj szansę ulecz mojego męża, wierzę w Ciebie i nigdy nie przestanę, proszę Cię o to z całego mojego serca, daj szansę naszej całej rodzinie, blagamy cie z całych naszych sił nie zostawiaj nas, Nie zostawiaj Daniela

    OdpowiedzUsuń
  93. Matko niej w opiece mojego syna Jakuba

    OdpowiedzUsuń
  94. Matko Boska proszę o cud uzdrowienia dla mojego męża Johanna z nałogu alkocholowego

    OdpowiedzUsuń
  95. Matko najukochańsza pomóż nam zostać rodzicami. Obdaż nas potomstwem i inne małżeństwa. Proszę Cię, aby nasze dzieciątko było zdrowe �� dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  96. Kochana Maryjo, błagam pomóż nam w trudnej sytuacji materialnej. Dziękuję za wszystko co dla nas czynisz.

    OdpowiedzUsuń
  97. Matko Boska proszę Cię wysłuchaj mojej prośby ulecz mojego meża z nałogu alkocholowego i depresji.Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  98. Proszę o zdrowie szczęśliwe dni i noce i opieke Twoja Matko Boża i ochronę od złego i odesłanie go tam skąd pochodzi 🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌸🌸🌸❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  99. Proszę o zdrowie szczęśliwe dni i noce i opieke Twoja Matko Boża i ochronę od złego i odesłanie go tam skąd pochodzi 🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌸🌸🌸❤️❤️❤️🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  100. Matko Boża usłysz me wołanie do Ciebie, upros za nami... Polecam się Tobie, zawierzam i blagam Matko moja.

    OdpowiedzUsuń
  101. Matko Boża proszę o dobra opieke od dzieci i służby zdrowia i pomoc w załatwianiu spraw o szczęśliwe obroty do domu dla moich bliskich 🙏🙏🙏🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    OdpowiedzUsuń
  102. Matko Boża proszę o dobra opieke od dzieci i służby zdrowia i pomoc w załatwianiu spraw o szczęśliwe obroty do domu dla moich bliskich 🙏🙏🙏🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    OdpowiedzUsuń
  103. Matko Boża proszę o szczęśliwe i spokojne dni i noce dla mnie i moich bliskich 🙏🙏🙏🌸🌸🌸😇😇😇

    OdpowiedzUsuń
  104. Boże proszę Cię pomóż mi wyjść z długów

    OdpowiedzUsuń
  105. Boże proszę o poniedziałek daj siły mi i córce i szczęśliwy powrót fo domu 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  106. Matko Najukochańsza, proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojej jedynej siostry, ulecz ją bo tylko Ty wszystko możesz wysłuchaj mojej prosby, pociesz mnie w rozpaczy.Dorota twoja służebnica

    OdpowiedzUsuń
  107. Matko Boża proszę o dar trzeźwości w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Prosze o modlitwę o szczęśliwe przeżycie drugiej dawki szczepionki na koronawirusa Dla Elżbiety i dobre zdrowie psychiczne 🙏🙏🙏🌺🌺🌺🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  109. Maryjo Najukochańsza, błagam Cię, dopomóż, aby mój mąż był zdrowy, aby wyniki okazały się dobre i mógł znowu cieszyć się życiem.Pomóż Nam Matko Przenajświętsza.

    OdpowiedzUsuń
  110. Proszę o szczęśliwa pielgrzymkę dla córki Justyny i pielgrzymów ze Mszany w dniu 16-19 sierpnia "Śladami Kardynała Wyszyńskiego "
    Żeby pielgrzymka wyszła i szczęśliwie powrucila do domu 🙏🙏🙏😇😇😇

    OdpowiedzUsuń
  111. Proszę o modliwe o kupna i sprzedarzy i handlu o zachowanie od złodziei i oszustów
    O usunięcie kłamców i ludzi złych z mojej drogi
    O szesliwe pielgrzymowanie i podróżowanie dla mnie i moich bliskich i szczęśliwe powroty do domu 🙏🙏🙏🌹🌷🌹🌷

    OdpowiedzUsuń
  112. Żebym mogła co roku dostać się do sanatorium w Polsce i za granica i córka moja 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  113. I jak tu nie wierzyć! Jak Cię Matko nie kochać? Dziękuję za wyproszona pomoc. Matko kochana weź w opiekę moja rodzinę i błagam Cię pomoz mi w intencjach które niosę do ciebie. Matko moja...


    OdpowiedzUsuń
  114. Matko dziękuję że pomogłaś mi przetrwać ten czas próby. Prowadź mnie dalej i pomagaj mi podpowiadaj prowadź mnie. Błagam Cię o w sprawie syna Tobie wiadomej intencji.. pomóż prosze

    OdpowiedzUsuń
  115. Matko dziękuję że pomogłaś mi przetrwać ten czas próby. Prowadź mnie dalej i pomagaj mi podpowiadaj prowadź mnie. Błagam Cię o w sprawie syna Tobie wiadomej intencji.. pomóż prosze

    OdpowiedzUsuń
  116. Proszę o szczedliwa pielgrzymkę dla Justyny i pielgrzymów z zMszany Dolnej "Śladami Kardynsla Stefana Wyszyńskiego "

    OdpowiedzUsuń
  117. Owoce tej nowenny zbieram od pierwszego dnia modlitwy, niesamowita moc i łaska płynąca z niej. Dodatkowo kontemplacja tej nowenny pozwoliła na nowo odkryć mi na czym polega wstawiennictwo Świętych Pańskich, a szczególnie Bożej Rodzicielki. Jakże słodkie życie na ziemii, jeżeli mamy tylu wspaniałych wspomożycieli w niebie. Niech każdy wątpiący napełni się zachwytem wypływającym z tej jakże prostej a potężnej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  118. O oddalenie uwłaszczenia się Józefy na drodze dojazdowej do mojego domu rodzinnego i szczęśliwe zakończenie mojej sprawy e sądzie 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  119. Matko proszę wysłuchaj próśb moich o które cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  120. Matko Boża Fatimska żebyśmy się razem modlili codziennie spraw i pielgrzymowali razem mieszkali i często się odwiedzali na własnych zdrowych noga i umysłach z moimi bliskimi uwolnij bas od bezduszności i znieczulicy serca i braku mocnej wiary w Boga 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  121. Matko dziękuję Ci za wszystko! Za to czym mnie obdarowałas po moich prośbach. Błagam Cię Matko o miłość zgodę wiarę pokorę i szacunek w mojej rodzinie między bliskimi. Wypraszają nam łaski , zbliżaj nas ,zachowuj od gniewu i braku relacji. Oddaję ci w opiekę moja rodzinę. Orędowniczko moja wierzę że wstawisz się za mną ...

    OdpowiedzUsuń
  122. Proszę o modlitwę o skuteczna interwencje urzędu gminy sądu ipolicji i nadzoru budowlanego na Józefę i jej dzieci słojach na mojej drodze dojazdowej i granicach mojej rodzinnej posesji 🔥🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  123. Matko zawierzam Ci mojego męża i jego operacje... Wesprzyj go, pomóż mu i spraw żeby szybko do nad wrócił.. matko proszę..

    OdpowiedzUsuń
  124. Boże Ojcze zawierzam Ci wszyskie moje dzienne sprawy 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  125. Matko dziękuję Ci pomoc, za zdrowie męża. Dziękuję za wszystkie łaski. Za Twoim pośrednictwem zawierzam Bogu Wszechmogącemu wszystkie dzienne sprawy, wesprzyj mnie Matko, przymnóż wiary moim najbliższym moim synom. Powierzam Ci zdrowie mamy proszac pomóż Jej stanąć na nogi i zdrowie mojej szwagierki, żeby wróciła do nas. Racz wysłuchać

    OdpowiedzUsuń
  126. Matko Boża proszę uwolnij nasze domy od demonów nad inaczej posesje i naszych przyjaciół granice nasze ojczyzny miasta i wsie nasze 🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏

    OdpowiedzUsuń
  127. Matko proszę cię błagam aby moj syn Jakub wyszedł z tych wszystkich złych rzeczy proszę cię matko

    OdpowiedzUsuń
  128. Proszę o zdrowie fizyczne i psychiczne dla mnie i moich bliskich i ludzi którzy mi śluza pomocą w sadziedzie i na urzędach w walce z agresywna sąsiadka i jej synem Krzysztofem 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  129. Matko Boża od Trzech Zdrowaś Mario ...dziękuję. Ty moim wsparciem otucha pomocą i nadzieja... Wysłuchaj mych prosb

    OdpowiedzUsuń
  130. Najdrozsza Matko Boska błagam usłysz nie wołanie do Ciebie. Racz wysluchac i pomoc...Matko Boza nigdy mnie nie opuściłam .. Kochana Matko wysłuchaj mych próśb

    OdpowiedzUsuń
  131. Matko Boża Bolesna proszę o zdrowie siły dla nas rozwiązanie szczęśliwe trudnych spraw sądowych urzędowych i rodzinnych 🙏🌷🙏🌷🙏🙏🌷

    OdpowiedzUsuń
  132. Matko wierzę że mnie słyszysz..,. Proszę oręduj za mną.... w moich prosbach. Dziękuję kochana Mateńko

    OdpowiedzUsuń
  133. Dziękuje Ci Maryjo zaoszczędza noc i proszę o szczęśliwe noce i dnie w moim życiu i życiu moich bliskich
    Proszę o pokój na naszych granicach w domach naszych i w sąsiedztwie 🙏🙏🙏🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷🌹🌷

    OdpowiedzUsuń
  134. Kochana Maryjo, dziekuje za kazdy dzień życia. Pragnę wynagradzać Tobie za grzechy moje mojej rodziny i CAŁEGO świata.
    Miej w opiece Kościół Święty Papieża i wszystkich Kapłanów Twoich slug wyświęconych.
    Oddaje się Tobie bez przymusu.
    Wspieraj modlitwą moje dzieci Anne-Marie i syna Piotra.
    Przemieniaj mojego męża, by byl dobrym mężem.

    OdpowiedzUsuń
  135. O szczęśliwe zakończenie moje sprawy w sądzie i córek moich inwe wszyskich urzędach o ukaranie sprawców kłamstwa i podstępu Tusnakow i ich pomocników 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  136. Matko od Trzech Zdrowaś Mario dziękuję Ci za wszystko co mam i wszystkich których mam. Proszę o Twoja opiekę dla nas wszystkich. I błagam wysłuchaj mych próśb. Zawsze byłaś moim oparciem i pocieszeniem. Żeby zawsze tak było. Wypraszaj nam łaski wiary

    OdpowiedzUsuń
  137. Proszę o przemianę losu mojego na starość ❣️❣️❣️❣️❣️❣️🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  138. Matus kochana błagam o pomoc. Usłysz mnie i moje wołanie do Ciebie. Błagam. Zawsze mnie słyszałaś i usłysz teraz. Blagam

    OdpowiedzUsuń
  139. Matko Boża upros swojego Syna o cud przemiany serca dla mojego męża,Duchu Święty nagnij, co jest harde, rozgrzej serca twarde, prowadź zabłąkane

    OdpowiedzUsuń
  140. Proszę o cud przemiany serca dla wrogów moich na ojcowiźnie i drodze dojazdowej do mojego domu rodzinnego
    Proszę o uzdrowienie mnie z bólu nóg i kręgosłupa i choroby nerek 🙏🌹🙏🌹🙏

    OdpowiedzUsuń
  141. Proszę bardzo proszę o zdrowie dla mamy...Matko Najświętsza wstaw się do swego syna i pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  142. W 14 rocznice ślubu dla Elżbiety i Krzysztofa
    O zdrowie i zamieszkanie na stałe z rodzina w moim domu rodzinnym i spokojne dojazdy do tego domu bez agresji sąsiadów 🙏🙏🙏🌹🌸🌹🌸🌹

    OdpowiedzUsuń
  143. O skuteczna interwencje wójta gminy na Rusnaków za przekop wody deszczowej na moja posesje i obalenie murów granicznych 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  144. Matko kochana wierzę z mnie wysłuchasz. Zawsze mnie słyszysz... Oddaje siebie i moją rodzinę Twojemu zawierzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  145. Matko Boża proszę pomóż mi zaciosać śmiertelnego wroga mojego kobietę szatan jej dzieci i wnuki i ich pomocników proszę o Boża sprawiedliwość dla nich 🙏🙏🙏🌸🌸🌸🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  146. Matko proszę o miłosierdzie, módl się za mną i moimi najbliższymi. Orędowniczko naszą proszę wypraszaj nam łaski dla nas potrzebne, przymnóż nam Matko wiary. Wierzę że słyszysz nie prośby. Matko Najukochansza...wzdycham do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  147. Matko Boża proszę Oręduj za duszami zmarłych sp moich bliskich i zachowaj bas od wymarcia i rozsypania po świecie żebyśmy razem byli blisko siebie mieszkali i w zgodzie i szacunku do siebie byli i żebyśmy się licznie rozmnażali 🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🙏🔥🔥🙏

    OdpowiedzUsuń
  148. Matko proszę pomoz mi, pomóż podpowiedź wstaw się za mną do Twego syna, proszę o pomoc. Kocham moją mamę i chce jej pomoc. proszę o to żeby dała sobie pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  149. Duchu św
    Przyjdź i bądź moim przewodnikiem w kady dzień 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  150. Matko przymnóż mi wiary pokory...oręduj za mną i moja prośba do swego syna ...matko wierzę że czuwasz..pomoz

    OdpowiedzUsuń
  151. Za sp Piotra sąsiada który dziś ma pogrzeb i za duszami zmarłych moich bliskich 🙏🙏🙏💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  152. Matko polecam Ci twemu orędownictwo moją mamę...proszę o miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  153. Św Józefie proś Boga za nami w beznadziejnych i trudnych sprawach moich
    O przemianę losu mojego proszę
    Matko Boza Obrono w sądzie broń mnie i córkę moja przed atakami podstępnych sąsiadów naszych Józefy jej dziedziny i wnuków i ich pomocników na urzędach 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  154. Matko od Trzech Zdrowas ! Matko Twoja moc jest niezmierzona... Dziękuję za iskierkę która mi dałaś... Matko oręduj za nami..powierzam Ci chorobę mamy i proszę o miłosierdzie...

    OdpowiedzUsuń
  155. Proszę o przeżycie szczęśliwie roku 2022 czeka mnie operacja i rehabilitacje i rozprawa w sądzie 🙏🔥🙏🔥🙏

    OdpowiedzUsuń
  156. Matko od Trzech Zdrowaś wierzę bardzo w Twe orędownictwo .. zawierzam Twojemu orędownictwo cała moją rodzinę i wierzę że weźmiesz nas w opiekę. Kocham Cię Matko i błagam Cię o Twoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  157. Proszę za nasze rehabilitacje i rodzine moja 🙏🙏🙏🔥🔥🔥🌸🌸🌸

    OdpowiedzUsuń
  158. Matko kochana dziękuję Ci za mamę...za to że zdrowie jej wraca ze wstawilas się i wysłuchałam mych próśb

    OdpowiedzUsuń
  159. Proszę za Nadzorur Bbudowlany w Krakowie żeby zadziałał skutecznie na moje odwołanie i ukarał Krzysztofa Rusnaka za agresywna samowolę na mojej drodze dojazdowej do mojego domu rodzinnego i na granicach mojej posesji 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  160. Matko od Trzech Zdrowaś proszę o wstawiennictwo. Orędowniczko polecam Ci moją mamę i hej chorobę. Matko wypros jej łaski u miłosierdzia Bożego... Wzdycham i żebrze Twej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  161. Matko najdroższa usłysz mnie. Pociesz mnie. Ufam Ci i proszę...

    OdpowiedzUsuń
  162. Matko wesprzyj mamę. Upros u miłosierdzia Bożego jej łaskę wiary modlitwy.. przymnóż nam wszystkim wiary i pokory

    OdpowiedzUsuń
  163. Panie Jezu Królu Wszechświata usłysz mnie pociesz mnie proszę Cię uwolnij mnie od ataku złego ducha od wrogów moich i ludzi mnie nie szanujących 🙏🙏🙏👑👑👑

    OdpowiedzUsuń
  164. Panie Jezu Królu Wszechświata usłysz mnie pociesz mnie proszę Cię uwolnij mnie od ataku złego ducha od wrogów moich i ludzi mnie nie szanujących 🙏🙏🙏👑👑👑

    OdpowiedzUsuń
  165. Proszę o pomnożenie wiary nadziei i miłości w mojej rodzinie 🙏🔥🙏🔥❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  166. Proszę o pomnożenie wiary nadziei i miłości w mojej rodzinie 🙏🔥🙏🔥❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  167. Proszę o pomnożenie wiary nadziei i miłości w mojej rodzinie 🙏🔥🙏🔥❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  168. Proszę za Justynę Katarzynę i Elzbietę 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  169. Matko najświętsza błagam o miłosierdzie twego syna dla mamy! Ulituj się nad nią... O matko kochana nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń
  170. Proszę o modlitwę za moje córki i syna 🙏

    OdpowiedzUsuń
  171. Matko Najświętsza ! Wysłuchaj i zlituj się nad moją mamą i wypros to zlitowanie u swojego syna Jezusa Chrystusa dla niej! Odpuść jej winy i grzechy . Nie mecz błagam jej, nie odbieraj rozumu i godności! Matko Najświętsza pomóż. Błagam o zlitowanie.

    OdpowiedzUsuń
  172. O wygraną moja w sądzie w urzędzie gminy i w nadzorze budowlanym wyjście moje z twarzą i uwolnienie się od niszczycielskich i lecących na nas wrogów naszych 🙏🙏🙏😇🔥😇🔥

    OdpowiedzUsuń
  173. Matko Najświętsza błagam o litość i miłosierdzie dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  174. Matko zawierzam Ci siebie i moją rodzinę twej opiece i orędownictwo! Zachowaj nas wszystkich w twojej opiece i wypraszaj nam miłosierdzie u twego syna. Szczerz nas od nieszczęść i wszystkiego złego.

    OdpowiedzUsuń
  175. Mario Matko kochana dziękuję za wysłuchanie mych próśb. Moja mama jest już wolna od chorób i udreczenia i jest szczesliwa za sprawą tej mądrej i skutecznej modlitwy, modlitwy o wielkiej mocy. Życzę wszystkim aby sięgnęli po nią a otrzymają łaski. Matko dziękuję i proszę pomóż i utwierdź mnie w moich zamysłach względem mamy mojej.wierze że mnie wysłuchasz.

    OdpowiedzUsuń
  176. Matko Boża proszę oddal od nas szatan Józefę jej dzieci i wnuki i pomocników i w sądzie i w nadzorze i gminie 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  177. Matko Najświętsza miej ja w opiece. Wstawiaj się za nimi do swego syna i wypraszaj im łaskę zbawienia. Kocham moich rodziców i nie jest mi łatwo bez nich tu na ziemi ale ufam Ci Matko że czuwasz nad nimi i proszę czuwaj nade mną i cała moja rodzina tu na ziemskim padole. Wierzę w Twa opiekę i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  178. Proszę o modlitwę za moje sprawy sądowe remontowego
    urzędowe i urzędowe i pomyślne ich załatwienie 🙏🎄😇🙏🎄😇

    OdpowiedzUsuń
  179. Matko Najświętsza wstawiaj się za nami, oręduj, wypraszaj moje prośby, kieruj nami naszymi myślami i tym co robimy, zachowuj od nieszczęść, chroń, wypraszaj laski wiary, modlitwy, pokory. Scalaj naszą rodzinę i bądź nasza przewodniczka. Proszę Cię Matko miej nas w opiece. Zawierzam Ci siebie i męża i synów, synową i moje wnuki. Miej nas w opiece. Matko boje się o nich, wesprzyj.

    OdpowiedzUsuń
  180. Dziękuje Ci Maryjo za wczorajszy dzień i wszyskie sprawy pozytywne
    Proszę o pomoc Boża przy napiasaniu skutecznych pism do nadzoru budowlanego przez moich świadków adwokata mojego i moich a także do wójta i sądu i starostwa Powiatowego 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  181. Matko Najświętsza usłysz nr prośby, wysłuchaj i oręduj w tych prośbach. Matko pomóż mi w tym trudnym czasie dla mnie. Pomóż mi to zrozumiec i ukoj moją duszę jeśli na to ukojenie zasluguje. Proszę o wybaczenie

    OdpowiedzUsuń
  182. Matko Boża z Guadalupe dziękuje Ci za wszystkie łaski które mnie i moich bliskich obdarzylłaś
    Proszę Cię Matuchno o łaskę zdrowia mocnej wiary dla mnie i moich bliskich i grono wiernych przyjaciół i postaw dobrych ludzi na drodze mojej i moich bliskich
    Proszę o uwolnienie bas od agresji sąsiadki Józefy jej dzieci i wnuków i ich pomocników na urzędach
    Proszę o Boża Sprawiedliwisc dla kobiety szatan jej dzieci i wnuków i pomocników na urzędach 🙏🙏🙏🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  183. Matko dziękuję za wszystko co mam, za wszystkie te razy co doświadczyłam twego wstawiennictwa i łask Twego syna... A było wiele tych razów. Tys moja opona i wsparciem. Dziękuję i polecam wszystkim potrzebującym aby upadli do twych stóp i prosili... A z pewnością będą wysłuchani. Dziękuję Matus za wszystko i proszę dalej. Pomóż mi w pracy! Pomóż mi dotrzeć do serc moich podopiecznych, obdarz mnie podsłuchem u nich zachowaj mnie i ich od niepowodzeń i nieprzyjemności. Naucz ich kochać Twojego syna..

    OdpowiedzUsuń
  184. Mateńko kochana proszę o łaskę uzdrowienia mojego syna z depresji, lęku.Powierzam Ci moją rodzine, miej nas w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  185. Matko jak Cię nie kochac,... Twoja obecność jest na wyciągnięcie ręki. Dziękuję za dzisiejsze łaski w pracy z moimi podopiecznymi. Proszę pomagaj mi dotrzeć do nich. Pomóż i im choć nie chcą się zwrócić do Ciebie, nie znają tego dobra i nie chcą.. oddaje się Twojej opiece i ich też polecam. Dziękuję Matko Najświętsza.

    OdpowiedzUsuń
  186. Proszę Matko Boża Za Aleksandrę chora na
    Koronawirusa moja wnuczkę 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  187. Proszę Matko Przenajświętsza o zdrowie dla Joanny. Tej prośbie polecam Nowennę Trzech Zdrowaś Maryja.

    OdpowiedzUsuń
  188. Matko Boża ochroń mnie i moich bliskich przed falami zła które na mnie lecą 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  189. Matko Boża ochroń mnie i moich bliskich przed falami zła które na mnie lecą 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  190. Proszę o modlitwę za Elzbietę i jej córeczkę Aleksandrę chore na koronawirusa 🙏🙏🙏😷

    OdpowiedzUsuń
  191. Proszę o łaskę wiary dla syna. Przymnóż mu Matko wiary, wypros mu te łaskę u swego syna. Proszę za niego u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  192. Matko najświętsza tys moja tarcza, nadzieja i pomocą. Dziękuję Ci za wszystko i polecam i zawierzam wszystkie moje sprawy i nas wszystkich, cała moja rodzinę. Miej nas w opiece proszę i oręduj za nami. Wypros ban łaskę u twego syna i otwórz nasze serca.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje