Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 2 lutego 2014

MODLITWY DO ŚW. AGATY



Modlitwa

Panie Boże, święta Agata zawsze podobała się Tobie dzięki swej czystości i przez swoje męczeństwo. Niech za jej wstawiennictwem otrzymamy miłosierne przebaczenie naszych grzechów. Amen.

Modlitwa:

Wszechmogący Boże, Ty w osobie świętej Agaty, dziewicy i męczennicy, dałeś nam wzór miłowania Ciebie całym sercem; spraw abyśmy mogli się cieszyć jej wstawiennictwem i swoją pracą wielbić Ciebie, a bliźnim naszym przynosić zdrowie i radość. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.



Modlitwa św. Agaty 



"Panie Jezu Chryste, Ty przenikasz serce moje, Ty znasz moje życzenia, do Ciebie chcę należeć ze wszystkim, czym jestem i co posiadam. Bądź moim pasterzem, niech ja będę Twoją owieczką. Strzeż mnie w świętej walce o Twoją chwałę i wzmocnij słabość moją".  


Modlitwa

Boski Zbawicielu, daj za przyczyną św. Agaty, abyśmy nie służyli światu i grzechowi, lecz jedynie Tobie; iżbyśmy osiągnęli prawdziwą wolność dzieci Boga i z Tobą mogli kiedyś panować w Królestwie Ojca Twojego. Amen.


Modlitwa przez wstawiennictwo św. Agaty

Wszechmogący Boże, niech nam wyprosi Twoje miłosierdzie święta Agata, dziewica i męczennica, która podobała się Tobie, dzięki męczeństwu i poświęconej Tobie czystości.
Przez zasługi świętej Agaty, naszej patronki, błagamy Cię Boże, umacniaj nas, abyśmy nie zrażali się nigdy trudnościami i bólem, lecz by nasza miłość hartowana w cierpieniu jak w ogniu rozgrzewała serca innych i wiodła nas do Ciebie.
Wszechmogący Boże, niech święta Agata wstawia się za nami i naszymi bliskimi, wyjednuje nam potrzebne łaski, opiekuje się nami i chroni od wszelkich niebezpieczeństw. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen.

123 komentarze:

  1. Błagam cię św Agato aby guzek w mojej piersi był niegroźny. Chron mnie i moja rodzinę od chorób. Amen. 15-letnia Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o uzdrowienie córeczki Rozalki z fakomatozy i syna Michała z nerwicy natręctw

      Usuń
  2. święta Agato wstaw się za moją mamą, która choruje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o łaskę zdrowia dla córeczki Rozalki,która została pogryziona przez psa,o rychły powrót do zdrowia i potrzebne siły duchowe i materialne dla rodziny.

      Usuń
  3. Święta agato proszę cię o pomoc i o pomoc bym otrzymał finansową jaką oczkuje lub nawet lepszą w sprawie spłaty kredytu i pomocy od kogoś . Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę Cię św. Agato, abym mogła karmić piersią, abym miała pokarm, a Weronika chciała ssać pierś. Proszę Cię mocno. Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Sw Agato dopomoz w waznej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez wstawiennictwo św.Agaty proszę by moje duchowe małżeństwo przetrwało próby czasu i w czystości wzrastało dla dobra wielu dusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Swieta Agato , Kochana moja Patronko, spraw aby wszystkie prosby zamieszczone tutaj do Ciebie spelnily sie w jak najszybszym czasie. Niech tak sie stanie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta Agato Patronko moja czuwaj nade mną i moją rodziną. Chroń mnie i moją córkę przed rakiem piersi i całą rodzinę miej w swojej opiece. Daj siłę wytrwania w walce z nałogiem bliskiej mi osoby. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. błagam Cię o uzdrowienie mojej synowej....

    OdpowiedzUsuń
  10. błagam o uzdrowienie mojej synowej.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Agato błagam o pomoc w znalezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIĘTA AGATO - PROSZĘ O ZDROWIE CIAŁA I DUSZY DLA MOJEJ KUZYNKI ELŻBIETY

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Agato, wyproś u Pana Naszego, aby pokierował mojego syna, tam gdzie mógłby dostać dobrą pracę w kraju i nie musiał zostawiać żony samej z dziećmi. Proszę Cię!

    OdpowiedzUsuń
  14. Św. Agato uchroń moją żonę od chorób piersi i łona. Niech ta zmiana w jej piersi zaniknie. Niech będzie zdrową nam Matką i Żoną ku Twej chwale i Trójcy Przenajswiętszej. Amen .

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Agato, moja Patronko, wskaż mi właściwą drogę, abym przestała błądzić. Chcę znaleźć to, czego szukam, niech odejdą troski, a przyjdzie do mnie miłość i szczęście. Jeśli moje zdrowie szwankuje, uzdrów mnie, uzdrów również moja duszę, spraw, aby uśmiech na mojej twarzy powrócił, a wraz z nim, lepsza ja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Agato, podziwiam Cię za Twoją odwagę i chciałabym prosić o siłę w pokonywaniu trudności.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sw Agato proszę Cię o zdrowie i sile dla mojego Ukochanego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Św Agato umiłowana córko Boga dopomóż mi w pokonaniu raka, żebym nie straciła piersi i nie miała przerzutów. By dobry i miłosierny Bóg ulitował się nade mną i jeśli to jest zgodne z jego wolą uzdrowił z tej strasznej choroby, Marzę by żyć, założyć rodzinę i móc jeszcze karmić piersią

    OdpowiedzUsuń
  19. Św. Agato pomóż mi zdać egzamin na prawo jazdy, spraw abym zawsze poruszał się bezpiecznie samochodem i nie zboczył z drogi wiary. Norbert

    OdpowiedzUsuń
  20. Swieta Agato upros mi prosze lake zdrowia moich piersi. ciagle cos sie dzieje. Upros mi takze laske silnej wiary

    OdpowiedzUsuń
  21. Swieta Agato upros mi prosze lake zdrowia moich piersi. ciagle cos sie dzieje. Upros mi takze laske silnej wiary

    OdpowiedzUsuń
  22. Św Agato przymnóż mi wiary i dodawaj męstwa prosze cie uproś łaskę miłowania Boga z całym swoim sercem dusza ze wszystkich sił swoich oraz łaskę uzdrowienia moich piersi

    OdpowiedzUsuń

  23. Swieta Agato , prosze Cie o wstawiennictwo za mnie do
    Boga , 2 marca mam operacje piersi mam 3 cm. guza zlosliwego , wiem co to znaczy aja chce moje dzieci widziec jak rosna moja siostra
    Malgosia zmarla w mlodym wieku zostawiajac dwoje dzieci, widze ich bol nie chce aby i moje dzieci musialy tak cierpiec ,
    Jezu Ufam Tobie .



    OdpowiedzUsuń
  24. Święta Agato , pomóż mojej babci aby wyzdrowiała.+

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja modlitwa o pokarm: "Święta Agato, Ty która cierpienie fizyczne i męczeńską śmierć oddałaś na chwałę Bogu, która dochowałaś Mu wierności mimo bólu i trudu, proszę Cię spraw, bym mogła i potrafiła karmić moje dziecko piersią, bym miała pokarm, który sprawi, że będzie zdrowe i silne. Proszę pomóż mi, bym nie zrażała się niepowodzeniami i trudem opieki nad niemowlęciem, bym potrafiła dać mu to, czego naprawdę potrzebuje, aby stało się w przyszłości dobrym człowiekiem, miłym Bogu." Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta Agato proszę o łaskę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta Agato moja Patronko, uwolnij mnie od złych emocji, pokieruj na drogę do mojego miejsca na ziemi, bezpiecznego i pełnego miłości.

    OdpowiedzUsuń
  28. św, Agato pomóż w karmieniu mojej córki piersią pomóż i jej i mi, uspokój nas dodaj wiary módl się za as do Pana Boga naszego.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta Agato, dodaj mi odwagi i siły by znieść chemioterapię bez powiklan i wyzdrowieć. Pomóż wychowac mojego syna. Agata

      Usuń
  29. Św Agato, blagam o cud - by wyniki testow w poniedzialek byly dla mnie pomyslne. Uchron mnie, prosze, od powrotu tej okropnej choroby. Modl sie za mnie, abym mogla wychowac moja cudowna coreczke. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysluchaj mojej prosby, Św Agato. Blagam

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosze Cie Sw Agato. Wstaw sie do Pana Boga naszego any wybaczyl mi grzechy moje i przywrocil mi zdrowie. Niechaj da madrosc chirurgowi, radiologom, wszystkim lekarzom pod ktorych opieke sie powierzam z ufnoscia. Jezu, ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  32. święta Agato proszę o łaskę zdrowia dla mojej mamy u której wykryto guza na piersi i zaczyna leczenie spraw żeby okazał się łagodny .Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świeta Agato, dziekuje Ci za bezpieczna operacje i za dobre rokowania i w miare pomyslne wyniki. Wypros mi u Boga Wszechmogacego łaske, aby ta choroba juz nigdy nie powrocila do mojego ciala i abym mogla byc wsparciem i pomoca dla mojej rodziny przez wiele jeszcze lat. Chwala Ci, Św Agato, Panie Jezu i Najswietsza Matko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta Agato, Służebnico JEZUSA CHRYSTUSA, Pana naszego, uproś błagam w JEGO IMIĘ Łaskę zdrowia dla mojej kochanej małżonki Magdy. PANIE BOŻE, przez wstawiennictwo Świętej Agaty spraw, by jej piersi były wolne od wszelkich chorób. Daj nam PANIE pogodę ducha i spraw, byśmy zawsze kochali CIEBIE najmocniej. Chwała TOBIE PANIE BOŻE, JEZU CHRYSTE, DUCHU ŚWIĘTY. Matko Najwyższa, módl się za nami. ALLELUJA AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Św. Agato za wstawiennictwo Twoje do BOGA OJCA! Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, jak było na początku, jest teraz i zawsze i na wieki wieków AMEN! Moja żona Magda jest zdrowa! Proszę o dalsze Wstawiennictwo i Łaski za Twoją przyczyną dla mojej rodziny i wszystkich ludzi, którzy polecają się Twej wspaniałej opiece. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę Cię św Agato o pomoc w pisaniu decyzji sądu na rozgraniczenie drogi do mojego domu rodzinnego i działki koło domu. Proszę o kontakt dobry z dziećmi i wnukami.

    OdpowiedzUsuń
  37. Św Agato proszę o zachowanie od raka i innych gazów.Prosze o ochronę przed wirusami i innymi ,żadkimi i nagłymi chorobami i wszelakim złem, mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta Agato proszę Cię o modlitwę za mnie aby jak najszybciej ustąpił paraliż twarzy obym szczęśliwe się rozwiązała i urodziła zdrowe dzieciątko.Prosze Cię aby Piotrek został uleczony z choroby pęcherza.Ulituj się nade mną Św Agatą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o pomoc w sprowadzeniu ze świata moich dzieci do domu rodzinnego i na swoją ojcowiznę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę o wygranie sprawy w sądzie i żebym mogla spokojnie dojeżdżać do mojego domu rodzinnego. Proszę żebym w przyszłym roku mogła już spokojnie nocować w tym domu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę Cię św Agato o szczęśliwe rodzicielstwo dla córki Justyny, uwolnienie z.gozow w piersi i możliwość karmienia mlekiem z jej własnej piersi.
    Proszę o uwolnienie zgózów ,wszystkie moje córki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Św. Agato spraw szybko żebym mogła zamieszkać w domu moim rodzinnym i zrobić tam podziękowanie sąsiadom moim za pomoc ,która mi wyswiadczyli w mojej obronie w sądzie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o modlitwę ,o przemianę ser dla dzieci i wnuków.
    O szacunek do mnie od zieciow i synowej.
    O dar przyjaźni ze sadziadami
    O zaprzestania w moim domu krytyki księży.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Święta Agato proszę o stawiennictwo za moim tatą aby wyszedł z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Święta Agato proszę o powrót do zdrowia mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta Agato dopomóz mojej dziewczynie i mi w rozwijaniu naszej miłości i przetrwaniu wszystkich sprzeczek i niejasności. Chroń nas i nasze rodziny od złego.

    OdpowiedzUsuń
  48. Święta Agato proszę o wstawiennictwo o pomoc finansową na dalszą budowę domu .

    OdpowiedzUsuń
  49. Święta Agato proszę cię uproś u Boga szczęście dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  50. Święta Agato proszę o wstawiennictwo o mój powrót do zdrowia i ochronę mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  51. święta Agato, proszę żebym była zdrowa..

    OdpowiedzUsuń
  52. Święta Agato,moja Patronko, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga za duszę mojego zmarłego syna Tomasza. Nie pozwól, aby cierpiał za moje grzechy. Pomóż mu, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Święta Agato. Bardzo Cię proszę o łaskę zdrowia dla mnie i mojej rodziny. Spraw,abym zmiana nie okazała się groźna.

    OdpowiedzUsuń
  54. Proszę za siostrę I jej męża o dar potomstwa dla nich

    OdpowiedzUsuń
  55. Matenko przez wqstawiennictwo Sw.Agaty
    blagam o pomoc w rozwiazaniu wszystkich problemow mojego zycia i mojej rodziny,o zalatwienie pracy cha?upniczej,wyjscia z trudnej sytuacji finansowej,o wyjscie corek z domu dobrych dla nich partnerow,niech za?oza rodziny i maja dzieci,niech corka za?ozy firme i ma duzo pracy,daj jej si?y i niech sie nie poddaje tylko spe?nia swoje marzenia,
    a ja zebym dosta?a pomoc od moich rodzicow, wygranie w totolotka co da za?atwienie spraw finansowych,si?y na kazdy dzien i spokojne dni bez obaw i strachu, niech zaczniemy zyc w spokoju ,
    blagam Matko pomoz prosi Ela

    OdpowiedzUsuń
  56. Swieta Agato. Zabierz z mojej rodziny choroby psychiczne i fizyczne. Żeby moja maz nie byl taki nerwowy i żeby malzenstwo przetrwało i dawalo przyklad dzieciom. Blagam Cię o to. A jesli to sie nie spelni to inaczej to rozwiaz- bo ja w takim stanie trwac nie moge.

    OdpowiedzUsuń
  57. Sw Agato wstaw sie u Boga o moja rodzine. Niech Bog ochroni nas przed chorobami psychicznymi i fizycznymi w mojego meza od tych wielkich nerwow ktore nas niszcza. A jesli to mi nie dane to niech inaczej rozwiąże moja sytuacje bo ja dluzej tak nie dam rady. Twoja, Kinga

    OdpowiedzUsuń
  58. Święta Agato wyjednaj uzdrowienie z hemofilii dla Agatki. Wyjednaj wszystkie potrzebne łaski dla Jej rodziców i rodzeństwa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  59. Święta Agato wyjednaj u Boga uzdrowienie z hemofilii dla Agatki i wszelkie potrzebne łaski dla Jej rodziców i braci. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  60. Św. Agato proszę Cię o poukładanie mojego życia osobistego i zawodowego, abym przestała już cierpieć.

    OdpowiedzUsuń
  61. Święta Agato, wstaw się za mną, abym wygrała walkę z choroba i nowotwór nigdy nie wrócił. Magda

    OdpowiedzUsuń
  62. Święta Agato proszę Cię aby zmiana w mojej piersi okazała się niegrozna i o zdrowie dla wszystkich którzy Ciebie Św.Agato proszą. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  63. Sw.Agato proszę o łaskę zdrowia i uwolnienie mnie z nerwicy.Prosi Danuta

    OdpowiedzUsuń
  64. Świeta Agato, proszę Cię aby dziecko, które w sobie noszę urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swięta Agato proszę o to aby Jaś zaczął normalnie jeść i rozwijać się jak
      zdrowe dziecko .

      Usuń
  65. Święta Agato,proszę Cię,daj żeby dziecko które w sobie noszę urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  66. Święta Agato Patronko moja czuwaj nade mną i moją rodziną. Chroń mnie i moją córkę przed rakiem piersi i całą rodzinę miej w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  67. Święta Agato Patronko moja czuwaj nade mną i moją rodziną. Chroń mnie i moją córkę przed rakiem piersi i całą rodzinę miej w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  68. Patronko moja wstaw sie prosze za mna.. prosze o uzdrowienie ..choruje na raka piersi...

    OdpowiedzUsuń
  69. Św. Agaty za Twoim wstawiennictwem dziękuję Bogu za łaskę życia w mojej chorobie.proszę O miłość i zgodę w rodzinie o wiarę i Boże błogosławieństwo.Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. ŚwAgato,proszę o dobre wyniki z badań piersi Jezu Ufam Tobie ,Jezu Ty się tym zajmij Amen

    OdpowiedzUsuń
  71. Święta Agato. Proszę Cię wstaw się za mną wyproś mi łaskę zdrowia, oby guz który w piersi wyczuwam zmniejszył się, lub żeby nie okazał się niczym grożnym.

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Agata uchron nas od burz wiatrów i wszelakich klęsk
    HB

    OdpowiedzUsuń
  73. ŚWIETA AGATO BŁAGAM POMÓŻ MOJEJ MAMIE WYKRYTO U NIEJ NOWOTWÓR BŁAGAM DAJ JEJ ŁASKE WYZDROWIENIA OTACZAJ OPIEKĄ CAŁĄ MOJĄ RODZINĘ..

    OdpowiedzUsuń
  74. Święta Agato spraw, aby mój mąż dostał pracę na, która czeka jak najszybciej.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  75. Święta Agato spraw proszę aby mój syn wyzdrowial po siedmio i pół roku bólu gardla. Lekarze niewiedzą co mu jest. WTobie Święta Agato mam nadzieje. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  76. Święta Agato spraw proszę aby mój syn wyzdrowial po siedmio i pół roku bólu gardla. Lekarze niewiedzą co mu jest. WTobie Święta Agato mam nadzieje. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  77. Święta Agato patronko moja proszę wstaw się za mną i wyproś łaskę zdrowia dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  78. Święta Agato spraw żebym mogła karmić moje dziecko wyłącznie piersią. Ze bym miała wystarczającą ilość pokarmu a moja córka najadala się i zdrowo rosła.

    OdpowiedzUsuń
  79. Święta Agato proszę Cię abym jak najlepiej napisała egzaminy, aby ja i moi rodzice byli zdrowi i abym dostała się do wymarzonej szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  80. Św Agato patronko moja błagam zanies do Boga moja modlitwę, aby zmiany w piersi nie były groźne. Wierzę że za Twoją przyczyną Bóg okaże mi swoje Miłosierdzie .

    OdpowiedzUsuń
  81. Święta Agato proszę Cię byś spełniła prośby wszystkich tutaj proszacych oraz o te, które mam w sercu i o które gorąco Cię prosze...

    OdpowiedzUsuń
  82. Święta Agato, patronko kobiet chorych na nowotwory piersi, proszę Cię za Żanetą, jeśli taka wola Boża o zdrowie i życie dla niej, o siłę w walce z rakiem, o wolę walki. Wyproś dla niej wszelkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  83. Sw.Agayo miej w swojej opiece córkę Paulinę,by guzy nie powróciły.opiekuj się nią i wspieraj,daj łaskę silnej wiary,proszę o zdrowie dla męża, pomóż mojemu synowi w jego chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Proszę Cię o uzdrowienie ze skrzywień kręgosłupa dla moich trzech córek.

    OdpowiedzUsuń
  85. Św Agato miej nas w swojej opiece, oręduj za nami u Pana Boga, abyśmy u strzegli się groźnych chorób szczególnie piersi. ŚW AGATO, módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  86. O św. Agato wiem że wstawiasz się dzisiaj za mnie u Boga i dziękuję Ci za to. Proszę Cię właśnie dziś uproś naszego Pana o łaskę powrotu mojej żony do naszej wspólnoty modlitewnej i kościelnej.

    OdpowiedzUsuń
  87. Święta Agato proszę o modlitwę dziekczynna i wsparcie o uleczenia naszych ciał dusz i relacji i małżeństwa i rodziny.
    Dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  88. I o zdrowie Pani Karoliny.
    Ojcze dziękuję i proszę w Imie Jezusa a Tobie Maryjo w ręce to oddaje.
    Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  89. Sw Agato blagam Cie poprzez Twoje wstawiennictwo o uzdrowienie z raka piersi.aby nigdy ta choroba nie wrocila.

    OdpowiedzUsuń
  90. Sw Agato blagam Cie poprzez Twoje wstawiennictwo o uzdrowienie z raka piersi.aby nigdy ta choroba nie wrocila.

    OdpowiedzUsuń
  91. Sw Agato patronko moja módl się za nami wypros zdrowie dla mojego syna Krzysia niech przemowi niech Pan będzie łaskaw oraz zdrowie dla moich córek mojej mamy moje i męża Amen

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochana św.Agato przez Twoją wielką miłość do Jezusa błagam Cię o łaskę wyleczenia nowotworu piersi mojej ukochanej żony.

    OdpowiedzUsuń
  93. Św. Agato zanieś moje podziekowania do Ojca za wspaniałe życie jakie do tej pory miałem bez poważnych chorób bez trosk i zmartwień podziekuj w moim imieniu za moich rodziców którzy dali mi zycie za moje siostry i braci, za przeżyte 25 lat małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  94. Święta Agato od niebezpieczeństw i pożarów chroń nas. I przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
  95. Św Agato wypraszaj zdrowie dla mnie, mamy i córki,oraz dla całej rodziny potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  96. Św.Agato, proszę wyproś mi u Pana Jezusa łaskę zdrowia. Jestem chora na raka piersi. Proszę uchroń mnie przed przerzutami. Uproś łaskę pokonania depresji i lęków , abym mogła jeszcze cieszyć się życiem i wychowywać moją niepełnosprawną córkę.

    OdpowiedzUsuń
  97. Św.Agato uproś mi proszę u Pana Jezusa łaskę uzdrowienia z choroby. Chroń mnie przed przerzutami.Proszę Cię pozwól mi pokonać depresję i lęki, abym mogła wychowywać swoją niepełnosprawną córkę.

    OdpowiedzUsuń
  98. SWIETA Agato proszę Cie o zdrowie dla siebie wstaw sie za mną u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  99. Św.Agato,proszę o wstawiennictwo Twoje dla mojej siostry Agaty

    OdpowiedzUsuń
  100. Św.Agato,proszę o wstawiennictwo Twoje dla mojej siostry Agaty

    OdpowiedzUsuń
  101. Św. Agato proszę o wstawiennictwo Twoje dla mojej mamą która ma guza muzgu.

    OdpowiedzUsuń
  102. Sw Agato szacun

    OdpowiedzUsuń
  103. Sw. Agata proszę upros u Jezusa i Matki Bożej łaskę uzdrowienia z nowotworu. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  104. Sw.Agato proszę cię o wstawienie się u Matki Bozej za moją córką aby zdała egzaminy. Kolokwialne na studiach.Amen

    OdpowiedzUsuń
  105. Swieta Agato!czuwaj nademną,blagam Ciebie aby torbiel ktora jest w mojej piersi zniknęła, u Boga nie ma rzeczy nie możliwych, Święta Agato wstawiaj sie za mną❤

    OdpowiedzUsuń
  106. Święta Agato błagam wyproś mi łaskę u Pana Naszego Jezusa Chrystusa aby moje badania były dobre,zeby wszystko było dobrze.Czuwaj nademną Święta Agato.

    OdpowiedzUsuń
  107. Św Agato weź w opiekę moje dzieci męża mnie moją mamę o ulgie w cierpieniu strzeż nas od chorób nowotworowych czuwaj nad moją rodziną .

    OdpowiedzUsuń
  108. Św Agato proszę o wstawiennictwo dla syna przyjaciółki o zdrowie dla niego a dla niej o donoszenie ciąży i szczęśliwe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  109. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  110. Święta Agato proszę usłysz moją modlitwę i wysłuchaj mej prośby o uzdrowienie mojego syna. Czuwaj nad nim.Amen

    OdpowiedzUsuń
  111. Błagam Cię o zdrowie dla moich rodziców i całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  112. Święta Agato ❤,patronko moja proszę cię, za wstawinnictwem twoim,uproś o zdrowie dla mnie i mojej rodziny . Proszę chroń mnie od raka i innych chorób piersi i od wszelkich chorób kobiecych .

    OdpowiedzUsuń
  113. Święta Agato patronko moja proszę Cie o zdrowie dla mnie żeby moj rak juz nie wrucil .proszę chron moja rodzine i bliskich od poważnych chorób. Proszę Cie żeby moj brat wkoncu otworzył się na relacjie z siostra ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  114. Święta Agato 💕

    OdpowiedzUsuń
  115. Święta Agato. Uzdrów z choroby nowotworowej piersi moją koleżankę Asię

    OdpowiedzUsuń
  116. Sw.Agato , prosze Cie aby osoba , ktora przesladuje moja rodzine zapzestala ,tych czynow , prosze Cie chron mnie , moja mame i moja corke od wszelkiego zla , pomoz prosze o wyzdrowienie i rozwiazanie problemow.

    OdpowiedzUsuń
  117. Sw.Agato.
    Prosze Cie o pomoc w naszej rodzinie , o wsparcie naszej rodzinie , zeby wszystke choroby odeszly .
    W szczegolnosci rak . Niek nas w swej opiece Prosimy Cie .

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje