Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 1 kwietnia 2014

Koronka do Krwawych Łez Matki Bożej

Koronkę do N.M.P. od Łez podyktował Pan Jezus S. Amalii w Brazylii 8.11.1929 r. Pan Jezus powiedział: "Módl się do Mnie przez Łzy Mojej Matki. O cokolwiek ludzie Mnie będą prosić przez Łzy Mojej Matki, chętnie im tego udzielę. (...) łnnym razem, do tej siostry przyszła Matka Boża. Trzymając Różaniec (Koronkę) której paciorki lśniły jak słońce i były białe jak śnieg powiedziała; "Oto Różaniec Łez Moich... Syn Mój chce Mnie uczcić w szczególny sposób i z radością udzieli wszelkich łask za przyczyną Moich Łez. Różaniec (Koronka) ten posłuży do nawrócenia wielu grzeszni­ków, a zwłaszcza opętanych przez diabła". Matka Boża wyraziła życzenie aby w każdej rodzinie i klasztorach, uważano sobie za obowiązek miłości odmawiać "Koronkę do Łez" o 7-mej wieczorem... Stolica Apostolska 15.V. 1934 r zatwierdziła nabożeństwo.
.Koronka ta ma wielką potęgę i moc. 21.IX. 1982 r. płakała Matka Boża krwawymi Łzami w figurze "Róży Duchownej" we włoskiej miejscowości Erbano. Powiedziała: "Odmawiajcie Koronkę do Krwawych Łez! Rozpowszechniajcie ją! Zły duch musi uchodzić z tego miejsca gdzie odmawiana jest ta Koronka".

  


  O Jezu, przybity do krzyża! Padamy do Twoich Stóp i składamy Ci w ofierze 

Krwawe Łzy Tej, która z najwięk­szą miłością współbolała z Tobą, 

towarzysząc Ci na Twej bolesnej drodze krzyżowej. Spraw, o Dobry Mistrzu, 

aby­śmy z miłością pojęli wymowę Krwawych Łez Twojej Najświętszej Matki,

 a pełniąc Twą Świętą Wolę tu na zie­mi, stali się godnymi wielbić Cię i czcić 

przez całą wiecz­ność w Niebie. Amen.
 
Na dużych paciorkach:


O Jezu, spójrz na Krwawe Łzy Tej, która umiłowała Cię najmocniej tu na ziemi


 i nadal najgoręcej miłuje Cię w Niebie.
 
Na małych paciorkach: (7 razy)


O Jezu, wysłuchaj prośby nasze - przez Krwawe Łzy Twojej Najświętszej Matki.
                                                               
Na zakończenie:


 „
O Jezu, spójrz na Krwawe Łzy Tej, która umiłowała Cię najmocniej tu na

 ziemi i nadal najgoręcej miłuje Cię w Niebie."- 3 razy
 
Modlitwa


O Maryjo, Matko Boleści, Matko Litości, Matko Miło­sierdzia! Zjednocz nasze 


prośby ze swoimi prośbami, aby Twój Boski Syn Jezus, którego wzywamy, 

wysłuchał na­sze wołanie, a przez przyczynę Twoich Matczynych Krwa­wych 

Łez, udzielił nam łask, o które Go błagamy i doprowa­dził nas do szczęścia 

wiecznego. Amen. 

Twoje Krwawe Łzy, o Matko Bolesna, kruszą moc szata­na! O Jezu, zakuty w 

kajdany, przez Twoją Boską łagodność uchroń świat przed zagładą! Amen.
 

157 komentarzy:

  1. Niech Będzie Pochwalony Jezus Chrystus,bardzo proszę o modlitwę za mnie Henrykę i moich bliskich w intencji:o Bożą Mądrość,rozeznanie,roztropność i Pokój Boży w naszych sercach i duszach.Bóg zapłać za modlitwę,a ja się modlę za tych,którzy się za nas modlą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )

      Usuń
  2. O Jezu,wysłuchaj prośby mojej- przez Krwawe Łzy Twojej Najświętszej Matki.Ratuj nasze małżeństwo przed nieszczęściem rozpadu.Proszę o łaskę pojednania,przebaczenia,nawrócenia i cudu przemiany męża.Uzdrów i oświeć jego umysł a serce wypełnij Twoją miłością.Krwi Chrystusa przywróć zgodę i miłość w naszym małżeństwie zrywając między nami wszelkie diabelskie więzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest modlitwa ratujaca małżeństwa. W imię Jezusa Chrystusa ja żona mocą sakrametu małżeństwa łamię i zrywam wszystkie więzi łączące mojego męża i tu wymienic jakie w Imię Jezusa Chrystusa amen.

      Usuń
  3. O Panie wysłuchaj próśb i modlitw w intencji taty o uwolnienie Go od alkoholu i nawrócenie.Bog zapłać

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jezu wysłuchaj prośby mojej w intencji Męża o uwolnienie go od złych mocy ,od przekleństw o przemiane serca dla swoich wnuków i dlamnie zony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Jezu spraw aby mój syn powrócił na drogę wiary,oddal od niego złe moce,obdarz go nadzieją na znalezienie godziwej pracy Bądż mu Miłościw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Moja kochana,wielbię Cię kocham Cie,cóż Ci mogę dać?..moją wierność,moje życie,i moją nicość,,DZIĘKUJĘ za łaski,za Twą dobroć..nie opuszczaj mnie." Bądż z nami w każdy czas?"

    OdpowiedzUsuń
  7. Matenko i Ukochany Jezu wiecie w jakich intencjach Dziekuję za każdy dzień i opiekę

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża uproś u Swojego Syna aby mòj mąż przestał pić alkohol

    OdpowiedzUsuń
  9. Niepokalana, proszę przez Twoje łzy ratuj naszą rodzinę, przemień moje serce uproś nam miłosierdzie Boże,łaskę żywej wiary, duchowego uzdrowienia i głębokiego nawrócenia.Dziękuję Ci Matko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boska,przez Twe Krwawe Łzy uproś łaskę uzdrowienia dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  11. O JEZU proszę CIę o przemianę w mojej rodzinie o błogosławienetwo dla mojej rodziny i strzeż Panie Jezu nas od wszelkich złych pokus i błogosław wraz z MATKA Najswietsza kazdego dnia w trudach i zwątpieniach i przeciwnisciach Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. JEZU,MATKO BOSKA PROSZĘ O POWRÓT MOJEGO MĘŻA DO DOMU,DO ŻONY I 3 DZIECI. PROSZĘ O ŁASKĘ WYBACZENIA I OCZYSZCZENIA Z NAŁOGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  13. JEZU,MATKO BOSKA PROSZĘ WAS O POWRÓT MOJEGO MĘŻA DO ŻONY I 3 DZIECI. PROSZĘ O ŁASKĘ WYBACZENIA I UWOLNIENIA OD NAŁOGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  14. JEZU,MATKO BOSKA PROSZĘ O POWRÓT MOJEGO MĘŻA DO DOMU,DO ŻONY I 3 DZIECI. PROSZĘ O ŁASKĘ WYBACZENIA I OCZYSZCZENIA Z NAŁOGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boska przez twe krwawe
    łzy uproś laskę opamiętania dla mojego syna, ratuj jego rodzinę od rozpadu wyzwól go z węzłow grzechu, a synowej daj siłę na dalsze dni życia

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boska proszę o łaskę odbudowy i uzdrowienia mojego małżeństwa.Przemianę mojego męża Jarosława,szczerą rozmowę i rozpalenie miłości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boska uproś u Jezusa nawrócenie, uwolnienie od zła, przemianę życia, znalezienie , pracy, dobrego , wierzącego męża dla Marii.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boska prosze upros u Jesusa miłość dla mojej rodziny,nauke bezproblemow dla còrki i syna dla drugiego syna dobra prace.Prosze o miłosc mojego meza Piotra .

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Najkokańsza prosze Cię o miłość meza do żony.Proszę o dobrą naukę dla dzieci i o dobrą zmiane pracy dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boska przez Twe krwawe łzy uproś łaske dla mojego męża o miłość i szacunek do mnie.O nauke dla dzieci.O Zachowanie starszego syna.O

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boska przez Twe krwawe łzy uproś łaske dla mojego męża o miłość i szacunek do mnie.O nauke dla dzieci.O Zachowanie starszego syna.O

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boska przez Twe krwawe łzy uproś łaskę dla moich dzieci aby odnalazły w sobie wiarę do Boga i nigdy w nią nie zwątpiły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę Cię Matko Boska przez Twe krwawe łzy o ratunek dla mojego małżeństwa, o przemianę serce mojego męża, proszę abyśmy przetrwali tą wielką próbę, zjednocz nas Panie tak jak nas zjednałeś węzłem małżeństwa, złącz nas ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Matus błagam o to żeby mój syn Bartosz nie pił alkoholu. Smutno Mi Przyjechałam Do Syna A On Poszedł Z Kolegami Pić. Matus błagam niech wróci w miarę trzeźwy. Bo naprwno trzeźwy nie wróci. Matus wysłuchaj mojego wołania. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Matus wrócił ledwo trzymając się na nogach. Jeszcze dziś obwinil mnie że czepiam się i wprowadziła nerwowa atmosferę. Matus naucz go pokory i spraw żeby nie pił

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża,przez Twoje Krwawe Łzy,uproś nam potrzebne łaski o które proszę każdego dia.Ty je wszystkie znasz. Oddaję Ci je.Proszę,pomóż nam,bo brak mi już sił.

    OdpowiedzUsuń
  27. MATKO Boża przez Twe Krwawe Łzy uproś u Twego Syna o miłość i szacunek mojego meza i oby mnie nie okłamywał i kochał calym sercem.Wiesz o co jeszcze prosze o dzieci o nauke i zdrowie.Proszę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę Matko Boża o uzdrowienie mojego małżeństwa z urazów,nawrócenie męża i odizolowanie od wpływów złego towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Miłosierdzia przez Twoje Krwawe Łzy uproś miłość, wzajemny szacunek i zaufanie w naszej rodzinie. Proszę o przemianę duchową dla męża- unikanie alkoholu, przekleństw, wyzwisk. Niech stanie się dobrym przykładem dla dorastających dzieci.Proszę o zgodę, miłość, wzajemne zrozumienie i jedność w małżeństwie. Niech dzieci dobrze się uczą, rozwijają swoje talenty i dokonują dobrych wyborów życiowych. Kieruj naszym życiem i spraw abyśmy więcej czasu spędzali rodzinnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przez Twoje Łzy Maryjo błagam Cię o uwolnienie mojego brata Mateusza z wszelkich lęków. Kieruj Jego życiem, umocnij Go w wierze, nadziei i miłości. Proszę również o siły i obfite łaski dla Rodziców- o wyleczenie z ciągłych bólów i zawrotów głowy, bólów kręgosłupa, lęków i zwątpienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko przez Twoje krwawe łzy błagam spraw żeby mój syn nie pił alkoholu. Jezu wysłuchaj mojej prośby. Nie chce żeby alkohol zrujnowal jego i jego rodziny życie. Błagam z całego serca. Dziękuję. Jezu ufam Tobie Jezu oddaje się tobie Jezu bądź wola Twoja Jezu troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jezu, proszę Cię przez krwawe łzy Twojej Matki o znalezienie dobrej pracy dla Marianny,wyjście z uzależnienia alkoholowego i telewizyjnego mojego męża, o łaskę przebaczenia swojemu ojcu dla moich dzieci i o łaskę nawrócenia dla moich chrześniaków, siostrzenic i siostrzenców, oraz w intencji Andrzeja o przemianę.Jezu Ty się tym zajmij ...

    OdpowiedzUsuń
  33. O Jezu za przyczyną łez Twojej Matki spraw cud uzdrowienia Adama Jadackiego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko przez Twoje krwawe łzy błagam wysluchaj prosb tych matek zon które proszą o uzdrowienie z choroby alkoholowej swoich synów córek mężów i żon
    Błagam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  35. Matus tak się cieszę że dziś z mamą odmówiłam z mama koronkę do krwawych twoich łez. Spraw Żeby Mama odmawiajac koronke Nabrała siły duchowej i fizycznej i chęci do życia. Bądź opiekunka dla mojej mamy. Kocham Cię i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  36. Matus jest mi tak smutno. Proszę niech odezwie się moja ukochana wnusia. Tylko ona potrafi rozweselic moje smutne serce. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Matus przez Twoje krwawe łzy proszę żeby mój syn Piotr szczęśliwie odleciał Bartosz żeby nie pił alkoholu mama żeby była spokojna i odzyskała siły fizyczne no i glorcia moja kochana wnusia rozwijała się prawidłowo. Kocham Cię Matus. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  38. Matus przez Twoje krwawe łzy proszę żeby mój syn był dobrym ojcem i mężem dla swojej rodziny. Problem to alkohol który tyle złego robi w tej rodzinie. Błagam. Daj mi jakiś znak że będzie dobrze. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Poprostu dziękuję. Kocham Cię matko i kocham twojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Matus słyszałaś dziś co moja mama mówiła. Ja Wiem jest chora i dziękuję że byłaś ze mną i chamowalas moje emocje. Słyszałaś co mama powiedziała ze odmówiła koronkę do krwawych twoich łez i zdziwiona była jak tyle godzin spala w nocy. Dziękuję Matus i proszę o opiekę nad moją mamą. Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  41. Jezu przez krwawe lzy Twojej Najswietszej Matki prosze o opieke nad moimi wnukami;Szymonem,Asia,Kuba ich ojcem Jackiem.Jezu Ty wiesz jak bardzo potrzebuja Twojego uzdrowienia,...nie potrzebuja zdrowi leczenia,.badz im uzdrowieniem amen.

    OdpowiedzUsuń
  42. Przez krwawe Twoje łzy Matko Boska błagam o nawrócenie mojego męża i powrót do żony i 3 dzieci.Proszę o uwolnienie męża z nałogów,proszę o łaskę wybaczenia i wielkiej miłości.Proszę Mateńko Przenajświętsza uratuj moją rodzinę.
    Chwała Tobie Amen

    OdpowiedzUsuń
  43. Matus mój syn alkoholik ma dziś w warszawie kolacje służbową. Proszę Matus bądź z nim. Boje się żeby nie przesadził z alkoholem. Najlepiej żeby nie pił ale mam obawy ze tak nie będzie. Matus błagam o cud. Matus ty wszystko możesz.

    OdpowiedzUsuń
  44. Matus dziękuję. Z Całego Serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Matus moja mama jest psychicznie chora. Bierze leki ale z małym skutkiem. Dziś zrobiła awanturę zięciowi który wyszedł z domu i nie wiem gdzie jest. Błagam przez Twoje krwawe łzy pomóż mojej mamie. Idą święta a w naszej rodzinie awantury. Jak usiąść do stołu jak dzielić się opłatkiem. Nie wiem co robić. Moje serce krwawi. Błagam Matko Pomóż

    OdpowiedzUsuń
  46. Matus dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  47. Matus mój syn dziś powiedział ze jedzie samochodem na wigilię bo nie chce pić. Błagam niech wytrwa w tym co powiedział. Dziękuję. Proszę żeby moja mama pogodziła się ze Zbyszkiem. Ty wszystko możesz.

    OdpowiedzUsuń
  48. Proszę o oczyszczanie duszy i ciała mojego męża,o uwolnienie go od nałogów i powrót do żony i dzieci.wyprostuj Matko Boska nasze drogi.

    OdpowiedzUsuń
  49. Matko no cóż święto Bożego Narodzenia nie pogodzilo mojej mamy i zięcia Zbyszka. Mama nadal obwinia go za wszystkie choroby które ja dotykają. Siostra dziś zamiast się radować płakała bo musiała siedzieć sama przy świątecznym stole. Nie ustaje w modlitwach do ciebie matko. Myślę że z czasem wysłuchasz mnie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Matus mój syn jest alkoholikiem. Nie wiem jak mam do niego dotrzeć żeby zrozumiał ze rani swoją rodzinę i nas rodziców. Wszyscy odeszli od stołu poszli spać a on siedzi sam i pije. Matko tylko ty możesz mi pomóc. Nie opuszczaj mnie. Zaczął się nowy rok. Jest mi smutno. Matko pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  51. Matko przez Twoje krwawe łzy proszę miej w opiece mojego syna alkoholika. Alkohol to jego przyjaciel. Nie zapomni o nim. Zapomniał o matki imieninach ale żeby zabrać z balkonu alkohol bo jest mróz i rozsądku butelki to pamiętał. Krwawi moje serce . Jest mi przykro i smutno.

    OdpowiedzUsuń
  52. Matko przez Twoje krwawe łzy błagam spraw żeby mój syn nie musiał zwalniać się z pracy i szukać kolejnej. Żeby nie musieli przeprowadzać się. Żeby partnerka znalazła prace .błagam z całego serca. Pomóż mi. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mateńko ukochana mojej rodzinie grozi niebezpieczeństwo daj nam anioła stróża żeby nam dopomógł wybaw nas z zagrożenia i pomagaj w szczególności moim dzieciom nawróć nas wszystkich i zbaw ,spraw żeby dzieci dały sobie radę w życiu i żeby były szczęśliwe ,ale nade wszystko żeby się nawróciły i kochały BOGA NADE WSZYSTKO,PANIE POZWÓL NAM Z MĘŻEM DOCZEKAĆ SIĘ ŚLICZNYCH , ZDROWYCH , MĄDRYCH I POBOŻNYCH WNUCZĄT AMEN .JEZU KOCHAM CIĘ ,PRZEZ MARYJĘ I Z MARYJĄ AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mateńko ukochana mojej rodzinie grozi niebezpieczeństwo daj nam anioła stróża żeby nam dopomógł wybaw nas z zagrożenia i pomagaj w szczególności moim dzieciom nawróć nas wszystkich i zbaw ,spraw żeby dzieci dały sobie radę w życiu i żeby były szczęśliwe ,ale nade wszystko żeby się nawróciły i kochały BOGA NADE WSZYSTKO,PANIE POZWÓL NAM Z MĘŻEM DOCZEKAĆ SIĘ ŚLICZNYCH , ZDROWYCH , MĄDRYCH I POBOŻNYCH WNUCZĄT AMEN .JEZU KOCHAM CIĘ ,PRZEZ MARYJĘ I Z MARYJĄ AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  55. Mateńko przez Twe Krwawe Łzy uproś swego Syna Jezusa ,aby w moim domu zapanowała miłość i zgoda,niepowodzenia i nerwy nas opuściły, Pobłogosław nas i proszę o łaskę pracy dla mnie i córki, Mateńko dziękuję za wszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  56. Mateńko przez Twe Krwawe Łzy uproś swego Syna Jezusa w intencji Tobie wiadomej,Ty wiesz najlepiej Mateńko od czego nas uwolnić, zanurzyć w Miłosierdziu Bożym,Moja Mateńko kocham Cię mocno, wielbię i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  57. Matus dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  58. Mateńko kochana przez Twoje krwawe łzy uproś mi proszę u syna Twego łaskie zdrowia żeby moje cierpienie się skończyło i ból ustał o Mateczko dopomóż proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę Cię Mateńko za tego chorego .My marne prochy kłaniamy się Bogu przez wstawiennictwo Twoje Maryjo! Za siebie, też proszę o Dar czynienia Świętej Woli Pana Naszego.

      Usuń
  59. Abym ufała i nie poddawała się zwątpieniu w działanie Ducha Świętego. Niech przez Twe Krwawe Łzy uchodzą wszelkie rozproszenia i wątpliwości,Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Jezu tak po prostu dziękuję. Dziękuję Matus za wstawiennictwo u syna. Jezu ja sama nie poradzę sobie z alkoholizmem syna i proszę spraw żeby nie pił alkoholu bo to nic dobrego dla rodziny. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  61. W intencji Gosi i Darka o przemianę ich serc, o silniejszą wiare I żeby Bóg był dla Nich na pierwszym miejsca. Żeby wzięli ślub kościelny i stali się Bozą rodziną w ktorej zapanuje miłość, zrozumienie, szacunek i zgoda. W intencji ich synka Kubusia o uzdrowienie go z choroby żeby zaczoł ładnie i wyraźnie mowic bo ma ogromny problem z wymawianiem słow i jest bardzo nerwowy żeby się wyciszył I potrafił się skupic I zapamiętywac nowe słowa. W intencji mojego męża o uzdrowienie z choroby nadcisnienia I w intencji jego pracy. W intencji mojego brata Piotrka o uzdrowienie z choroby alkoholowej, żeby przestał pić i zrozumiał ze źle robi i o pracę żeby Jej nie stracił. W intencji mamy żeby bol nogi ustąpił I łatwiej się Jej chodziło i żeby choroba nowotworowa nie wrociła. Jezu ufam Tobie. Matenko modl się za nami. Bóg zapłać za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  62. W Intencji Mamy Bożej. W intencji Moniki i Mateusza o dar maciezynstwa, w intencji Elusi i Jej męża, w intencji Renata J Jej bliskich, Beaty i Jej bliskich, W intencji mojego szefa Janusza, w intencji Agnieszki Jej Mamusi Haliny i przyjaciółki Agnieszki. W intencji Magdaleny I Krzysztofa i ich dzieci, w intencji wszystkich osob ktore się za mnie modliły I modlą i w intencji osob ktore polecają się mojej modlitwie I za ktorych ja sie modle. W intencji grupy Msza swieta Z Modlitwą o uzdrowienie I grupy sw Michał Archanioła w intecji członkow, załozycieli I adminow. We wszystkich intęcjach ktore nosimy w Nasz serduszkach. Jezu ufam Tobie, Matenko modl się za nami. Bóg zapłać za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  63. Przez Krwawe Łzy Twoje Matenko błagam we wszystkich intęcjach ktore noszę w moim sercu. O łaskę zdrowia dla mnie I żebym skompletowała wszystkich dokumenty potrzebne do renty, żeby lekarz wydał mi dokumenty o moim stanie zdrowia albo powiedział gdzie musze się onie zgłosic. I żebym otrzymała rente. Jezu ufam Tobie, Matenko modl się za mną. Bóg zapłać za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  64. Matus kolejny dzień w którym moje obawy zmartwienia pomoglas mi rozwiązać. Mówię wszystkim że za wstawiennictwem Maryji przez Jej krwawe łzy Bóg wysłucha i pomoże rozwiązać każdy problem. Jestem Szczęśliwa Ze W Moim Sercu Mieszka Jezus I Jego Matka. Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  65. Matus tak mi dzisiaj smutno. Przytul mnie. Szepnij mi do ucha że będzie dobrze. Proszę. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  66. Matus dziękuję. Ściskam Cię mocno. Proszę przekaż podziękowania synowi Jezusowi Chrystusowi. Kocham Was.

    OdpowiedzUsuń
  67. Matus błagam wysłuchaj moich próśb. Zrobiłaś wiele. Dziękuję Tobie i Twojemu synowi.

    OdpowiedzUsuń
  68. Matus prosz spraw żeby mój syn nie stresowal się kolejną przeprowadzką szukaniem pracy. Bądź dla niego matka. Pomóż podjąć dobre decyzje. Błagam i dziękuję. Ja będę prosiła przez Twe krwawe łzy o wstawiennictwo u Twojego syna. Jezu wysłuchaj naszych próśb. Proszę i dziękują

    OdpowiedzUsuń
  69. O Matko Boża przez Twoje krwawe łzy proszę o nawrócenie mojego męża,oczyszczenie go z nałogów i powrót do 3 dzieci i do żony. Proszę o łaskę wybaczenia dla nas obu.

    OdpowiedzUsuń
  70. O Matuchno Boza proszę Cię przez Twoje krwawe łzy o dobrego męza dla mojej córki,aby
    znalazła radośc i milość w swoim życiu.Do tej pory nie układa jej się w życiu osobistym a wiem ze bardzo przez to cierpi. Maryjo błagam Cie pomoż mojemu dziecku.Dzikuję.

    OdpowiedzUsuń
  71. Matuchno przez Twoje krwawe łzy proszę o dobrego męza dla mojej córki.Nie uklada jej się w życiu osobistym,bardzo przez to cierpi.Błagam Cię Maryjo o pomoc i wetawiennictwo u Twojego Syna.Amen. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  72. Matus błagam mój syn w sobotę zostaje sam bo partnerka z córką wyjeżdża do Gdańska. Znasz moje obawy. Jest mi smutno bo co to za życie na odległość. Matus jak zjednoczymy nasze siły i poprosimy ojca niebieskiego to cuda się zdarzają. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  73. Matus kocham Cię i Twojego syna. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  74. Proszę Cię mateńko o nawrócenie mojej rodziny wyrwanie z nałogów hazardu alkoholizmu pychy niedojrzałosci aby mój syn był przykładamy ojcem i mężem. Aby moja córka dostała dobrą pracę i męża
    Panie Boże Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  75. Proszę Cię mateńko o nawrócenie mojej rodziny wyrwanie z nałogów hazardu alkoholizmu pychy niedojrzałosci aby mój syn był przykładamy ojcem i mężem. Aby moja córka dostała dobrą pracę i męża
    Panie Boże Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  76. Matus na Twoje ręce składam podziękowanie. Zanieś je przed oblicze Boga i św Józefowi. Jeszcze Nic Pewnego ale promyk nadzieji jest. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  77. Matus jeszcze nie wierzę w to światełko w tunelu. Droga daleka ale z Tobą Twoim synem i św Józefem wiedzę że pokonać ją szybko. Dziękuję Za Wszystko. Kocham was

    OdpowiedzUsuń
  78. Matulo najukochańsza błagam Cię o rozpalenie w sercu Adama miłości do mnie i o tęsknotę jego za mną. Aby powalczył o nasz związek

    OdpowiedzUsuń
  79. Przez krwawe łzy Matki Boskiej proszę Jezu o oczyszczenie duszy i ciała mojego męża Piotra,o łaskę wybaczenia dla nas obu i powrót do żony i 3 dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  80. Proszę Cię Mateńko o zdrowie dla mojej podopiecznej Gertrud, żeby już wyzdrowiała i ja miałam pracę, żeby wszystko się poukladało .

    OdpowiedzUsuń
  81. Proszę Cię Mateńko o zdrowie dla moich rodziców, żeby wszystko się poukladało .

    OdpowiedzUsuń
  82. Proszę Cię Mateńko o zdrowie dla mojej rodziny, żeby wszystko się poukladało .

    OdpowiedzUsuń
  83. Proszę Cię Mateńko o zdrowie dla mnie, żeby wszystko się poukladało .

    OdpowiedzUsuń
  84. Proszę Cię Matko Boża o zdrowie dla mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  85. Matus przez Twe krwawe łzy proszę przyjmij je i zanieś je przed oblicze syna Jezusa Chrystusa. Dziękuję za ogrom łask które otrzymałam za Twoim wstawiennictwem. Jezus dziękuję że wysluchales moich próśb. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję Matus za wszystko. Kocham Cię i Twojego syna

    OdpowiedzUsuń
  87. Matus błagam Cię spraw żeby mój syn nie pisał to co pisze w mediach społecznościowych. Bardzo się denerwuje jak to czytam. Myślę że słusznie i że zrozumiesz mnie. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  88. O Matuchno Boża proszę Cię przez Twoje krwawe łzy o wyzwolenie syna z narkotyków , alkoholu , papierosów,żeby uwierzył że da radę i wyzwoli się. By odnalazł Boga w swoim życiu by żył zgodnie z wolą Bożą, o zdrowie, o pracę, żeby wyzbył się z agresji i uwierzył że z wolą Bożą przezwycięży zło które w jego życiu zaistniało.

    OdpowiedzUsuń
  89. Matus przez Twe krwawe łzy proszę przyjmij je i zanieś je przed oblicze syna Jezusa Chrystusa z prośbą żeby mój syn wytrwał w abstynencji alkoholowej, o szczęśliwe przyjście na świat jego dzieciątka w maju tego roku, o głęboką wiarę , o zdrowe relacje oparte na wierze w Boga w jego rodzinie.Żeby miał stałą pracę i wierzył w swoje możliwości, zdolności i odważnie podejmował decyzje .

    OdpowiedzUsuń
  90. Przez krwawe łzy Matki Boskiej proszę Jezu ratuj naszą rodzinę, przemień serca moich synów uproś nam miłosierdzie Boże,łaskę żywej wiary, duchowego uzdrowienia złącz naszą rodzinę, bo dzieci moje pogubiły się w życiowej drodze uwolnij ich od nałogów , proszę o zdrowie i stałą pracę dla nich żeby mogli utrzymać swoje rodziny Jezu wysłuchaj moich próśb.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  91. Matus nie fajnie zaczął się ten tydzień. Mama która od dłuższego czasu nie dokuczala zięciowi i cieszyłam się że przeszła przemianę duchową a tu dzisiejszej nocy to wróciło. Gloria moja kochana wnusia podziebila się. Proszą żeby wszystko było ok. Żeby moja mama i gloria przestały spokojnie noc. W tym tygodniu mój syn ma mieć gastroskopie. Błagam O Dobry Wynik. Matus nie opuszczaj. Matus pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  92. Matus tak po prostu zwyczajnie dziękuję. Kocham Cię i Twojego syna Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  93. Matko proszę modląc się do Twoich krwawych łez żeby moja mama która jest chora na schizofrenię nie obwiniala rodzinę mojej siostry za to co siedzi w jej głowie. Prawie dwa miesiące było spokoju a w tym tygodniu znów za wszystko obwinia zięcia. Ma 88 lat i marzeniem moim jest to żeby pogodziła się z córką i zieciem. Jezu ufam Tobie że wysłuchasz mojego wołania. Jezu troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  94. Witaj. Matus wczoraj byłam na urodzinach wnusi. Dziękuję za miłe spędzony dzień. Matus miej moja wnusie w swej opiece. Błagam spraw żeby rodzice wychowali ja w duchu wiary nadziei i miłości. Mój syn ma w piątek rozmowę kwalifikacyjną. Matus bądź z nim w tym dniu.Matus dziękuję że jesteś i dziękuję że na świat przyszedł Twój syn Jezus Chrystus. Dziękuję Za Wszystko. Bóg zapłać. Jezu ufam Tobie. Jezu troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  95. Matko Boża witam z Tobą nowy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  96. Matko Boża, Ty wiesz jak jest mi ciężko i jak bardzo się boję. PROSZĘ aby Twój Syn -Jezus Chrystus przez Twoje krwawe łzy spełnij moja prośbę nowej pracy i uwolnienia. MATKO Ty wiesz co przechodzę. Proszę daj mi wytchnienie i spokój duszy. O to proszę Ciebie Matko i Jezusa Chrystusa. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  97. Matus wysłuchaj moich próśb. Dziękuję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  98. Matus dziś moja mama od rana dokucza mojej siostrze i jej członkom rodziny. Niczego bardziej nie pragnę jak spokoju. To psychiczne znęcanie się jest zależne do niej bo to choroba. Tylko Ty matko możesz coś zrobić wstawiając się u swojego syna. Siostra Jest tak znerwicowana że życzy mamie co najgorsze. Ja jak to słyszę to jest mi smutno i będzie to kolejny stracony dzień. Wiara nadzieja i miłość sprawia że człowiek jest szczęśliwy. To wszystko tli się we mnie i jak mi nie pomożesz to zgaśnie. Juz tylko cud może cokolwiek zmienic. I o taki cud błagam. Niech leki które mama bierze za działają. Ty matko wszystko możesz. Błagam. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  99. Wiem Matus ze kiedyś przyjdzie ten dzień na który czekam. Kocham Cię. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  100. Matus proszę spraw żeby mój syn jutro dostał informacje ze przyjęli go do pracy. Dziękuję za wszystko. Kocham Cię i Twojego syna Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  101. Matus trudno nie dostał syn tej pracy. Smutno mi ale wiesz co robisz. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  102. Matus może jutro.

    OdpowiedzUsuń
  103. Prosze o dostaniecie sie na studia

    OdpowiedzUsuń
  104. Matus dziękuję za wszystko i proszę żeby mój syn i Pati nsprawili samochód i przyjechali na święta. Kocham cie i twojego syna

    OdpowiedzUsuń
  105. Matus mój syn poszedł pić alkohol . Jest mi smutno. Kolejne święta takie same a myślałam że może w tym roku będzie inaczej. Nie wiem o co prosić. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  106. Matus dziś po raz kolejny dostałam znak że opiekujesz się mną. Dziękuję. Kocham Cię i Twojego syna. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Niech Twoje krwawe łzy, o Matko Bolesna , przemienią mego syna Filipa,którego zawierzam Tobie.Proszę,uwolnij go od złego ducha i od uzaleznienia od komputera!! Ratuj Matko Miłosierna moje dziecko!!

    OdpowiedzUsuń
  108. Matko przez Twoje krwawe łzy proszę cię miej w opiece moja wnusie Glorie. Błagam Cię z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  109. Matus tak mi smutno. Rozwiał moje oczy. Błagam. Ty wszystko możesz. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  110. Matus ja juz o nic nie proszę. W dzisiejszym dniu opuściłas mnie. Smutno mi.

    OdpowiedzUsuń
  111. Przepraszam. Kocham Cię i Twojego syna Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  112. Przez Twe Krwawe Łzy Mateńko proszę Cię aby mój mąż nawrócił sie i zeby zawsze już bardzo tęsknił za mną i kochał juz do końca naszych dni.Mateńko uproś proszę u Twego Syna o dobre zakonczenie dla mojej córki nauki i o prace dla mojego syna Artura.Ty Mateńko wszystko możesz.Kocham Cię.Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  113. Mateńko miej w opiece moją rodzine,proszę abyś pomogła Mateńko mojej córce Milence w zaliczeniu przedmiotów,aby syn Artur dostał sie do pracy i aby mój mąż tęsknił i kochał mnie do konca zycia.Aby nigdy mnie juz nie zranił.Kocham Cię Mateńko.

    OdpowiedzUsuń
  114. Mateńko moja dziękuję Ci za wszystko,za to ze Jesteś.Proszę Cie ratuj nasze małżenstwo i miej w swej opiece cała moją rodzine.Kocham Cię i dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  115. Matus wszystko się wali. Matus tylko Ty możesz zrobić wszystko. Nie rozumiem dlaczego to wszystko się dzieje. Ja juz nie wiem o co mam prosić tyle tego się nazbierało. W twoje ręce oddaje wszystko. Kiedys to zrobiłam i nie wiem kiedy jak i gdzie ale wszystko szczęśliwie się skończyło. Dziękuję. Kocham Cię i twojego syna

    OdpowiedzUsuń
  116. Mateńko Moja proszę Cie o zdrowie dla mnie,proszę spraw zebym sie nie martwila.Prosze bardzo miej mnie w swojej opiece.Bóg Zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  117. Przez Twe Krwawe Łzy Mateńko proszę Cię, uwolnij mojego męża od wszelkich uzależnień i przywiązań. Proszę, niech wróci na drogę Bożych Przykazań. Ratuj nasze małżeństwo. Od Boga odszedł ale niech do Boga wróci- daj mu tę moc!Oddal od niego złych ludzi i ich wpływów!!!W Tobie Mateńko nadzieja!!!

    OdpowiedzUsuń
  118. Matko Boża tylko Ty wiesz jak cierpię i jak bardzo się boję. Błagam Cię ratuj mnie przez złem i zakończ moje cierpienia.

    OdpowiedzUsuń
  119. Proszę o nawrócenie synów i męża błagam Jezu przez łzy Twojej Najświętszej Matki

    OdpowiedzUsuń
  120. Panie Jezu przez krwawe łzy Twej Najświętszej Matki proszę Cię o uwolnienie mojego męża od szatana, złych duchów. Złam wszelkie złożeczenia, przeklenstwa i klatwy, ktore padly na nasze małżeństwo, na mnie i mojego współmałżonk.Nawróć go na dobra droge rozjaśnij jego rozum a w serce wlej Twoja miłość. Połącz nas na nowo węzłem małżeńskim. Spraw by się opamietal wrócił do małżonki i w pełni realizował przysięgę małżeńską.

    OdpowiedzUsuń
  121. Panie Jezu przez krwawe łzy Twojej Najświętszej Matki proszę o ponowne połączenie małżeństwa mojego brata i potrzebne łaski dla nich.Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  122. Jezu przez Krwawe Lzy Twojej Matki wysluchaj mnie prosze uzdrow moje cialo i uzdrow moja dusze.

    OdpowiedzUsuń
  123. Panie Jezu przez krwawe łzy Twej Najświętszej Matki Wysłuchaj mnie, modlących się za cud uzdrowienia mojej najmłodszej córki. Oraz moich starszych dwóch córek. Proszę o nawrócenie ich ojca, wyzwolenie się z nałogu alkoholowego, złego postępowania względem mnie,sam tego nie rzuci nałogu,nie chce. Za Twoim pośrednictwem Panie proszę o łaski o jakie modlę się.

    OdpowiedzUsuń
  124. Panie Jezu przez krwawe łzy Twej Najświętszej Matki, spojrzyj na mnie i uspokój moje serce, pewna osoba zniszczyła mnie doszczętnie, nie robi sobie z tego nic.Zdradzał, kłamał, poniżał,upokarzał i inne złe rzeczy.On i kobieta, z którą mnie zdradzał wyśmiewają się, podstępy ,intrygi.To zły człowiek nie zdający sobie sprawy,że świadomie rani,niszczy. Teraz wiem,że kobiety, kłamstwa,wyzwiska i inne normalna dla niego rzecz. Są szczęśliwi, ja wrakiem człowieka patrząc na to wszystko i łzy codzienne...złe wspomnienia--Panie wiesz. Dlaczego tak ? Za czystą miłość i oddanie? Pomóż mi Panie Jezu,zapomnieć, nie cierpieć.Żyć dla dzieci.Z tym,że mnie nęka,nie chce zostawić w spokoju, proszę o wysłuchanie Jezu-Ty wiesz. Kocham Cię Panie,Ufam.

    OdpowiedzUsuń
  125. Przez Krwawe Łzy Twej Najświętszej Matki błagam Jezu o zdrowie dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  126. O Jezu przez Krwawe Lzy Twojej Najswietrzej Matki prosze Cie o otwarcie serc zatwardzialych grzesznikow

    OdpowiedzUsuń
  127. Jezu Miłosierny, proszę Cię przez Krwawe Łzy Twojej Matki o uzdrowienie małżeństwa córki, przemianę zięcia, rozpalenie miłości, uleczenie ran, przemianę serca, szacunek, odizolowanie od złych wzorców, uzdrowienie i uwolnienie, Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  128. Matko Przenajswietsza prosze Cie o uwolnienie z nalogow mojego syna Dawida, o znalezienie przez niego sensu zycia, dobrej pracy i madrej zony. Prosze Cie tez o zycie wieczne i spokoj duszy dla mojego syna Damiana oraz o szczescie, zdrowie i blogoslawienstwo dla calej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  129. Matenko , przez Twoje Krwawe łzy prosze ratuj Mój związek przed rozpadem. Prosze o łaske pojednania , przebaczenia i Miłości.Oświec Marka umysł A serce wypełnij miłościa do mnie. Przywróć miłość i zgodę w naszym związku zrywając między nami wszelkie diabelskie węzły i pokusy. Zjednocz nas ponownie i złącz nas w miłości.

    OdpowiedzUsuń
  130. Matko przez Twoje Krwawe Lzy, proszę Cie wintencji mojego meza, ratuj Go i dopomóż, żeby mi nie sprawial przykrości niesprawiedliwymi osadami i żeby nie oddalil się ode mnie, Matko ratuj blagam

    OdpowiedzUsuń
  131. Matko przez Twoje Krwawe łzy proszę Cię aby moje prośbyi modlitwy zostały wysłuchane ,aby Pan Jezus obdarzył łaską dobrej żony mojego syna Adama .Jezu ufam Tobie


    OdpowiedzUsuń
  132. Matko przez Twoje Krwawe Lzy, proszę Cie o opiekę mojej rodziny i przemień serca mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  133. Matuchno proszę Cie przez krwawe lzy o laske zdrowych oczu i ty poważnych organow które nie domagają Bogdanowi,modl się za nami,nigdy mi tej pomocy Mateczko nie odmawiasz

    OdpowiedzUsuń
  134. Matko Najświętsza, uproś u naszego Pana poprzez Twoje Krwawe łzy, łaskę dla mojej córki, aby uwolniła się od narkotyków i powróciła na łono rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  135. Matko Najświętsza upros u naszego Pana poprzez Twoje Krwawe Łzy ,łaskę dla mojego syna aby poznał dziewczynę która go szczerze pokocha.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  136. Matko najświeższa uproś u naszego Pana poprzez twoje krwawe łzy o uzdrowienie mojego małżeństwa przywróć miłość i zgodę uwolnij męża od złych wzorców jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  137. Matuchno kochana, Ty powiedziałaś, że kto modli się na różańcu nie zostanie pominięty,,o pomóż Matuchno i przywróć do zdrowia Tatę u którego stwierdzono guza płuca.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  138. Najukochańsza Mamusiu Maryjo proszę w intencji wszystkich małżeństw które znam i związków niesakramentalnych o uzdrowienie i nawrócenie.Uproś u swego Syna Jezusa powrót na łono Kościoła dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  139. Najukochańsza Mamusiu Maryjo proszę w intencji wszystkich małżeństw które znam i związków niesakramentalnych o uzdrowienie i nawrócenie.Uproś u swego Syna Jezusa powrót na łono Kościoła dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  140. Mateńko Kochana dziękuję Ci za wszystko. Otocz opieką Naszą rodzinę I wspieraj jak zawsze. KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  141. Mateńko Kochana dziękuję Ci za wszystko. Otocz opieką Naszą rodzinę I wspieraj jak zawsze. KOCHAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  142. Przez Krwawe Łzy Twojej Najświętszej Matki proszę Cię o Jezu o zdrowie dla mojego syna Marka

    OdpowiedzUsuń
  143. Przez krwawe łzy Twej Najświętszej Matki proszę Cię Jezu o łaski dla mojej córeczki Lenki, błagam pomóż jej i daj jej siłę.

    OdpowiedzUsuń
  144. Przez krwawe łzy Twej Najświętszej Matki proszę Cię Jezu o łaski dla mojej córeczki Lenki, błagam pomóż jej i daj jej siłę.

    OdpowiedzUsuń
  145. Renata Matko Najświętsza, uproś u naszego Pana poprzez Twoje Krwawe łzy, łaskę dla mojego mężą , aby zrozumiał że ma rodzinę i wrócił do rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  146. O Jezu,wysłuchaj prośby mojej- przez Krwawe Łzy Twojej Najświętszej Matki.Ratuj nasze małżeństwo przed nieszczęściem rozpadu.Proszę o łaskę pojednania,przebaczenia,nawrócenia i cudu przemiany męża.Uzdrów i oświeć jego umysł a serce wypełnij Twoją miłością.Krwi Chrystusa przywróć zgodę i miłość w naszym małżeństwie

    OdpowiedzUsuń
  147. Panie Jezu,proszę przez Krwawe Łzy Twej Matki, uratuj moje małżeństwo, mojego męża, który jest zawładnięty siłą nieczystą kochanki, wypełnij jego serce Duchem Świętym. Uwolnij jego umysł od złych pokus, serce od demonów nieczystości i przywróć w naszej rodzinie spokój i miłość. Matko Najświętsza powierzam Ci jego całego. Zanurzam go w Krwi Chrystusa i wierzę, że w końcu zrozumie swój błąd. A mnie daj siłę. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  148. Matko Przenajświętsza nie opuszczaj mojej córki,otwórz jej serce,spraw, aby wróciła do Boga,wyzbyła się złości i gniewu. Spraw, aby potrafiła troszczyć się o innych, zdobyła się na poświęcenie dla innych i rozumiała czym jest miłosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  149. Ukochana Matko Boża,przez Twoje łzy proszę Boga o uzdrowienie Pawła,i łaskę wiary i trzeźwości dla moich dzieci,Jezu ratuj moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  150. Matko Przenajświętrza poprzez Twoje krwawe łzy proszę o łaskę zdrowia dla Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  151. Kochana Matenko chce Ci z calego serca podziekowac za otrzymane laski ,ale prosze Cie wstaw sie do Twojego kochanego Syna o pomoc dla mojej corki .Niech Milosierny Bog wyleje zdroje lask na nia i pomoze jej wyjsc z tych chorob ktore ja mecza.

    OdpowiedzUsuń
  152. Dziękuję za opiekę i otrzymane łaski

    OdpowiedzUsuń
  153. Mateńko Ty wiesz o co proszę, wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje