Aktualny czas w Warszawa:

środa, 24 lipca 2013

Litania do św. Krzysztofa

Kyrie, elejson, 
Chryste, elejson,
Kyrie, elejson,
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas,
Ojcze z nieba, Boże, ~ zmiłuj się nad nami,
Synu Odkupicielu świata, Boże,
Duchu Święty, Boże,
Święta Trójco, jedyny Boże,
Święta Maryjo, ~ módl się za nami,
Święty Krzysztofie, podświadomie szukający Boga,
Święty Krzysztofie, pragnący służyć Najsilniejszemu Władcy,
Święty Krzysztofie, pracujący dla dobra bliźnich,
Święty Krzysztofie, mężnie walczący z żywiołem,
Święty Krzysztofie, przez Dzieciątko Jezus nawiedzony,
Święty Krzysztofie, dźwigający Tego, który ciężar grzechów świata nosił,
Święty Krzysztofie, cudem zakwitnięcia suchej laski odznaczony,
Święty Krzysztofie, apostołem przez Dzieciątko Jezus mianowany,
Święty Krzysztofie, któryś tysiączne serca pogan przeistaczał,
Święty Krzysztofie, Zwycięzco pokus,
Święty Krzysztofie, bohaterski Męczenniku,
Święty Krzysztofie, Patronie pielgrzymów,
Święty Krzysztofie, Patronie podróżujących,
Święty Krzysztofie, Patronie kierowców,
Święty Krzysztofie, Patronie lotników i marynarzy,
Święty Krzysztofie, Patronie kolejarzy,
Święty Krzysztofie, Opiekunie możny,
Święty Krzysztofie, łaską wysłuchań przez Boga nagrodzony,
Bądź nam miłościw, przepuść nam, Panie,
Bądź nam miłościw, wysłuchaj nas, Panie,
Bądź nam miłościw, ~ wybaw nas, Panie,
Od grzechu każdego, ~ wybaw nas, Panie,
Od katastrof lotniczych i innych, za wstawiennictwem św. Krzysztofa,
Od złych przygód w podróży,
Od śmierci nagłej, zachowaj nas, Panie,
Od burz i powodzi,
Od wojen i wszelkich waśni,
My grzeszni Ciebie prosimy, ~ wysłuchaj nas, Panie,
Abyś nam grzechy nasze odpuścić raczył,
Abyś wstawiennictwo św. Krzysztofa za nami przyjąć raczył,
Abyśmy św. Krzysztofa ufnie na patrona swego obrali,
Abyśmy ufni w Jego opiekę ostrożności nie lekceważyli,
Abyśmy wzorem św. Krzysztofa uczynnymi i miłosiernymi byli,
Abyśmy o zbawieniu wiecznym pamiętali,
Abyśmy szczęśliwą śmiercią życie zakończyli,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.
K: Módl się za nami święty Krzysztofie.
W: Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.
Módlmy się: 
Wszechmogący Boże, Stwórco świata i ludzi, błagamy Cię przez zasługi św. Krzysztofa o serca czułe dla bliźnich, pozbawione egoizmu i samolubstwa. Niech wzór św. Krzysztofa, który tak wiernie spełniał Twoje przykazania, rozbudzi w nas miłość bliźniego, posiadającą moc szlachetnego regulowania wszystkich spraw na ziemi. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

129 komentarzy:

  1. Sw Krzysztofie prosze czuwaj i opiekuj sie moim synem i mezem w czasie podrozy Amen -ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św.Krzysztofie módl się za nami i moją rodzina

      Usuń
    2. Św.Krzysztofie módl się za nami i moim kochanym narzeczonym by zdał dziś egzamin prawa jazdy.

      Usuń
    3. O Boże Miłosierdzie dla Zbigniewa i osób mu bliskich

      Usuń
  2. SW Krzysztofie opiekuj sie moim synem i mezem w czasie podrozy chron ich od wypadku i miej innych kierowcow w opiece Amen -ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Krzysztofie opiekuj się moim zięciem , niech szczęśliwie i bezpiecznie podróżuje .Chroń go od wypadków i prowadż szczęśliwie do domu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Swiety Krzysztofie opiekuj sie mna abym sobie poradzil

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje Ci Swiety Krzysztofie juz lepiej byc nie moglo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Krzysztofie proszę, pomóż mojej córce, aby szczęśliwie ukończyła kurs na Prawo Jazdy i zawsze bezpiecznie kierowała samochodem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Krzysztofie proszę o szczęśliwie wyprawy i powroty z podróży do domu dla moich dzieci, męża i dla mnie, prowadź nas bezpiecznie, żebyśmy nie byli sprawcami i poszkodowanymi. Ufam Tobie Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święty Krzysztofie proszę Cię dodaj mi odwagi i siły oraz pewności siebie abym zdał egzamin na prawo jazdy,który zdaję w środę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święty Krzysztofie proszę o bezpieczne podróże dla mojego męża i dzieci,aby bezpiecznie podróżowali i szczęśliwie do domu wracali oraz żeby nigdy po pijanemu za kierownicę nie siadali. Módl się za nami . Amen!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sw Krzysztofie daj mi więcej szczęścia mnie i mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Krzysztofie, przez Ciebie błagam Boga o czuwanie nad moimi rodzicami w podróży. Daj im szczęśliwą drogę i powrót. Jezu, Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Krzysztofie proszę zachowaj, o Panie, wszystkich którzy będą mi towarzyszyć od jakichkolwiek nieszczęść i wypadków.
    Naucz mnie, bym kierował pojazdem dla dobra drugich. Prosze cie również o wstawiennictwo do Boga o powodzenie w nowej pracy którym jesteś patronem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Krzysztofie proszę o wsparcie dla Łukasza, który dziś ma egzamin na prawo jazdy. Czuwaj nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swiety Krzysztofie prosze o szczesliwa podroz dla mojej corki Wiktorii i wszystkich jej przyjaciol

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o modlitwę w intencji zdania egzaminu na prawo jazdy dla syna Kacpra. Św Krzysztofie daj mu odwagę, pewność siebie, pełna koncentracje i aby stres nim nie zawładną. By wszystko przebiegło pomyślnie i przede wszystkim bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. proszę o modlitwę w intencji mojej córki Jowity o zdanie egzaminu na prawo jazdy który będzie zdawać 16.01.2017.Św.Krzysztofie proszę zabierz od niej stres dodaj pewności siebie pełnej koncentracji, odwagi ześlij egzaminatora spokojnego sprawiedliwego człowieka,który w życiu i w pracy kroczy po ścieżkach Pana Naszego

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o modlitwę w intencji szczęśliwych wyjazdów i powrotów z pracy mojego męża Bartłomieja. Chroń go Boże od wypadków i wszelkich nieszczęść na drodze. Kocham mojego męża i Ciebie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Krzysztofie,czuwaj nade mną i moimi dziećmi kiedy ja prowadzę, abyśmy zawsze szczęśliwie dojechali do.celu
    Proszę Cię również, abym opanowała strach przed jazda i żeby mój mąż wracał szczęśliwie do domku

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Krzysztofie,czuwaj nade mną i moimi dziećmi kiedy ja prowadzę, abyśmy zawsze szczęśliwie dojechali do.celu
    Proszę Cię również, abym opanowała strach przed jazda i żeby mój mąż wracał szczęśliwie do domku

    OdpowiedzUsuń
  20. Święty Krzysztofie miej w opiece człowieka ,który nosi Twoje imie , by odnalazł w swoim sercu wiarę nadzieję i miłośc , by zaczął szanować i mnie i siebie, byśmy na wzór świętej rodzinny dażyli się wzajemnym szacunkiem ,miłością, cierpliwością i zrozumieniem, byśmy nie byli sobie obojętni.

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Krzysztofowie miej pod swoją opieka Age i Patryka by szczęśliwie dojechali do celu i szczęśliwie powrócili do domu. By nie byli sprawcami i poszkodowanymi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Św. Krzysztofie, patronie podróżujących, miej w opiece mojego syna w czasie jego podróży samochodem i zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Święty Krzysztofie proszę o wstawiennictwo w czasie egzaminu na prawo jazdy jutro w dniu Twojego święta, by mój egzamin zakończył się pomyślnie. Proszę o siłę, mądre i szybkie decyzje. Bądź przy mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty Krzysztofie proszę o wstawiennictwo w czasie egzaminu na prawo jazdy mojego dziecka. Zawsze opiekuj się nią na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świety Krzysztofie wstaw się za naszą Danką aby w dniu szisiejszym zdała pozytywnie egzamin.Amem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świety Krzysztofie wstaw się za naszą Danką aby w dniu szisiejszym zdała pozytywnie egzamin.Amem.

    OdpowiedzUsuń
  27. Święty Krzysztofie czuwaj nad moimi bliskimi i nade mną...

    OdpowiedzUsuń
  28. święty Krzysztofowie czuwaj nad moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o modlitwę i opiekę w czasie codziennych wyjazdów do pracy i powrotów do domu mojego męża. Aniele Boży chroń go przed wypadkami i innymi zdarzeniami na drodze, oby nigdy nie był sprawcą i poszkodowanym na drodze. Czuwaj również nad moimi dziećmi abyśmy byli pełną rodziną na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  30. św Krzysztofie czuwaj nad moją córką.Jest teraz w drodze.Proszę o szczęśliwy powrót dziś.Weż ją w swą opiekę każdego dnia ,niech prowadzi bezpiecznie i niech ją w drodze nie spotka nic złego

    OdpowiedzUsuń
  31. czuwaj nad moją coką św Krzysztofie

    OdpowiedzUsuń
  32. Św. Krzysztofie proszę żeby córka w dniu dzisiejszym zdała egzamin na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  33. Św. Krzysztofie czuwaj,żeby córka w dniu dzisiejszym zdała egzamin prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Św. Krzysztofie miej w opiece mojego męża, aby z każdych wyjazdów wracał szczęśliwie do domu. Strzeż jego i mnie podczas prowadzenia samochodu,czuwaj nad nami.B.

    OdpowiedzUsuń
  35. Św. Krzysztofie proszę badź jutro ze mną podaczas egzaminu, prowadź mnie czuwaj nade mną i strzeż mnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę o modlitwę o zdanie egzaminu na prawo jazdy . Św.Krzysztofie proszę zabierz ode mnie stres. Proszę o mądre, szybkie decyzje, koncentracje, odwagę, wyrozumiałego egzaminatora, by egzamin zakończył się pomyślnie. Bądź ze mną i pomóż mi, abym dała z siebie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomóż Św. KRZSZTOFIE...RATUJ NAS

    OdpowiedzUsuń
  38. Św. Krzysztofie pomóż mi zdać prawo jazdy, kilka razy się nie udało lecz ja nadal wieżę i będę wierzył - proszę bądź ze mną!

    OdpowiedzUsuń
  39. Święty Krzysztofie, strzeż mojego brata Krzysztofa i jego kolegę z Gliwic w drodze na szczyt w Australii. Aby zdobyli szczy i dotarli do nas cali i zdrowi. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Święty Krzysztofie miej w opiece mojego brata Krzysztofa i jego kolegę z Gliwic, chroń ich, opiekuj się nimi i doprowadź do celu. Aby zdobyli szczyt Australii i dotarli do nas cali i zdrowi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Św. Krzysztofie opiekują się nami w trakcie jazdy samochodem do pracy i w drodze powrotnej.czuwaj nad nami abyśmy nie byli sprawcami ani ofiarami na drodze. Pomóż mi abym opanowała strach przed jazdą samochodem. Św. Krzysztofie pomóż mojej rodzinie��

    OdpowiedzUsuń
  42. Prosze o szczesliwa droge dla meza i corki, ale też o to by stary samochód nie zawiódł.Niech odpoczna, a potem szczesliwie wracaja z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  43. Sw Krzysztofie prosze o wskazanie drogi I szczesliwe zakonczenie spraw mojej cirki Olivii.

    OdpowiedzUsuń
  44. Św.Krzysztofie doprowadź nas szczęśliwie do końca naszej podróży i miej nas w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  45. Święty Krzysztofie, miej w swej opiece Martę i Dominika w ich podróży powrotnej do domu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Święty Krzysztofie proszę o pomoc w zdaniu egzaminu mojej siostrze, aby jej się dziś udało

    OdpowiedzUsuń
  47. Święty Krzysztofie proszę o pomoc dla mojej siostry podczas dzisiejszego egzaminu na prawo jazdy, aby jej się udało.

    OdpowiedzUsuń
  48. Święty Krzysztofie proszę o pomoc dla mojej siostry podczas dzisiejszego egzaminu na prawo jazdy, aby się jej udało.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święty krzydztofie proszę o pomoc dla mojej siostry podczas dzisiejszego egzaminu na prawo jazdy, aby jej się udało zdać.

    OdpowiedzUsuń
  50. Święty Krzysztofie miej w opiece i czuwaj nad Aleksandrą podczas jazdy samochodem

    OdpowiedzUsuń
  51. Święty Krzysztofie módl się za mną o jutrzejszy egzamin

    OdpowiedzUsuń
  52. Święty Krzysztofie czuwaj jutro nasemną bym mogła zdać Egzamin praktyczny na prawo jazdy bym wruciła z wynikiem pozytywnym proszę cię o wyrozumiałego Egzaminatora poprowadz mnie prosta droga daj mi siłę zostawiam w twoich rekach jutrzejszy mój Egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  53. Święty Krzysztofie czuwaj jutro nasemną bym mogła zdać Egzamin praktyczny na prawo jazdy bym wruciła z wynikiem pozytywnym proszę cię o wyrozumiałego Egzaminatora poprowadz mnie prosta droga daj mi siłę zostawiam w twoich rekach jutrzejszy mój Egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  54. Sw Krzysztofie Tobie zaufałam powierzając podróż moich dzieci po świecie.

    Proszę opiekuj się nimi w podróży, wspieraj, błogosław i spraw aby szczęśliwie wrócili do domu!

    OdpowiedzUsuń
  55. ŚWIĘTY KRZYSZTOFIE ZMIŁUJ SIĘ I CZUWAJ NAD MOJĄ OSOBĄ. BŁAGAM OTOCZ MNIE OPIEKĄ I WYROZUMIAŁYM EGZAMINATOREM KTÓRY 28 STYCZNIA WYDA WYNIK POZYTYWNY EGZAMINU Z PRAWA JAZDY W SIERADZU, PROSZĘ , BŁAGAM I UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję Ci św. Krzysztofie za dotychczasową opiekę. Proszę Cię o wstawiennictwo u Boga za moimi dziećmi gdy będą kierowcami lub pasażerami. Czuwaj nad nimi, aby nie stały się ofiarami wypadków lub ich sprawcami.

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę Cię św.krzysztofie o zdanie egzaminu na prawo jazdy dla syna .Niech zawsze będzie pod Twoją opieką i bezpiecznie prowadzi samochód

    OdpowiedzUsuń
  58. Święty Krzysztofie błagam pomóż mi jutro zdać egzamin na prawo jazdy.nie opuszczaj mnie. Pokieruj mną tak aby wszystko było dobrze. Proszę bardzo cie proszę

    OdpowiedzUsuń
  59. Święty Krzysztofie błagam pomóż mi jutro zdać egzamin na prawo jazdy.nie opuszczaj mnie. Pokieruj mną tak aby wszystko było dobrze. Proszę bardzo cie proszę

    OdpowiedzUsuń
  60. Święty Krzysztofie Tobie ufam i Twojej opiece powierzam mojego syna - opiekuj się nim i strzeż aby nie był ofiarą lub sprawcą wypadku drogowego!

    OdpowiedzUsuń
  61. Święty Krzysztofie, jutro mam egzamin na prawo jazdy. Proszę, uczyń go takim, abym mogła go zdać. Proszę o wyrozumiałego egzaminatora, łatwą trasę i sprzyjające warunki na drodze. Proszę, żebym poradziła sobie ze wszystkimi zadaniami i zdała egzamin w pierwszym terminie. Ty tylko mnie poprowadź, a wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  62. św. Krzysztofie proszę miej w opiece mojego syna i synową aby zawsze szczęśliwie jeździli swoim autem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Swiety Krzysztofie miej w opiece mego syna i corke.

    OdpowiedzUsuń
  64. Wdzieczna za Twoją opieką , proszę Cię Patronie podróżujących strzeż mnie i moich bliskich na drodze i w podróży.Niech Twoje potężne oredownictwo wyjedna mi u Jezusa szczególną łaskę Bogu i Tobie wiadoma.

    OdpowiedzUsuń
  65. Święty Krzysztofie, dziękujemy Ci za opiekę w podróżach, za to że zawsze wysłuchuhesz naszych modlitw. Miej nas w dalszej opiece

    OdpowiedzUsuń
  66. ŚW Krzysztofie kieruj sprawnie ręka mojej córki i pomóż jej zdać egzamin

    OdpowiedzUsuń
  67. Święty Krzysztofie proszę Cię o to aby moja córeczka zdała jutro egzamin na prawo jazdy. Daj jej bezpieczną trasę chroń ją przed niebezpieczeństwiem .Zabierz stres od niej spraw aby miała wyrozumiałego egzaminatora. Amen

    OdpowiedzUsuń
  68. Sw. Krzysztofie miej mnie w swojej opatrznosci.daj mi sile i wiare abym zdala egzamin na prawo jazdy. Racz mnie napełnić wiedza i bystrym okiem. Dopomóż mi o sw. Krzysztofie. Ty wiesz jak bardzo jest mi potrzebne. Nie pozwól mi sie lękać . Ciebie prosze o wstawiennictwo do Pana naszego.

    OdpowiedzUsuń
  69. Proszę św.KRZYSZTOFIE otocz opieką mojego syna jutro na egzaminie. Pomóż jemu przejechac bezpiecznie trasę i poprawnie wykonac zadania. Niech stres i zdenerwowanie go opuszczą. Niech będzie kierowcą rozsądnym i odpowiedzialnym.
    Niech nikomu i sobie nie zrobi krzywdy. Egzaminatorowi zdrowia i cierpliwości.
    Mama Wojtka-Beata

    OdpowiedzUsuń
  70. Święty Krzysztofie, pomóż mi zdać jutrzejszy egzamin. Spraw bym był bezpiecznym i dobrym kierowcą. Amen! - Kamil

    OdpowiedzUsuń
  71. Święty Krzysztofie dopomóż mi zdać jutrzejszy egzamin teoretyczny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  72. Ojcze Nasz za pośrednictwem św. Krzysztofa błagam Ciebie o pozytywny wynik egzaminu praktycznego na prawo jazdy, by był już ostatnim.
    Wysłuchaj nas Panie.
    Amen.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  73. Kochany Św. Krzysztofie bardzo Cie proszę o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy w dniu dzisiejszym. Prowadź mnie Św. Krzysztofie

    OdpowiedzUsuń
  74. Święty Krzysztofie z całego serca Cię proszę o pomoc mojej córce Aleksandrze zdać prawo jazdy w dniu dzisiejszym i prowadź ją Święty Krzysztofie pewną ręką.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  75. Święty Krzysztofie z całego serca Cię proszę mojej córce Aleksandrze zdać prawo jazdy w dniu dzisiejszym i prowadź ją Święty Krzysztofie pewną ręką.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  76. Proszę Cię świetny Krzysztofie abym zdała egzamin naprawojazdy 17 marca o godzinie 7 rano daj mi jasność umysłu i bystre oko prowadź mię któremu bogu

    OdpowiedzUsuń
  77. Prosze Swienty Krzysztofie abym zdala na prawojazdy:( Błagam wysłuchaj mnie prosze.Izanela

    OdpowiedzUsuń
  78. Sw. Krzysztofie pomóż mojej córce zdać najbliższy egzamin z prawa jazdy. Daj jej siłę i pewność siebie. Oddał lek i stres. Miej ja w swojej opiece.Czuwaj nad nią. Panie Jezu dopomóż jej.

    OdpowiedzUsuń
  79. Sw. Krzysztofie pomóż mojej córce zdać jutrzejszy egzamin na prawo jazdy.
    Daj jej światłość umysłu, pewność siebie, oddał lek i stres.
    Miej ja w swojej opiece.
    Panie Jezu dopomóż jej.

    OdpowiedzUsuń
  80. ŚW. KRZYSZTOFIE. POMÓŻ MI ZDAĆ PRAWO JAZDY JUTRO TO JEST 30.03.21.7 55.DAJ MI ŚWIATŁOŚĆ UMYSŁU POMÓŻ POKONAĆ STRES PANIE JEZU DOPOMÓŻ.

    OdpowiedzUsuń
  81. Kochany Św. Krzysztofie bardzo dziękuję za zdany egzamin córki. Wiem, że przyczyniłeś sie,sprawy ułożyły sie pomyślnie. Proszę miej moja rodzinę w swojej opiece i czuwaj nad nami.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  82. Kochany Św. Krzysztofie, dziękuję z całego serca za zdanie egzaminu z prawa jazdy. Wiem, że wysłuchałem mnie. Wszystkie okoliczności ułożyły sie dokładnie jak sobie wymarzyłam.
    Dziękuję z serca. Proszę czuwaj nad naszą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  83. Św Krzysztofie módl się za mnie żebym dobrze jeździła na jazdach i nie denerwowała się. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  84. Św Krzysztofie proszę cię oby mi dobrze szły jazdy i obym się nie denerwowała. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  85. Św Krzysztofie módl się za mnie żebym dobrze jeździła na jazdach i nie denerwowała się. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  86. Św Krzysztofie módl się za mną o dobrą jazdę i obym się nie denerwowała dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  87. Wspomóż św Krzysztofie przy zakupie samochodu i żeby nam szczęśliwie służył

    OdpowiedzUsuń
  88. Święty Krzysztofie daj siłę mojemu synowi aby mógł zdać w piątek egzamin na prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  89. Święty Krzysztofie daj siłę mojemu synowi aby mógł zdać jutrzejszy egzamin na prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  90. Święty Krzysztofie daj siłę mojemu synowi aby mógł zdać dzisiejszy egzamin na prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  91. Św Krzysztofie ,opiekuj się w czasie podróży moim synem Krzysztofem

    OdpowiedzUsuń
  92. Prosze Sw Krzysztofie i moj tatusiu o imieniu Krzysiu i moje kochane zmarle dzieci.. wyprosić zebym zdala na prawojazdy ,bym umiała się skupić ,nie denerwować i zebym miala dobrego egzaminatora.bardzo proszę z całego serca.kocham Was bardzo:*:(

    OdpowiedzUsuń
  93. SW Krzysztofie miej w opiece mojego brata Krzysztofa aby wrócił do domu cały i zdrowy. Czuwaj nad nim proszę. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  94. Święty Krzysztofie proszę Cię o pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy mojej córce Gabrieli

    OdpowiedzUsuń
  95. Św Krzysztofie pomóż dzisiaj zdać egzamin na prawo jazdy mojemu synowi 🙏 zabierz od niego stres, rozświetl jego umysł i daj dobrego egzaminatora 🙏 św Krzysztofie módl się za nami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  96. Św Krzysztofie pomóż dzisiaj zdać egzamin na prawo jazdy mojemu synowi 🙏 zabierz od niego stres, rozświetl jego umysł i daj dobrego egzaminatora 🙏 św Krzysztofie módl się za nami ❤️

    OdpowiedzUsuń
  97. Sw, Krzysztofie pomoz Rafalowi w sprawie tego samochodu aby wszystko bylo dobrze prosze

    OdpowiedzUsuń
  98. Święty Krzysztofie wstaw się za mną u miłosiernego Ojca, aby dał mi jasność umysłu i pokój w sercu. Proszę o rozsądek i opanowanie na dwóch ostatnich jazdach i na egzaminie 19 lipca. Proszę aby dobry Bóg postawił na mojej drodze właściwe osoby. Dziękuję za otrzymane łaski

    OdpowiedzUsuń
  99. Święty Krzysztofie, polecam ci siebie w czasie jazd, aby nauczyć się dobrze jeździć i zakończyć egzamin wynikiem pozytywnym. Tobie Święty orędowniku zawierzam siebie, prosząc o rozsądek, jasność umysłu i o oddalenie niepotrzebnego stresu. Proszę również o postawienie na mojej drodze właściwych osób, które pomogą mi osiągnąć cel. Dziękuję z serca. Święty Krzysztofie, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  100. Wdzieczna za Twoją opiekę , proszę Cię św Krzysztofie bądź moim opiekunem i moich bliskich , abyśmy zawsze szczęśliwie poruszali się pieszo jak i w pojazdach.

    OdpowiedzUsuń
  101. Św Krzysztofie pomóż mi zdać w piątek egzamin praktyczny na prawo jazdy czuwaj nade mną i dodaj mi siły i odwagi abym tak mocno się nie stresowała,wysłuchaj mnie bardzo Cię o yo proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  102. Święty Krzysztofie, proszę Cię abyś pomógł mi pomyślnie zdać jutrzejszy egzamin na prawo jazdy. Błagam Cie wysłuchaj mojej prośby i pozbaw mnie stresu oraz lęków. Tak mi dopomóż Bóg. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  103. Św Krzysztofie prosze aby syn dzisiaj zdał egzamin na prawo jazdy. Św Krzysztofie módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  104. Święty Krzysztofie proszę cie o orędownictwo u Boga o potrzebne łaski na mój jutrzejszy egzamin na prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  105. Święty Krzysztofie. Proszę z całego mojego skromnego Serca o pomoc w zdaniu egzaminu na Prawo Jazdy dla mojego Ukochanego Krzysztofa. Jezu! Ty się tym zajmij! Bóg Zapłać...

    OdpowiedzUsuń
  106. ŚWIĘTY Krzysztofie proszę o opiekę nad nami w czasie jutrzejszej pielgrzymki do Matki Bożej Fatimskiej w Zakopanem

    OdpowiedzUsuń
  107. Są Krzysztofie błagam pomóż dziś zdać egzamin mojej córce , chrześniakowi i cioci. Niech już się więcej nie stresują . Błagam by od tej pory mogli bezpiecznie z Tobą jeździć . Wstaw się do Boga za nimi

    OdpowiedzUsuń
  108. Święty Krzysztofie błagam pomoz zdać egzamin na prawo jazdy mojej corce Wstaw się u Boga za nią czuwaj nad nią Daj jej siłę rozum spokój serca Jezu ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  109. Święty Krzysztofie błagam Cię o zdanie egzaminu na prawo jazdy czuwaj na demną że bym zrobiła wszystkiego prawidłowe zadania na egzaminie Amen

    OdpowiedzUsuń
  110. Sw.Krzysztofie proszę pomóż mojemu wnukowi Bartkowi zdać egzamin na prawo jazdy w Irlandii i żeby mógł szczęśliwie dojeżdżać samochodem do pracy.Błagam Ciebie z całego serca.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  111. Święty Krzysztofie, proszę pomóż mi w jutrzejszym egzaminie na prawo jazdy. Żebym wyszła z niego z uśmiechem na twarzy. Chroń mnie na drodze. Poświęcam się tobie i powierzam cały mój stres, lęk i wszystkie troski z tym związane. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  112. Święty Krzysztofie proszę prowadź bezpiecznie do celu Helena i Leszka.

    OdpowiedzUsuń
  113. Naucz mnie w końcu prowadzić samochód!
    Twój czciciel

    OdpowiedzUsuń
  114. Św Krzysztofie módl się za nami 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  115. Św.Krzysztofie pomóż proszę, zdać dzisiaj egzamin na prawo jazdy mojemu synowi Maksiowi

    OdpowiedzUsuń
  116. Św. Krzysztofie bądź moim patronem Adwentu do jego końca.

    OdpowiedzUsuń
  117. Sw Krzysztofie opiekuj się mną na drodze i proszę o mądre i dojrzałe decyzję i o jasny umysł

    OdpowiedzUsuń
  118. Św.Krzysztofie opiekuj się moimi synami którzy są kierowcami podczas jazdy aby zawsze szczęśliwie wrócili do domu do rodzin 🙏🙏🙏🙏Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  119. Św Krzysztofie miej w opiece. Mojego wnuka Tomasza. Mojego zięcia Michała. Broń ich od wypadków drogowych

    OdpowiedzUsuń
  120. Św Kszysztofie opiekuj się moim wnukiem Tomaszem. Który jest kierowcą

    OdpowiedzUsuń
  121. Święty Krzysztofie zawierzam Ci syna Mateusza, męża Mirka, córkę Emilię,zięcia Michała ,brata Sławka i Łukasza proszę żeby byli dobrymi kierowcami i broń, chroń ich od wypadków i nagłej śmierci,błogosław zawsze w podróży,opiekuj się nimi,dziękuję Ci za pomoc ,Bóg zapłać🕊️🌹❤️🌹😇🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  122. Święty Krzysztofie miej w opiece Krzysztofa , pomagaj mu.Patronie podróżujących wspieraj i ochraniaj w drodze , w podróży mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  123. Św Krzysztofie proszę Cię wstawiaj się za moją córką Zuzią i dopomóż jej dobrze nauczyć się jeździć samochodem i dobrze zdać egzamin na prawo jazdy.🙏🙏🙏❤️Amen🕊️

    OdpowiedzUsuń
  124. Święty Krzysztofie ty wiesz jak trudno mi się jeździ proszę wstaw się za mną u miłosiernego Pana Jezusa Chrystusa daj pewna rękę Bystre oko perfekcyjny refleks usuń lęki i strach. Któż jak Bóg. Jezu ufam tobie w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen

    OdpowiedzUsuń
  125. SW Krzysztofie patronie kierowców bądź znami podczas każdej podróży proszę dla mnie męża i moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  126. SW Krzysztofie patronie kierowców bądź znami podczas każdej podróży proszę opiekę dla mnie męża i moich dzieci

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje