Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 12 grudnia 2013

Koronka do Św. Łucji


Na medaliku ze św. Łucją:
O wspaniała św. Łucjo, dziewico i męczennico, która oddałaś swoje życie za Kościół, czcimy twoje poświęcenie dla naszej wiary.
Powołując się na dobroć, Panie, pokornie prosimy, za wstawiennictwem św. Łucji, abyś dał nam doskonałe widzenie i ochronę przed wszelkimi dolegliwościami oczu, żeby lepiej służyć Tobie i wypełniać Twoją Wolę.
Dobra św. Łucjo usłysz nasze modlitwy i spełnij nasze prośby. Amen.
Na 3 częściach po 3 paciorki każda:
(3 razy) Ojcze nasz…
(3 razy) Zdrowaś Maryjo…
(3 razy) Chwała Ojcu…


Modlitwa: Wszechmogący Boże, ożyw w nas gorliwość za wstawiennictwem Świętej Łucji, dziewicy i męczennicy, abyśmy za jej przykładem postępowali na ziemi jak dzieci światłości, a w niebie oglądali jej chwałę. Amen

48 komentarzy:

  1. Patronko moja Św. Łucjo ,proszę cię o łaskę wytrwania i mądrego na codzień postępowania .jak również ouproś błogosławione owoce apostolstwa które od 20 lat nieudolnie praktykuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Św.Łucjo wspieraj mnie i prowadź przez całe życie

    OdpowiedzUsuń
  3. Św.Łucjo ulżyj moim oczom

    OdpowiedzUsuń
  4. Św. Łucjo, proszę o otwarcie oczu i rozeznanie dla p.Christine i zrozumienie, że uprawia ciężki okultyzm niszcząc własną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swieta Lucjo moja imienniczko, dziekuje za dzis uzyskany cud i prosze o wstawiennictwo, opieke i blogoslawienstwo na cale zycie. Swieta Lucjo modl sie za mna. Lucja

    OdpowiedzUsuń
  6. Swieta Lucjo moja imienniczko, dziekuje za otrzymany dzisiaj cud i prosze o wstawiennictwo, opieke i blogoslawienstwo na cale zycie. Swieta Lucjo modl sie za mna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Św Łucjo proszę Cię wyproś łaski uzdrowienia mojej Kochanej Córeczki Oliwii

    OdpowiedzUsuń
  8. Sw Lucjo prosze wypros u Jezusa Chrystusa laske uzdrowienia moich oczu. Wspieraj moich bliskich i mnie w nawracaniu sie i prowdz mojego syna do kaplanstwa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sw.Lucjo, w dniu Twojego swieta, prosze Cie, wypros u Boga cud uzdrowienia oczu i wzroku mojego meza. Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Łucjo błagam Cię o uzdrowienie moich oczu

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę cię Św. Łucjo za moją Babcię która ma wielkie problemy z oczami Błagam cię św. Łucjo uzdrów jej oczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę cię Św. Łucjo za moją Babcię która ma wielkie problemy z oczami Błagam cię św. Łucjo uzdrów jej oczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta Łucjo proszę otwórz nam oczy na prawdę i pokaż drogowskazy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Łucjo otwórz nasze oczy na prawdę i wskaż właściwe drogowskazy, abyśmy doszli do życia wiecznego

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Łucjo błagam o przejrzenie w dla mojego syna Dawida

    OdpowiedzUsuń
  17. Swięta Łucjo błagam o przejrzenie dla mojego męża Tadeusza

    OdpowiedzUsuń
  18. Św. Łucjo proszę o uzdrowienie moich oczu. JZ

    OdpowiedzUsuń
  19. Św.Łucjo proszę Cię dopomóz mi w ciężkiej pracy szwaczki aby wysiłek i staranie w szyciu przyniosły oczekiwany skutek.Jesteś jedyną,która mnie wysłucha i moja praca była doceniona przez przełożonych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta Łucjo, proszę Cię o zdrową córeczkę, której wspaniałą Patronką (imienniczką) zostaniesz. Wypraszaj u Boga Najwyższego łaski dla nas. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  21. Swieta Łucjo, proszę cię o cud poczęcia abym mogła nadać to imię mojej oczekiwanej z upragnieniem córce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sw.Łucjo otwórz oczy mojemu mężowi na moja milosc do niego. Proszę żeby wrócił do mnie i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sw. Łucjo proszę z całego serca o łaskę uzdrowienia oczu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta Łucjo imienniczko mojej córeczki proszę Cię wyprostować u Pana Jezusa uzdrowienie jej oczu .

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta Łucjo, błagam Cię o uzdrowienie moich oczu. Ty wiesz jak bardzo jest mi ciężko....błagam, ulżyj w moim cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta łucjo ulecz oczy mojego syna Mateuszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta Łucjo! Zanoszę do Ciebie prośbe o dobrą diagnozę i uleczenie mojego oka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta Łucjo! Dziś mam wizytę u okulisty i boję się diagnozy. Proszę o łaskę spokoju i dobre wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta Łucjo pomóż bym widziała na lewe oko.Błagam uzdrów je.Dzięki Ci za Twoje wstawiennictwo u Pana Boga.Amen-Danuta

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta Łucjo błagam o prawidłowe widzenie na lewe oko.Proszę bardzo i modlę sięAmen.

    OdpowiedzUsuń
  31. Św Łucjo,moja patronko, błagam o pomoc....nie pozwól abym straciła wzrok w zdrowym oku.Proszę cię o wstawiennictwo u naszego Pana w mojej sprawie. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  32. Św Łucjo, błagam cię nie pozwól abym straciła wzrok w zdrowym oku. Proszę abyś wstawiła się za mną u naszego Pana i wyprosiła dla mnie zdrowie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  33. Swieta Lucjo, blagam przywroc wzrok w obu oczach mojemu synowi Markowi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta Łucjo wyproś łaskę wyleczenia wzroku mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  35. Święta Łucjo wyproś łaskę wyleczenia wzroku mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  36. Święta Rito proszę o łaskę powrotu do zdrowia dla mojej babci i mamy. Proszę by babcia mogła znów chodzić i długo żyć ciesząc się z prawnuczkow a mama wyleczyła się całkowicie z nowotworu i nigdy nue miała przerzutow. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta łucjo dzisiaj mąż ma badanie okresowe i kłopoty ze wzrokiem - proszę Cię o to by dostał "zdolność do pracy"

    OdpowiedzUsuń
  38. Św. Łucjo, moja patronko proszę o wstawiennictwo w prośbie mojej o odzyskanie wzroku dla mojej cioci i o budowanie jej i mojej wiary.

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Łucjo moja patronko proszę o wstawiennictwo w mojej intencji. Proszę o odzyskanie wzroku przez moją ciocię i przez to budowanie jej wiary. Proszę też o budowanie mojej wiary , by była tak silna jak Twoja św. Łucjo.

    OdpowiedzUsuń
  40. Święta Łucjo proszę spraw by moje źrenice były równe proszę wylecz moje lewe oko. Bardzo bardzo cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sw Lucjo ulecz moje oczy i popraw wzrok Marcie , mamie , Ali i mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Św Łucjo ulecz oczy Karola aby mógł niby podziwiać piękno tego świata i budować wiarę

    OdpowiedzUsuń
  43. Święta Łucjo proszę wstaw się do Pana Boga za Panem sprzedawcą który dziś wbił sobie coś do oka. Postaw dobrego doktora na jego drodze który wyjmie mu to bez szwanku. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  44. W intencji o uzdrowienie Mamy, o uratowanie jednego oka przed całkowitą utratą wzroku i cud uzdrowienia drugiego oka, w którym nastąpiła 97% utrata wzroku. Boże wysłuchaj naszych gorących próśb. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sw. Łucjo, w dniu Twojego święta,
    proszę Cię o poprawę wzroku w moich oczach, żebym lepiej widziała, zeby znikły z powiek cysty, patronko od chorych oczu, ulecz mnie.Proszę i błagam, Krycha

    OdpowiedzUsuń
  46. Św. Łucjo, proszę, ulecz moje oczy i popraw wzrok. Proszę o cud i dobre wiadomości na dzisiejszej wizycie u okulisty.

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta Lucjo proszę o cud uzdrowienia dla mojej córki Kasi. Niech nie traci wzroku

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje