Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 6 lipca 2014

Modlitwa wieczorna



 Wszechmogący, wieczny Boże! 
 Dziękuje Ci z całego serca 
 za łaski i dobrodziejstwa, 
 którymi mnie dzisiaj obdarzyłeś. 

 Panie, Tyś był dla mnie tak łaskawy, 
 a ja Ciebie obrażałem 
 myślami, słowami, 
 uczynkami i opuszczeniem dobrego. 

 O Boże, żałuję z całego serca, że Ciebie, 
 najwyższe Dobro moje, 
 grzechami moimi obraziłem i zasmuciłem. 
 Mocno postanawiam poprawić się 
 z pomocą łaski Twojej, 
 o którą proszę Cię pokornie. 
 W ręce Twoje, Panie, 
 powierzam ducha mego. 

 Przez zasługi Twojej niewinnej męki i śmierci, 
 proszę Cię, Jezu Chryste, 
 zachowaj mnie tej nocy 
 od nagłej i niespodziewanej śmierci. 

 Poślij Anioła Stróża, 
 aby mnie strzegł od sideł szatańskich. 
 udziel mi spokojnego snu, 
 abym jutro obudził się zdrowy 
 i mógł pełnić wolę Twoją. 

 Amen

1 komentarz:

Tutaj można wpisywać swoje intencje